Ikea Klappsta hoezen uit assortiment, help!
donderdag 3 februari 2011 om 10:33
Ongeveer een jaar en 4 maanden geleden heb ik 2 Ikea Klappsta stoelen gekocht met daarbij 2 losse hoezen (wit met kleine donkere puntjes zodat t wat breekt), deze zijn kapot gegaan nadat ik ze van de stoelen af had gehaald om te reinigen.
Toen ik de stoelen kocht heb ik nog gedacht dat ik altijd nieuwe hoezen bij kon kopen aangezien ze niet duur waren maar nu zijn ze uit het assortiment gehaald! Via de Ikea chat heb ik wel 2 websites gekregen waar ze Klappsta hoezen maken maar die kosten ongeveer ¤85 - ¤120 per stuk!
Zonder hoezen vindt ik de stoelen niet mooi (hagelwit!)
En nu? Weet iemand waar de hoezen wel te krijgen zijn voor een redelijke prijs?
Toen ik de stoelen kocht heb ik nog gedacht dat ik altijd nieuwe hoezen bij kon kopen aangezien ze niet duur waren maar nu zijn ze uit het assortiment gehaald! Via de Ikea chat heb ik wel 2 websites gekregen waar ze Klappsta hoezen maken maar die kosten ongeveer ¤85 - ¤120 per stuk!
Zonder hoezen vindt ik de stoelen niet mooi (hagelwit!)
En nu? Weet iemand waar de hoezen wel te krijgen zijn voor een redelijke prijs?
donderdag 3 februari 2011 om 10:57
donderdag 3 februari 2011 om 14:01
Tsja, nieuwe kopen is natuurlijk altijd een optie, maar wel een duurdere!
Ik durf de hoezen niet naar een naaister te brengen, bang dat wanneer ik ze er dan weer omheen doe ze opnieuw of ergens anders scheuren (gaat nl er moeilijk!) zelf nog maar eens proberen te reperaren, wie weet ontdek ik een natuurtalent repareren in mezelf..
Ik durf de hoezen niet naar een naaister te brengen, bang dat wanneer ik ze er dan weer omheen doe ze opnieuw of ergens anders scheuren (gaat nl er moeilijk!) zelf nog maar eens proberen te reperaren, wie weet ontdek ik een natuurtalent repareren in mezelf..