valentijnscadeau op afstand

02-02-2011 22:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Wie heeft er creatieve ideeen om mijn vriendin die op Valentijnsdag op Bonaire zit te verrassen met een leuk en origineel cadeau/ actie of wat dan ook.

Ik moet het nu wel snel organiseren, want als het iets tastbaars is moet het toch nog daar naar toe getransporteerd worden.

Daar op Bonaire heb ik hulp voor het ontvangen van het idee, en het bij haar te krijgen op Valentijnsdag..

Ben benieuwd.....Thxs
Hoe lang zien jullie elkaar niet?
Als jullie elkaar lang niet zien, zou ik denk ik een shuffle met leuke muziek maken (ook bijv. een leuk (vals?) zelfgezongen liefdesliedje o.i.d.

Ik heb ooit een boek gemaakt met daarin fragmenten van boeken/ verhalen die ik erg mooi vond en waarvan ik wist dat hij het ook mooi zou vinden. Hij kon mooi elke avond er in lezen (liep Santiago de Compostella), tussendoor grapjes (condoom met bananensmaak, voor het geval dat. Dacht zelf dat ieder weldenkend meisje toch wel weg zou rennen bij het zien en ruiken van die gele banaanpiemel) er in, foto's en platte voorwerpen (mooie bloem), hartenballon, geluksmuntje etc.

Werd erg gewaardeerd toen (inmiddels 8 jaar geleden alweer).
Nou.... deze?
anoniem_109178 wijzigde dit bericht op 02-02-2011 23:45
Reden: oeps..niet Curacao maar Bonaire
% gewijzigd
deze misschien?

sorry, die is flauw
Wel lekker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een boekje met lieve teksten, leuke foto's en herinneringen van jullie samen?
Of een pakketje met allemaal kleine pakjes, waar een verhaal aan vast zit of een leuke herinnering of die zij gewoon leuk vind?
Hoe lang zien jullie elkaar niet? Toen ik mijn vriend vijf maanden niet zag heb ik voor iedere zondag een kaart gezocht en daar een persoonlijke tekst op geschreven. Zondag is ´onze´ dag, zo kon hij iedere week een kaart openmaken totdat ik er weer was. Iedere kaart was dus wel iets wat met hem, mij, of ons te maken had. Het waren er meer dan twintig geloof ik. Het pakketje heb ik met iemand meegegeven die het kon afleveren. En het was niet eens voor valentijnsdag :-)
t is maar voor 10 dagen, ik kon helaas door omstandigheden niet mee, want zij gaat haar zus opzoeken die daar tijdelijk woont.... alleen valt Valentijnsdag toevallig net in die periode.... dat idee van dat pakketje met al die kleine cadeautjes spreekt me wel aan.....maar andere ideeen zijn natuurlijk ook meer dan welkom....
doe dan gewoon het kadootje vast in haar koffer....
Laat een ontbijtje op bed bezorgen.. met allerhande lekkere dingetjes.

Roosje erbij met een leuke ketting/armband/oorbellen..

zoiets??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven