Entertainment alle pijlers

X-Factor

22-01-2011 00:08 2414 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten... We gaan naadloos door van de een naar de ander...

Tot ziens TVOH, welkom X-Factor!

Ben Saunders... Wiesda?

(Vanaf aankomende vrijdag 28 januari!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 februari 2011 @ 22:18:

Ik heb de neiging om ramen en deuren te sluiten, binnen te blijven en naar de radio te luisteren als ik haar hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Godver LUL! ik dacht dat de zender was versprongen!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind het zo zonde dat met dit soort dingen ook professionals meedoen (want dat is ze gewoon... zeker als je met artiesten werkt als Jennifer Rush)

Ik heb de neiging om ramen en deuren te sluiten, binnen te blijven en naar de radio te luisteren als ik haar hoor.

Ik zie je al zitten met je knijpkat en je radio op batterijen!

ja ja

goede auditie
Ja leuk zeg!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ik heb de neiging om ramen en deuren te sluiten, binnen te blijven en naar de radio te luisteren als ik haar hoor.Whahahahahahahahahahahahaha
Hallo allemaal, ik kom op de valreep nog even binnen. Vreselijk die gillende keukenmeid daarnet.
o flirten met stees foei jongen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Raar gezicht heeft hij. Zo samengeknepen.
Heb ik iets gemist, moest even naar buiten?
Echt zo'n basisschoolleraar! 'Meester... Meeheester!!!'
klinkt wel fijn
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Waar zijn alle tenenkrommend slechte "poe, wat krijg ik het hier warm van" audities??
Huts!
quote:Yraatje schreef op 04 februari 2011 @ 22:19:

Ik vind het zo zonde dat met dit soort dingen ook professionals meedoen (want dat is ze gewoon... zeker als je met artiesten werkt als Jennifer Rush)In een ander seizoen deed toch ook een achtergrond zangeres mee van Angela?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
hij heeft een beetje een bibbertje in zijn stem, maar zijn koppie is wel grappig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:steph schreef op 04 februari 2011 @ 22:20:

Heb ik iets gemist, moest even naar buiten?Wat moet jij met dit weer nou buiten???
Goordon heeft steeds een andere bril op

Swingend wel, dit nummer. Maar hij staat er zo maf bij.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 februari 2011 @ 22:20:

Waar zijn alle tenenkrommend slechte "poe, wat krijg ik het hier warm van" audities??Knippen er veel uit.

Waar zijn alle tenenkrommend slechte "poe, wat krijg ik het hier warm van" audities??Jammer he?
Hij was redelijk, maar met redelijk red je het niet, plus zijn uitstraling is niks
quote:Yraatje schreef op 04 februari 2011 @ 22:20:

[...]

Wat moet jij met dit weer nou buiten???Bij mijn konijnen kijken of alles vastzat van het zeil, dus niet.

Waar zijn alle tenenkrommend slechte "poe, wat krijg ik het hier warm van" audities??Dat missen wij dus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven