Uit de kast!

04-02-2011 16:06 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit de kast. En dat voelt echt heerlijk!! De eerste keer vertellen was echt heel moelijk, maar ik heb inmiddels zoveel lieve, leuke en fijne reacties gehad dat ik niet meer snap dat ik hier zo tegenop heb gezien.

Zou het soms het liefst van de daken willen schreeuwen. Maar omdat het zo hard waait en regent leek dit me een betere optie smile:
Fijn voor je Jes! Zeker als je ergens zó tegen op gezien hebt en het valt zo ongelofelijk mee.

Ik ben blij voor je!
668, the neighbour of the Beast
Wow!

Fijn dat je lieve reacties hebt gehad en nu jezelf kunt zijn bij iedereen!
Supergoed! Fijn dat je lieve reacties hebt gehad.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dat is zeker fijn. En ook heel fijn dat hier gelijk weer reacties op komen! Had vandeweek even een klein dipje. Kost allemaal veel energie , dat uit de kast komen, dus kon wel weer even wat positieve energie gebruiken. Bedankt!
wat fijn dat het uit de kast komen goed is gegaan en dat je helemaal happy bent !
En dat is dus allemaal helemaal honderd procent meegevallen. Hardstikke mooi toch?

Is er nu ook een knappe slanke blonde deerne in het spel?

Dan is het namelijk helemaal goed natuurlijk
fijn voor je dat iedereen positief reageerde.

en ook fijn dat je nu lekker ''jezelf'' kan zijn!

super!
Ik raak er bijna jaloers van, jouw enthousiamse. Wil ik ook. Waarmee zou ik uit de kast kunnen komen?

Gefeliciteerd.
Dat je fan bent van Pik en Simon, Johnny?
Ik raak er bijna jaloers van, jouw enthousiamse. Wil ik ook. Waarmee zou ik uit de kast kunnen komen?

Je kan natuurlijk met van alles uit de kast komen, maar zeggen dat je lesbisch bent is wel echt iets om opgelucht over te zijn. Vandaar zoveel enthousiasme denk ik!

Enne...er is nu niemand in het spel, geen blonde, slanke, maar ook geen stevige brunette, normale rooie of welke uitvoering dan ook, haha!
Oh, slank en blond was maar een voorbeeld hoor. Ze mag ook klein, dik en zwart zijn. Als jij er maar blij mee bent
Sinds dat programma denk ik er wel eens over na. En dan vraag ik me echt af wáárom het zo moeilijk zou zijn..? Als ik naar mijn eigen situatie kijk zou ik (gelukkig) niemand kunnen bedenken die daar raar over zou doen.

Ben blij voor je dat het zo goed uitgepakt heeft!
Als je je zo voelt lijkt het me best een feestje waard. Throw a party en geniet daarvan met je vrienden en familie, zou ik zeggen! Het is bijna carnaval dus je kan er ook nog een passend themafeestje van maken, als dat jouw soort humor is.
@Dipper; je wijkt toch af van "de norm" en er zijn nu eenmaal nog steeds mensen die daar moeilijk over doen. Je wéét gewoon niet hoe mensen gaan reageren. Meestal valt het mee, maar soms valt het ook gruwelijk tegen.
Je bent lesbisch bedoel je. Zeg dat dan..

"Uit de kast" wat een tenenkrommende uitdrukking.
Het moeilijke aan uit de kast komen is toch dat je afwijkt van het standaard plaatje. En het kost eerst moeite om dat zelf helemaal te accepteren. Als je dat hebt gedaan hoop je dat anderen het ook accepteren. En ik had wel verwacht en vooral gehoopt dat er goed gereageerd zou worden, maar je weet het nooit zeker. En als iedereen dan ook echt goed reageert word ik daar wel heel blij van. Ik geef volgende week een feestje en morgen ga ik kleintje carnaval vieren. Genoeg feestjes te vieren dus!
Wat een opluchting Jes! Je blijheid spat ervanaf

Jee, Kitty, 'uit de kast komen' is een doodnormale zegswijze hoor. Net als het woord tenenkrommend.
quote:4Hellokitty schreef op 04 februari 2011 @ 16:38:

Je bent lesbisch bedoel je. Zeg dat dan..

"Uit de kast" wat een tenenkrommende uitdrukking.

Ach, uit de kast, lesbisch, homo, je snapt het en daar gaat het om!
quote:Dipper schreef op 04 februari 2011 @ 16:30:

Sinds dat programma denk ik er wel eens over na. En dan vraag ik me echt af wáárom het zo moeilijk zou zijn..? Als ik naar mijn eigen situatie kijk zou ik (gelukkig) niemand kunnen bedenken die daar raar over zou doen.

Ben blij voor je dat het zo goed uitgepakt heeft!Ja, jammer is dat. Dat het iets is wat mede gedeeld moet worden. Ik heb nooit mijn familie en vrienden hoeven mede delen dat ik hetero ben. In mijn vriendenkring hebben de homo's dit eigenlijk ook nooit hoeven doen. Ouders wisten het gewoon al, die zien ook wel wat voor kind ze hebben, en voorkeuren vallen gewoon al jong op. Dus ze zijn gewoon wie ze zijn, zonder grote openbaring konden ze gewoon 'zijn'. Dat lijkt me nou ultiem, dat er nooit meer iemand een topic als deze hoeft te openen.
You're free !!!
Daar heb je helemaal gelijk in Avril. En heel veel mensen hadden al een vermoeden. Sommige wisten het zelfs eerder dan ik. Maar ik had zelf de ervaring nodig (verliefd worden op een vrouw) voordat ik het zelf wist.
Wat fijn Jessie, dat je nu helemaal jezelf kunt zijn...kan me best voorstellen dat ondanks de positief verwachte reacties, het wel even lastig was...

Maar 'wisten' veel mensen om je heen het al of was het wel een verrassing? (ik kijk altijd naar dat programma en vooral de moeders zeggen dan standaard dat ze het allang wisten )

*proost* op jou en dat je wanneer je er helemaal klaar voor bent, een leuke meid op je pad komt!
quote:Jes123 schreef op 04 februari 2011 @ 16:51:

Daar heb je helemaal gelijk in Avril. En heel veel mensen hadden al een vermoeden. Sommige wisten het zelfs eerder dan ik. Maar ik had zelf de ervaring nodig (verliefd worden op een vrouw) voordat ik het zelf wist.Volgens mij ben je niet alleen blij door je coming out, maar volgens mij haske velieft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven