Ervaring Kids2sit op Bugaboo
woensdag 2 februari 2011 om 11:23
Binnenkort is er een kleintje op komst. Ons zoontje loopt nog maar net en ik maak nogal wat km, en kan van hem nog niet verwachten dat hij altijd (net zo snel) als moeders meeloopt.
Nou lijkt een Kids2sit me super handig. Maar heeft iemand enig idee of dat werkt in combinatie met een Bugaboo? De Bugaboo bak is nogal lang en smal in vergelijking met andere wagens.
Een meerijdplankje vind ik minder handig omdat je dan niet meer goed achter de wagen kunt lopen en ik me afvraag of zoonlief er wel braaf op blijft zitten/staan.
Ben dus erg benieuwd of iemand ervaring heeft met de kids2sit en dan met name in combi met de Bugaboo?
Nou lijkt een Kids2sit me super handig. Maar heeft iemand enig idee of dat werkt in combinatie met een Bugaboo? De Bugaboo bak is nogal lang en smal in vergelijking met andere wagens.
Een meerijdplankje vind ik minder handig omdat je dan niet meer goed achter de wagen kunt lopen en ik me afvraag of zoonlief er wel braaf op blijft zitten/staan.
Ben dus erg benieuwd of iemand ervaring heeft met de kids2sit en dan met name in combi met de Bugaboo?
woensdag 2 februari 2011 om 12:13
woensdag 2 februari 2011 om 12:28
Ik heb het overwogen, maar heb besloten dat ik het veel te wankel vindt. De ligbak zit op af te nemen houders bevestigd en daardoor maar op twee punten bevestigd.
Als je dat stoeltje met een kind er op bevestigd, is er wel heel veel gewicht op de achterkant.
Ik ben gegaan voor een bugaboard met twoo sit. Natuurlijk geen perfecte oplossing, maar voor ons goed genoeg.
Als je dat stoeltje met een kind er op bevestigd, is er wel heel veel gewicht op de achterkant.
Ik ben gegaan voor een bugaboard met twoo sit. Natuurlijk geen perfecte oplossing, maar voor ons goed genoeg.
woensdag 2 februari 2011 om 12:44
woensdag 2 februari 2011 om 13:17
woensdag 2 februari 2011 om 13:47
woensdag 2 februari 2011 om 14:14
donderdag 3 februari 2011 om 15:17
Ik zou niet kiezen voor een zitje wat je op de Bugaboo monteert. Ik denk dat het geheel veel te zwaar wordt en de bevestigingspunten zelfs kunnen afbreken. Dan zou ik eerder voor zo'n zitje op een plankje gaan (hoewel ik zelf het meerijplankje niet fijn vond, dus ik heb hem nauwelijks gebruikt). Of kijken voor en goedkope duowagen op MP voor zolang je oudste nog niet goed lange stukken kan lopen.
donderdag 3 februari 2011 om 15:41
donderdag 3 februari 2011 om 16:01
donderdag 3 februari 2011 om 19:20
Het is ook maar voor kort; met een maand of 7 kan de jongste ook op de fiets. Hier eentje van 2 en half en eentje van 10 weken. Ze oudste loopt wel stukjes, maar niet echt ver, dus nemen we vaak de bus als we de stad in willen. Met mijn man erbij nemen we voor haar de rugdrager mee; de jongste ligt dan in de wagen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin