Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Meneer wel sneu. Sliep wederom voor geen meter vannacht, neus maakte behoorlijk wat piepende en fluitende geluiden

Wat heeft Meetje? Koorts? Arm mopje.
Ook weer geregeld. Goeie moeder wel ik.

Mal, ik vond het feit dat Meetje 9 pond was wel een beetje jammer hoor. Dat ienimienie is dat echt na twee weken al over. Maar goed, ik was idd wel minder bang dat ze zou breken en ach, blij met gezond en lekker eten enzo. En idd, als het echt de spuigaten uit gaat lopen gaan ze wel verder kijken nietwaar?
Koorts en snot ja. 39 nog wat. Maar verder gaat tie wel hoor.

Zijn tampons er al uit? Alles blauw?
quote:Suze02 schreef op 04 februari 2011 @ 16:03:

Maar goed, ik was idd wel minder bang dat ze zou breken Nou ja, dat dus. Ik ben al zo'n kluns dus liever wat extra spek als stootranden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoe gaat het met Kevin en Twan CD, al wat meer ontdekt over de eventuele ADHD en de epilepsie?

Gefeliciteerd hoor, ik ben over 9 weken uitgerekend.
Ik wil nog wel een klein mormeltje voor iemand baren hoor, ze worden bij mij per keer kleiner
O fijn, snot.

Tampons waren er gisterochtend al uit, was ie wel blij mee geloof ik. Loopt nog wel met stuk verband onder zijn neus en een hele gipsen stellage
Mal, jij wilde box nog misschien maar riep toen dat je hem wilde omdat er in die van jullie al 2 kinderen hadden gelegen dus niet zo stevig meer? In deze al 4 kinderen dus zal ik hem maar aan een ander geven? Of wil je hem wel graag? Is prima ding maar dus niet nieuw.

Amaal, honderd weken riep je nog om kalender. Te weinig ruimte voor opschrijven als moeder van 3 kinderen

Had ik nog meer losse eindjes? Oh, onbetaalde rekeningen waarschijnlijk.... Wil iedereen die nog geld van me krijgt even mailen? Of het hier roepen? Ga ik het vanavond regelen. Sorryyyyyyyy!
Een gipsenstellage? Zo'n T op neus en voorhoofd? Knap ding wel dus nu
Je mag hem wel aan iemand anders geven.
quote:Star schreef op 04 februari 2011 @ 14:19:

Gefeliciteerd CD! 12 september is gereserveerd, dat je het even weet Uhm, mis ik iets?
quote:Suze02 schreef op 04 februari 2011 @ 16:11:

Een gipsenstellage? Zo'n T op neus en voorhoofd? Knap ding wel dus nu Ja, dat bedoel ik
quote:Helenita2 schreef op 04 februari 2011 @ 16:13:

[...]

Uhm, mis ik iets?Dat 12 september exclusief voor Eetje is
quote:Star schreef op 04 februari 2011 @ 16:14:

[...]

Dat 12 september exclusief voor Eetje is Ah zo. Ik schrok al.
Niet nodig
quote:Star schreef op 04 februari 2011 @ 16:18:

Niet nodig Nou ja, het had gekund he?
Hai Hellie. Alles oké?
Oh ja, mijn vloer is gestort! Het wordt echt groooooot. Ik zal foto zo even elders zetten.
Gestortte vloeren zijn vet mooi cewl enzo.
Jee, klinkt wel heftig, die neusstellage van Starman. Hopelijk daalt geluidsniveau nog (daar was het om begonnen toch?).

Mamax, toi toi toi voor de 2e bezichtiging! En wat fijn dat je eerste werkdag zo goed is gegaan!

Suus, ah nou, Jeetje ziekig! Bij Maatje 11 van de 26 klasgenootjes ziek, ik denk dat er iets heerst... Beterschap!

Mmm, ik mis vast vanalles, sorry!
quote:Maleficent schreef op 04 februari 2011 @ 16:28:

[...]

Nou ja, het had gekund he? Ja, ik vertrouw die Star niet. Vorige keer was het ook zo tussen neus en lippen door dat ze het bommetje dropte.
Het geluidsniveau niet per se, al was dat een leuke bijkomstigheid. Hij had steeds vaker hoofdpijn, last van holtes, niet goed kunnen ademhalen. Dat soort.

11 van de 26?!??!!? Wow, dat is heftig!
quote:Helenita2 schreef op 04 februari 2011 @ 16:51:

[...]

Ja, ik vertrouw die Star niet. Vorige keer was het ook zo tussen neus en lippen door dat ze het bommetje dropte.

da's waar.

Nou goed, ik zal jullie op de hoogte houden volgende keer goed?
Djees, kan ik nou met iPad geen foto's uploaden op tiefes? Echt, ik moet een nieuwe laptop want dit is bloody behelpen hiero. Grrr.
Ooo, vloer gestort, gaaf Suus! Dus geen vertraging door vorst (na, zal wel niet aangezien het niet vriest ). Mooi!

Met mij alles wel, maar het is voor schoonzus aftellen nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven