Werk & Studie alle pijlers

Consulente Privékliniek

06-02-2011 17:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik kwam een vacature tegen voor een consulente in een privékliniek.

Je zult daar intern opgeleid worden, dus een speciale vooropleiding is niet vereist.

Ondanks dat ik een vrij leuke baan heb, wekt deze vacature toch mijn nieuwsgierigheid. Ik werk nu in een ziekenhuis, maar het commerciële van een privékliniek heeft me altijd al getrokken.

Nu weet ik alleen echt niet goed wat een consulente in een privékliniek allemaal doet..

Ook op internet kan ik er niets over vinden.

Is hier misschien iemand die weet wat het werk precies inhoudt? Misschien werk je zelf als consulente of heb je ermee te maken gehad tijdens bezoek/behandeling in een kliniek?

Bedankt!
Een consulente licht patienten voor over de behandeling, begeleidt patienten bij het maken van een keuze voor een behandeling, houdt contact met nog niet behandelde patienten en al wel behandelende patienten.

Het houden van intake gesprekken.
Ik kan me ook wel voorstellen dat het afhankelijk is van het soort kliniek.
Klinkt als een leuke job.

Bedankt hoor!
Succes met solliciteren!
wat heb je nu voor functie?
Bedankt Ramiaatje!

Ik werk nu als doktersassistente..

Totaal niet commercieel.. Maar al is het een leuke baan, ik mis gewoon wat uitdaging. Ook ligt het salaris best laag en als ik betere kansen wil creëren voor mezelf (een huis kopen bijvoorbeeld), zal ik toch echt iets moeten doen om door te groeien. Maar al spreekt dit me ontzettend aan, ik vind het ook best eng. Ik ben goed in wat ik nu doe en dit zou toch weer eens sprong in het diepe zijn.

Maar goed, ik ga er een nachtje over slapen en dan kan ik morgen beginnen met het fabriceren van een goede brief.

Hoe wist jij eigenlijk van de werkzaamheden van een consulent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven