Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 17:38:

hij is verliefd en denkt dan gelijk dat het wederzijds is.TO lult uit zijn nek dat hij verliefd is. Hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je irl niet kent. Maar die je alleen denkt te kennen nav posts hier op het forum.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:danslefabrique schreef op 02 februari 2011 @ 17:32:

[...]

Idd een productief dagje, je moet nu haast wel met een harde pik achter je computer zitten of niet dan.

Al met al vroeg ik me toch af he, als je date al niet op jou was afgeknapt, wat waren dan punten voor jou om op af te knappen?

Waar het hart van vol is stroom de mond* van over

Iets minder aan mijn harde pik denken.

Hm.. nou. waar ik op afknapte? het feit dat ze je daarna ineens 10 keer per dag bellen bijvoorbeeld... of beginnen te praten over kinderen vlak erna is ook nooit mijn favoriet :D
zo onnozel en wanhopig is ie
wij slapen nooit.
je kent dat soort mannen toch wel, als je ze een keer aankijkt hebben ze al verkering met je.
wij slapen nooit.
Beste Zymos,

Zou een punt achter dit topic kunnen zetten?

Er is namelijk sprake van leegloop op andere topics door jouw topic.

Wat is het geheim achter dit succes?????????
to, wie gaat jou nou voor haar plezier bellen?
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 17:48:

to, wie gaat jou nou voor haar plezier bellen?Het is niet voor te stellen maar er zijn gewoon 'vrouwen' die er in trappen!
Huh, zou IK liegen als ik zeg dat ik verliefd ben op charlotte? NU word ik enorm verdrietig (charlotte, meen je dat nou :P)

Vilma, het geheim is... ik ben mezelf...en ben altijd eerlijk. Dat trekt desperate types aan die niks meer doen de hele dag dan iemand dissen. Gelukkig ben ik immuun voor dit soort taferelen... en geniet ik van alle aandacht :P

Als je tijd / zin hebt kunnen we het morgen hebben over geavanceerd shock technieken zodat jij ook je eigen superthread kan maken. Deal?:
en gelijk beginnen over kids is een subtiele hint dat er geen herhaal date komt
wij slapen nooit.
quote:danslefabrique schreef op 02 februari 2011 @ 17:52:

[...]

Het is niet voor te stellen maar er zijn gewoon 'vrouwen' die er in trappen!haha wat weet je nu van mij lieve schat? En heb je geen vriendinnen ofzo? Dan weet je dat er zat vrouwen zijn die met foute mannen in ehh "zee" gaan ;P
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 17:52:

Huh, zou IK liegen als ik zeg dat ik verliefd ben op charlotte? NU word ik enorm verdrietig (charlotte, meen je dat nou :P)

Vilma, het geheim is... ik ben mezelf...en ben altijd eerlijk. Dat trekt desperate types aan die niks meer doen de hele dag dan iemand dissen. Gelukkig ben ik immuun voor dit soort taferelen... en geniet ik van alle aandacht :P

Als je tijd / zin hebt kunnen we het morgen hebben over geavanceerd shock technieken zodat jij ook je eigen superthread kan maken. Deal?:

Hahahaha, ik vind jou wel grappig.

Nu ben ik dus eerlijk en loop een grote kans honend van het forum te worden afgeduwd
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 17:53:

en gelijk beginnen over kids is een subtiele hint dat er geen herhaal date komtValentina, je bent gewoon boos dat ik je vriendschap verzoek niet accepteerde en bij je wilde komen eten vanavond Maar je bent nog steeds wel lief hoor. xx
als jij een foute man bent, ben ik george clooney.
wij slapen nooit.
quote:Vilma schreef op 02 februari 2011 @ 17:54:

[...]

Hahahaha, ik vind jou wel grappig.

Nu ben ik dus eerlijk en loop een grote kans honend van het forum te worden afgeduwd

Wel nee joh. Iemand die zulke goede smaak heeft MOETEN ze wel waarderen.

4 minuten nog girls :P dan naar utrecht
en foute mannen eten niet bij mij, ik eet bij foute mannen
wij slapen nooit.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 17:53:

[...]

haha wat weet je nu van mij lieve schat? En heb je geen vriendinnen ofzo? Dan weet je dat er zat vrouwen zijn die met foute mannen in ehh "zee" gaan ;PTruste me lieve schat, die vriendinnen van mij bezitten te veel intelligentie om niet met dit soort gasten in 'zee' te gaan. En anders waarschuw ik ze er wel voor, ben afgestudeerd in klinische psychologie dus dat zit wel goed :p hahahahahah
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 17:57:

[...]

4 minuten nog girls :P dan naar utrecht
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 17:56:

als jij een foute man bent, ben ik george clooney.Geen mailtjes meer sturen aub Valentina. Je bent iets te oud voor me en je mag niet hengelen hier. Het is geen dating forum.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 17:57:

[...]

4 minuten nog girls :P dan naar utrecht Met de trein? Want dan ga ik nu vast liggen kwijlen op Utrecht CS! Hopende dat je mij zult kiezen, uit die vele vrouwen die zich aan je voeten zullen werpen...
Sorry babe, heb een auto

Maar je mag evengoed kwijlen op utrecht.. niet dat je iets beters te doen hebt volgens mij ;)
lekker vinnig ben je to.

kattekopje.......
wij slapen nooit.
Iedere vent die zichzelf "dude" noemt heeft navelpluis.
en heel veel haar op de tenen.
wij slapen nooit.
en van dat wollige, zwarte haar op zijn rug
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 17:47:

je kent dat soort mannen toch wel, als je ze een keer aankijkt hebben ze al verkering met je.Ja meestal zijn het van die losers.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven