Good luck!
zondag 6 februari 2011 om 13:24
Hel, hoe gaat het?
Mamax, wat spannend ik duim!
Star, fijn dat het goed gaat met Starman. Heb je al vier dagen in één week gewerkt? Hoe was dat?
Bam, fijn dat Juul weer stuitert, een goed teken!
Naatie, nog even en dan is je vent er weer. Kan best pittig zijn he? Je hebt het vast heel goed gedaan.
Suze, wow van de vloer. Wordt vast mooi als het af is!
Bridges, jij ook een fijne dag!
CD, gefeliciteerd. Wat een nieuws!
Mamax, wat spannend ik duim!
Star, fijn dat het goed gaat met Starman. Heb je al vier dagen in één week gewerkt? Hoe was dat?
Bam, fijn dat Juul weer stuitert, een goed teken!
Naatie, nog even en dan is je vent er weer. Kan best pittig zijn he? Je hebt het vast heel goed gedaan.
Suze, wow van de vloer. Wordt vast mooi als het af is!
Bridges, jij ook een fijne dag!
CD, gefeliciteerd. Wat een nieuws!
zondag 6 februari 2011 om 21:37
Haai, dank voor de condoleances (mm, gek woord). Gaat wel hier. Vriend heel erg verdrietig en heel erg druk. Zelf gewoon met Maatje thuis, gek om zo iets ingrijpends zo apart van elkaar mee te maken. Maar het is niet anders. Vrijdag uitvaart.
Mamax, wat gaaf, 2e bezichtiging weer positief. Weten jullie wanneer ze verder reageren? Zenuwslopend, dat afwachten...
Suus, hoe is het met Jeetje, die was vrijdag ziek thuis gekomen toch?
Bam, Juul weer het heertje, fijn!
Mamax, wat gaaf, 2e bezichtiging weer positief. Weten jullie wanneer ze verder reageren? Zenuwslopend, dat afwachten...
Suus, hoe is het met Jeetje, die was vrijdag ziek thuis gekomen toch?
Bam, Juul weer het heertje, fijn!
maandag 7 februari 2011 om 18:51
Star, sterkte en succes met de vier dagen werken. Lijkt me ook pittig. Maar scheelt dat Starman ook vier dagen werkt denk ik. Hoe gaat het met de Irish Patient?
Bam, Juul weer helemaal up and running?
Mamax, wanneer hoor je meer denk je van de potentiele kopers?
Suffe kita. Vriendelijk verzoek om jongste in een maillot of een trainingsbroek aan te kleden ipv een spijkerbroek. Kinderen gebruiken bewegingsruimte . Soms merk je echt cultuurverschillen hoor. Ik vind maillot (dus geen broek erover) of een trainingsbroek stom staan. Stomstomstomstom.
Bam, Juul weer helemaal up and running?
Mamax, wanneer hoor je meer denk je van de potentiele kopers?
Suffe kita. Vriendelijk verzoek om jongste in een maillot of een trainingsbroek aan te kleden ipv een spijkerbroek. Kinderen gebruiken bewegingsruimte . Soms merk je echt cultuurverschillen hoor. Ik vind maillot (dus geen broek erover) of een trainingsbroek stom staan. Stomstomstomstom.
maandag 7 februari 2011 om 18:54
maandag 7 februari 2011 om 18:59