Uit de kast!

04-02-2011 16:06 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit de kast. En dat voelt echt heerlijk!! De eerste keer vertellen was echt heel moelijk, maar ik heb inmiddels zoveel lieve, leuke en fijne reacties gehad dat ik niet meer snap dat ik hier zo tegenop heb gezien.

Zou het soms het liefst van de daken willen schreeuwen. Maar omdat het zo hard waait en regent leek dit me een betere optie smile:
Heerlijk dat je nu jezelf kunt zijn, want er is toch niets mooiers dan dat!

Gek eigenlijk dat jezelf zijn nog steeds voor gezeur uit je omgeving kan zorgen, ook in Nederland.
Ik ben blij voor je Jes! Fijn (en eigenlijk ook heel logisch) dat je omgeving je accepteert zoals je bent!

Veel plezier!
Thanx!!!
Hoi Jes!

Wat fijn! :D Lijkt me echt een heerlijk gevoel!

Ik ben nu uit de kast bij... mijn zus haha! Mag ik van jouw ervaring gebruik maken; hoe heb jij het je vrienden verteld?
Hee Jes!

Goed joh! En fijn dat je zulke positieve reacties gehad hebt Mijn coming out was minder fijn, dus snap helemaal waar je bang voor was.

Enne...die radar komt vanzelf, ik was er ook een kneus in hahaha, maar zelfs ik zie het nu (of denk het in ieder geval te zien ;)).
Hey Spring,

Natuurlijk mag je van mijn ervaring gebruik maken. Ik heb het eerst mijn beste vriendin verteld tijdens een etentje. Daarna heb ik het nog een aantal vrienden persoonlijk verteld. De rest van mijn vrienden heb ik uitgenodigd voor een borrel en het toen verteld.

Hey Sammie,

Vervelend voor je dat jouw coming out niet fijn was. Ik hoop dat het inmiddels wel helemaal geaccepteerd is. Enne...er is dus nog hoop voor mijn radar, haha!

Groetjes
Heerlijk toch! Mijn beste vriend is homo en al haren uit de kast....ik heb hem beetje gehoplen door rond te vertellen (maar vond hij goed idee) Omdat hij zichzelf er gewoon lekker bij voelde kreeg hij, op een na, alleen maar fijne reacties, hadden respect voor hem!

Als jij trots op jezelf bent straal je dat uit en zullen mensen blij voor je zijn. Geniet ervan...
Wat goed van je! En wat fijn voor je dat je leuke reacties kreeg.
...
Ik ben bi maar al jaaaren "getrouwd" ik bedoel; mijn mijn vriend en ik zijn al jaaaaaren samen en daarnaast val ik ook op vrouwen. Hiermee ben ik jaren geleden uit de kast gekomen en ik weet nog hoe fijn het voelde! In mijn professionele leven past mijn levensstijl niet thuis dus voor sommigen zit ik wel in de kast en dat vind ik beter. Als ik "gewoon" lesbisch zou zijn zou dat me helemaal niks uitmaken hoor maar het is lastig mezelf als vrouw te bewijzen in de wereld waar ik in werk, als ze meer over mijj priveleven zouden weten zouden ze me niet serieus nemen. Mijn oma weet zelfs dat mijn vriend en ik soms een vriendin hebben..mijn schoonfam in een ver buitenland absoluut niet.

TO, geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven