Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Phoehee, hier deed een houten loopkar het prima. Heel stevig, nooig omgekiept. Die van ons heb ik ooit uitgeleend en nooit meer teruggekregen
Ga in therapie!
Bo spannend hoor!

Zoebie ga je mee naar de 20 weken echo? Willen ze weten wat het is?

Dubiootje jammer, een goede houten is een stuk mooier.

Zoals die foto van Luonto.

Wij gaan morgen op vakantie en nemen mee;

snowboardspullen (helmen schoenen boards etc) langlaufspullen, zwemspullen, Okkie, zooi voor Okkie, 5 draagdoeken (moeilijk, kiezen!) en 10 paar schoenen en 3 tassen vol kleren.
Wat leuk Bo, kijken bij je nieuwe huis. Potverdorie meid, wat spannend allemaal!

Hoop dat je er ondanks je fysieke toestand van kunt genieten.

Dubio, bel je me als je tijd hebt?

Pom is gisteren bij me geweest!

Het stormt hier als een gek, bij jullie ook?

Allemaal een knuffel!
Veel plezier vandaag Bo, ik hoop dat het huis weer een lading energie geeft!

Zoebie wat leuk! nu wordt het wel heel echt!

Phoehee wat een volksverhuizing, je moet er wat voor over hebben hoor....... :-)

Its werk ze.

Dubio leuk een kinderconcert :-)

Haai Leo, ja het heeft hier ook erg gestormd, het is nu wel iets minder dan gisteravond (lijkt wel) we moeten nog naar buiten.

Vanmiddag op de thee bij schoonfamilie in Purmerend.

Fijne dag allemaal.
@ Dubio. Dank voor je vraag.

Niet echt goed. De markers blijven stijgen en ik zit nu aan de Tamoxifen, voorlopig voor 6 weken.

Dan wordt er weer verder gekeken.
*tromgeroffel*

We hebben getekend!

Als alles goed gaat is 15 april de overdracht; dus ik heb twee maanden om in te pakken en voor te bereiden.

Spannend hè?

Ik ben helemaal happy; Ro is eerder wat beduusd geloof ik

Ik heb een hoop foto's gemaakt; in de loop van de dag verklein ik ze en dan stuur ik ze per mail naar jullie toe.

@Morrigana, in de gauwigheid zag ik dat je markers stijgen; heel veel sterkte daarmee.

Ik hoop dat er iets komt dat de groei zal remmen!
Ik trommel even mee om jullie te feliciteren.
Yeah ik heb mijn kleinkind zien duimen en bewegen. Wat geweldig leuk zo'n echo. De 20 weken echo is over twee weken. Spannend en ze willen wel weten wat het is alleen krijgen wij dat niet te horen. Jaaammmmeer.

Bo dus het gaat nu echt gebeuren. Wat een hoop werk moet je nog doen in die paar maanden. Wel leuk werk.

Een kant en klaar huis. Je zal niet weten wat je overkomt.

Arme Ro dat hij er beduust van is. Het gaat ook erg snel.

Eén week. Doen ze dat in Frankrijk altijd zo snel.

Morrigana wat shit dat de markers stijgen. Sterkte.

Mijn vriendin is na de eerste chemo al opgenomen met een infectie en kalium tekort. Oei. Ik ging even naar haar verjaardag maar ze was er dus niet.
Morrigana, lieve schat, ik wist niet dat je ziek was. Meisje wat rot, wat rot voor je. Liefs, een knuffel en sterte voor jou.
Bo, gefeliciteerd! Super, wat een ontwikkeling!

Ben zo benieuwd naar de foto's!

Zoeb, wat schattig, je kleinkind op de echo.....echt lief.

Gelukster, veel plezier in Purmerend.
Gefeliciteerd met jullie huis!

Zoebie leuk hè, echo's. Ik had er 6, het voordeel van een mk. Jammer dat jullie niet te horen krijgen of het een j of m is.
Dank jullie wel voor de lieve wensen.

En Bo, jij hartstikke gefeliciteerd met je nieuwe huis.

Heerlijk is dat he, het opnieuw inrichten (in je hoofd vooralsnog).

Een nieuwe plek, een nieuwe omgeving,

Wij hebben dat twee jaar geleden gedaan.

Dat gaf zo'n tevreden gevoel toen het helemaal af was.

Men, wat was ik trots.
Yes! Van harte gefeliciteerd!

Een ander huis, een nieuw project.

Zoeb, wat leuk dat je jouw kleinkind gezien hebt.

Zwaai zwaai..
quote:phoehee schreef op 05 februari 2011 @ 12:32:

Gefeliciteerd met jullie huis!

Zoebie leuk hè, echo's. Ik had er 6, het voordeel van een mk. Jammer dat jullie niet te horen krijgen of het een j of m is.Ik ga echt wel vissen hoor.
Gefeliciteerd Bo, met jullie huis

En ik heb heel braaf niets gedaan hoor gisteren . Dat moest namelijk van itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vis ze.

Robo, wat gaaf. Jullie verbreken alle FR-records vwb huizen kopen. Daar doet een gemiddelde fransman toch minimaal 6 maanden over, nadat de compromis is getekend!

Phoeehee, heb echt nog nooit gehoord dat er snowboarders zijn die ook langlaufen. Volgens mij zijn jullie uniek daarin! Fijne vakantie.

Morrigana, wat rot dat het niet goed gaat met je. Ik sprak een poosje geleden een forum-vriendin en toen kwam het gesprek op EAUSM. Ik zei dat ik het zo jammer vond dat 'die plakstift' er niet meer was. Die was zo goed met haar commentaren bij de quotes. Hoewel Morrigana net zo goed is. Vertelde mijn vriendin dat jullie één en dezelfde zijn.
Lieve Phoehee, maak er een superfijne vakantie van! Geniet :-)

Ik heb jullie een mail gestuurd met een link naar de foto's, leuk hè.

Als ik iemand vergeten ben: laat het me weten, dan stuur ik de link alsnog!

Siensien, valt wel mee met de snelheid: hier in het dorp is een huis binnen 5 weken verkocht én opgeleverd! Wij doen daar toch al snel 9 weken over als alles gaat zoals we hopen.
Blanco pagina als je verzend op het forum. Maar hij verzend dus wel. Nu al vier keer.
Het huis is mooi, maar om die lofzang nu vier keer te laten zien is wel overdreven.
Bo wat een geweldig huis. Je wordt al vrolijk als de gang in komt met die tegelvloer. Ik word er steeds verliefder op.

En je kan wandelen en ziet echt de lente binnenkomen in je eigen bos. Wat een terrein zeg. En wat is nu twee maanden. Die zijn om voor je er erg in hebt. En dan die uitzichten vanuit je ramen. Helemaal mooi. Heb je gasverwarming? Dan blijft het tenminste warm als de stroom uitvalt. En er ligt nog sneeuw.

Meiden wanneer gaan we weer?
De iPhone doet het dus wel.
De verwarming is op olie, het warm water ook.

Maar het huis is zo goed geïsoleerd dat we zelfs met de stookkosten nog niet de helft zullen verbruiken van wat we hier verbruiken!

Zoeb, je snapt nu wel waarom ik echte echt ECHT nieuw behang wil hè

mijn hemel, wat een lelijke muren... ik wil alles wit!
Bo ik durf het bijna niet te zeggen hé, maar je zag op mijn foto's wel dat wij ook van die lelijke muren met behang in de kamer hebben.

Nou ja negen jaar geleden was het modern en ik ben het ook al lang helemaal zat. Ik wil ook lichte muren. Al jaren maar Jan is geen Jan de behanger.

Dus ik snap je echt helemaal.
En ik wil ook behangen dit voorjaar. Eens kijken of broers en zussen een leuk weekend willen en dat die komen helpen.

Lijkt me ook nog heel erg gezellig.
Wat mooi! die tegeltjes en vooral dat raam in de (voordeur?) er is een hondekop in geetst, gezandstraald of iets..

Ligt er parket in de kamer? en wat een prachtige moderne kozijnen. Tjonge die mooie grote tuin mét bos en zo'n supermooie hoge omheining!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven