Gezondheid alle pijlers

slijmerig ongesteld

28-01-2011 10:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het is niet zo'n heel frisse vraag, maar ik vraag me toch af wat het nou kan zijn. Ik ben afgelopen maandag zoals het hoort ongesteld geworden, morgen is het mn laatste dag. Dus ik ben niet overtijd e.d. Alleen ben ik voor het eerst heel raar ongesteld, het is namelijk helderrood met echt heel veel slijm, doorzichtig/transparant slijm, vooral als ik mijn tampon verwissel komt er een hele sliert doorzichtig slijm mee. Dit heb ik nog nooit gehad en ik ben toch al aardig wat jaartjes elke maand ongesteld. Wat zou dit kunnen zijn, of is het iets waarover ik me geen zorgen hoef te maken? (En ik gebruik ook de pil.)

Groetjes,

Nicky
Als je echt zekerheid wilt moet je natuurlijk even bij je huisarts langs, maar is het niet gewoon baarmoederslijmvlies? De dingen die je beschrijft (helderrood bloed etc.) komen op mij niet ongewoon over.
is gewoon normaal , heb ik ook af en toe en soms heb ik zelfs rode vliesjes (klinkt goor ik weet het)

maar als je zekerheid wil kun je natuurlijk het best even de dokter bellen , daar is hij uiteindelijk voor ;)
Heb je de laatste tijd toevallig ook meer afscheiding gehad? Want dat zou het weleens kunnen zijn, menstruatiebloed dat zich vermengt met afscheiding.

Het komt me trouwens bekend voor, ik heb het ook weleens.

Volgens mij is dit niets om je zorgen over te maken.
Ja ik heb idd ook wel wat meer afscheiding, maar dat is wit/melk achtig dit is echt doorzichtig. Maar ik ben denk al 14jaar ongesteld en dan was het normaal bloed zegmaar. Maar nu is het echt slijmerig, het was zelfs langs mn tampon gelopen die ik net 2,5 uur in had, dat is ook nog nooit gebeurd. Het is vergeleken met voorheen nu meer slijm met bloed dan andersom.

Echt raar.. Maar goed als ik het zo lees hebben meer van jullie er last van dan zal het hopelijk niet zo erg of iets geks zijn. Wat ik op google erover vind is het vooral wat te maken heeft met zwanger zijn, en dat ben ik als het goed is niet en dat ben ik voorlopig ook niet van plan.
dan doe je voor de zekerheid een test dan kun je daar in elk geval gerust over zijn
Ja dat doe ik misschien ook wel, voor de zekerheid, maar denk niet dat dat het is want ik ben nog geen een keer de pil vergeten. Daar let ik wel goed op. Langs de huisarts gaan daar hou ik niet van, ik ben voor het laatst bij de dokter geweest toen ik 10 jaar geleden pfeiffer had daarna nooit meer, maar als het zo blijft dat ik misschien wel een keer langs ga.
de pil beschermd niet voor 100% , en heb je moeten overgeven/diarree gehad? of een antibiotica? want dan werkt hij namelijk ook minder of zelfs helemaal niet meer , ik weet dit zelf ook maar ik denk er dus ook niet altijd aan als bijv een kuurtje slik dat mijn pil dan niet meer werkt
Ik heb wel een keer diarree gehad, had wat verkeerds gegeten, maar volgens mij was de tijd tussen de pil innemen en dat ik diarree had groot genoeg, ik neem mn pil meestal rond een uur of 2 in de middag en ik had 's avonds laat last van mn buik en dus vele bezoekjes aan de wc door een kip die ik niet lang genoeg in de oven had gedaan, ieuw..
ieuw idd , maar evt zwangerschap, je weet maar nooit ik hoop dat je dat niet bent
Roos je maakt me nu wel erg zenuwachtig hoor, getver ik ga vanavond maar meteen een test doen. Als ik van het weekend een computer tot mn beschikking heb laat ik de uitslag wel weten...
ja ben benieuwd , maar maak je geen zorgen joh het is vast niet zo, maar het is gewoon het zekere voor het onzekere nemen.
Beetje late reactie maar ik was er helemaal niet meer aan toe gekomen. De test heb ik gedaan en ben gelukkig niet zwanger! Nja hopen dat het volgende maand weer normaal is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven