Las Barettas Otoños
zondag 6 februari 2011 om 12:47
Ik ben aan drank toe . Zit hier met 5 meiden die het totaal oneens zijn met elkaar wat betreft hun dansje. Mini heeft zo'n onwijs grote mond dat ik inmiddels wurgneigingen heb en de rest is ook 'gebekt' zullen we maar zeggen.
Vanmorgen was de generale en dat ging best goed.
Wat apart Sok, dat je Fatboy is weggewaaid.
Vanmorgen was de generale en dat ging best goed.
Wat apart Sok, dat je Fatboy is weggewaaid.
zondag 6 februari 2011 om 20:06
zondag 6 februari 2011 om 21:28
Na een heel gesprek met mij. Ze mocht geen boekje lezen (want alleen maar schreeuwen in de badkamer) en toen was ze kwaad omdat ze dacht dat ik extra lang een boekje las met Mannie (weer schreeuwen). Vervolgens ging ze heel hard huilen en toen ze uitgesnikt was is ze gaan slapen. Ik had haar beloofd na een paar minuutjes te komen kijken maar toen sliep ze al.
Ze heeft wel vaker van dit soort periodes maar ze is zo vreselijk brutaal en agressief, ik vraag me altijd af waarom we haar niet in de hand kunnen houden en hoe we dit in godsnaam een beetje in goede banen kunnen leiden.
Ze heeft wel vaker van dit soort periodes maar ze is zo vreselijk brutaal en agressief, ik vraag me altijd af waarom we haar niet in de hand kunnen houden en hoe we dit in godsnaam een beetje in goede banen kunnen leiden.
zondag 6 februari 2011 om 21:46
Wie is er bij jou zo dan?
Niet echt tips. Dus. En af en toe vind ik mezelf een zacht gekookt ei dat ik praat en praat en praat en praat. Maar dat lijkt nog het beste te werken. Straffen werkt meestal totaal averechts, ze accepteert het gewoon niet. Straf heeft nooit het gewenste effect gehad, als mormel van anderhalf had ze er al geen boodschap aan.
Niet echt tips. Dus. En af en toe vind ik mezelf een zacht gekookt ei dat ik praat en praat en praat en praat. Maar dat lijkt nog het beste te werken. Straffen werkt meestal totaal averechts, ze accepteert het gewoon niet. Straf heeft nooit het gewenste effect gehad, als mormel van anderhalf had ze er al geen boodschap aan.
zondag 6 februari 2011 om 21:55
zondag 6 februari 2011 om 21:58
Nou, het heerst een beetje onder de dames van die leeftijd. Vandaag verschillende ouders gesproken met een dochter van 7/8, allemaal met de handen in het haar hoe om te gaan met dat brutale gedrag. Vooral het 'terugpraten'.
Vanmiddag was een dame hier die het wel interessant vond dat Mini zo tegen mij bezig was en hetzelfde ging doen. Bij haar heb ik daar heel rap korte metten meegemaakt en dat kwam wel aan. Hoera
Denk je niet dat Meis hier en daar wat meekrijgt?
Vanmiddag was een dame hier die het wel interessant vond dat Mini zo tegen mij bezig was en hetzelfde ging doen. Bij haar heb ik daar heel rap korte metten meegemaakt en dat kwam wel aan. Hoera
Denk je niet dat Meis hier en daar wat meekrijgt?
zondag 6 februari 2011 om 22:02
zondag 6 februari 2011 om 22:06
Dat bedoelde ik wel.
Maar goed, wat doe jij als Meis zo bezig is? Ik krijg werkelijk jeukende handen. Dus net siste ik haar toe dat ze het even zelf mocht uitzoeken omdat ik zo boos was, doet ze hetzelfde terug. B L O E D onder mijn nagels, echt waar. En dan gaat ze weer gillen, mept, smijt met deuren. En dan zeggen ze dat de puberteit erg is
Maar goed, wat doe jij als Meis zo bezig is? Ik krijg werkelijk jeukende handen. Dus net siste ik haar toe dat ze het even zelf mocht uitzoeken omdat ik zo boos was, doet ze hetzelfde terug. B L O E D onder mijn nagels, echt waar. En dan gaat ze weer gillen, mept, smijt met deuren. En dan zeggen ze dat de puberteit erg is
zondag 6 februari 2011 om 22:16
Als dit een voorbode is, needankuwel. Als dit het is en ze zijn zoetjes tijdens de puberteit, prima, doe dan maar.
Als ik ga schreeuwen lijkt ze dat leuk te vinden dus dat probeer ik niet te doen. Maar ik stuur haar inderdaad wel naar de mat of naar haar kamer. Het ergste vind ik dat ze vooral Mannie te grazen neemt; ze is hem verbaal de baas en kan echt gemeen zijn ('ik ben allergisch voor kleuters'- 'ik háááát je, rotbroertje' of gewoonweg meppen) terwijl hij meestal helemaal niets doet.
Als ik ga schreeuwen lijkt ze dat leuk te vinden dus dat probeer ik niet te doen. Maar ik stuur haar inderdaad wel naar de mat of naar haar kamer. Het ergste vind ik dat ze vooral Mannie te grazen neemt; ze is hem verbaal de baas en kan echt gemeen zijn ('ik ben allergisch voor kleuters'- 'ik háááát je, rotbroertje' of gewoonweg meppen) terwijl hij meestal helemaal niets doet.