bij wie duurde het ook lang eer de ad werkte?
woensdag 2 februari 2011 om 21:24
Hoi, zoals sommige weten ben ik in november gestart met mn 3e ad in 1 jaar tijd nadat de andere 2 niet bleken te werken.
Ik heb al hele goeie dagen meegemaakt waarop ik me voor het eerst sinds een jaar weer mezelf voelde ( een teken dat de ad dus wel iets doet bij mij)maar ook nog hele slechte. 1,5 week geleden weer wat verhoogd en nu gaat het nog goeie/slechte dagen. Bij wie duurder het ook zo lang? ik word zo jaloers wanneer ik lees dat iemand al na 2 weken ofzo de goeie kant op gaat, al gun ik het die persoon wel. Hoe kom je deze hel door en wanneer is er licht aan het eind van de tunnel?
Ik heb al hele goeie dagen meegemaakt waarop ik me voor het eerst sinds een jaar weer mezelf voelde ( een teken dat de ad dus wel iets doet bij mij)maar ook nog hele slechte. 1,5 week geleden weer wat verhoogd en nu gaat het nog goeie/slechte dagen. Bij wie duurder het ook zo lang? ik word zo jaloers wanneer ik lees dat iemand al na 2 weken ofzo de goeie kant op gaat, al gun ik het die persoon wel. Hoe kom je deze hel door en wanneer is er licht aan het eind van de tunnel?

woensdag 2 februari 2011 om 22:00
Ik heb ook een hele tijd AD geslikt en bij ''mijn'' AD werd toen gezegd dat het circa 2 maanden duurde voordat er sprake was van effect. Daarnaast lijken die verhalen over na 2 weken al effect mij wel erg sterk. Volgens mij werkt het zo dat het heel langzaamaan beter gaat en je steeds meer goede dan slechte dagen krijgt...
donderdag 3 februari 2011 om 14:20