bij wie duurde het ook lang eer de ad werkte?

02-02-2011 21:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zoals sommige weten ben ik in november gestart met mn 3e ad in 1 jaar tijd nadat de andere 2 niet bleken te werken.

Ik heb al hele goeie dagen meegemaakt waarop ik me voor het eerst sinds een jaar weer mezelf voelde ( een teken dat de ad dus wel iets doet bij mij)maar ook nog hele slechte. 1,5 week geleden weer wat verhoogd en nu gaat het nog goeie/slechte dagen. Bij wie duurder het ook zo lang? ik word zo jaloers wanneer ik lees dat iemand al na 2 weken ofzo de goeie kant op gaat, al gun ik het die persoon wel. Hoe kom je deze hel door en wanneer is er licht aan het eind van de tunnel?
Ehhh, ik denk bij het merendeel van de slikkers, pas na een maand merkte ik verschil en na jaaaaren heb ik de juiste combi gevonden.

En dat licht komt wel, alleen pin je niet teveel vast op de medicijnen alleen!
This is not kosher!
Ik heb ook een hele tijd AD geslikt en bij ''mijn'' AD werd toen gezegd dat het circa 2 maanden duurde voordat er sprake was van effect. Daarnaast lijken die verhalen over na 2 weken al effect mij wel erg sterk. Volgens mij werkt het zo dat het heel langzaamaan beter gaat en je steeds meer goede dan slechte dagen krijgt...
mss is AD wel helemaal niet de oplossing voor je.
ik doe naar de medicatie ook aan cognitieve gedragstherapie om mn angsten onder ogen te komen en leren ermee om te gaan. heb jaren goed gefunctioneerd met behulp van prozac alleen werkte deze op gegeven moment niet meer.

ik hoop dat de goede dagen snel weer komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven