Constant ziek en pak alles op. Tips?
zaterdag 5 februari 2011 om 21:32
Gezond eten en naast de vitamines in fruit toch een suplement nemen als multivitamine en echineaforce.
Ik weet niet of je sport, maar dat kan ook helpen. En zo min mogelijk stress en af en toe lekker buiten een eind lopen.
Sterkte ermee, want het klinkt alsof je lichaam al veel te verduren heeft gehad de afgelopen tijd.
Edit: ik zie dat je al elke dag wandelt.
Ik weet niet of je sport, maar dat kan ook helpen. En zo min mogelijk stress en af en toe lekker buiten een eind lopen.
Sterkte ermee, want het klinkt alsof je lichaam al veel te verduren heeft gehad de afgelopen tijd.
Edit: ik zie dat je al elke dag wandelt.

zaterdag 5 februari 2011 om 21:43
Jeetje wat lijkt me dat ontzettend vervelend zeg! Zo te zien doe je eigenlijk al heel veel aan je weerstand (bewegen in de buitenlucht, genoeg slaap/rust, gezond eten en veel fruit). Misschien zou je er nog op kunnen letten of je op voldoende momenten je handen wast? Zodat je minder kans hebt op bacterieën aan je handen? En idd misschien vitaminepillen gaan slikken als extra aanvulling.
zaterdag 5 februari 2011 om 21:55
Als je zoveel ab hebt geslikt kan het zijn dat je darmflora ook helemaal op zijn gat ligt. Zonder je darmflora ben je eerder vatbaar, je moet er voor zorgen dat deze weer in orde komt.
Ga nu niet naar de supermarkt om van die darmflora drankjes te kopen (dat overleeft het meestal niet in je maag), maar ga naar een goede reformzaak en laat je goed voorlichten.
Ga nu niet naar de supermarkt om van die darmflora drankjes te kopen (dat overleeft het meestal niet in je maag), maar ga naar een goede reformzaak en laat je goed voorlichten.
zaterdag 5 februari 2011 om 22:05
Ik heb niet alles woord voor woord gelezen... maar kreeg laatst Sambucol aangeraden. Ik werk met kinderen en lijk ook alles op te pikken (gelukkig allemaal niet zo heftig al jij maar wel die eeuwige verkoudheid, regelmatig last van m'n keel en oren, etc).
Ik heb die Sambucol gisteren gekocht en vandaag voor het eerst een lepel genomen, dus ik kan je nog niet zeggen of het voor mij ook werkt... maar ik heb er van verschillende kanten goede verhalen over gehoord! Gekocht bij de biologische winkel... weer een nieuw kuurtje voor het een of ander er overheen lijkt me in iedergeval geen goed idee! Iets natuurlijks om je lichaam eventueel hier of daar te ondersteunen lijkt me dan beter op z'n plaats...
Ik heb die Sambucol gisteren gekocht en vandaag voor het eerst een lepel genomen, dus ik kan je nog niet zeggen of het voor mij ook werkt... maar ik heb er van verschillende kanten goede verhalen over gehoord! Gekocht bij de biologische winkel... weer een nieuw kuurtje voor het een of ander er overheen lijkt me in iedergeval geen goed idee! Iets natuurlijks om je lichaam eventueel hier of daar te ondersteunen lijkt me dan beter op z'n plaats...
zaterdag 5 februari 2011 om 22:12
Ik ben ook vrij snel ziek. Al gaat het nu langer goed sinds ik meer naar buiten ga. Ik ga alleen niet naar buiten als ik ziek ben of met heel slecht weer. Ga ik naar de winkel, dan ga ik lopen. Ik heb ook geen zin om de hele dag binnen te zitten, elke dag haal ik wel 1 of meerdere keren een frisse neus.
Vorig jaar was ik om de haverklap ziek. Ik bleek flinke bloedarmoede te hebben, waardoor ik geen weerstand meer had. Heb je daar wel eens op laten bloedprikken?
Vorig jaar was ik om de haverklap ziek. Ik bleek flinke bloedarmoede te hebben, waardoor ik geen weerstand meer had. Heb je daar wel eens op laten bloedprikken?