Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Anky, ik vermoed dat jij wel behoorlijk wat zieker was dan ik, dan.
quote:citronella schreef op 11 februari 2011 @ 21:46:

[...]

Limoen noemt het voorbillen, en daar blijft ze stug aan vasthouden.Sien zegt dat ook. En ze heeft het echt zelf bedacht.
In stilzitten ben ik inderdaad niet zo goed. Het voordeel is dat ik me echt nooit verveel, het nadeel is dat ik mezelf ook regelmatig voorbij loop. Maar het lastig om daar een middenweg in te vinden.
quote:Pammie schreef op 11 februari 2011 @ 21:49:

Zegt A-man dan niet dat je gek bent?

Ik heb inmiddels geleerd dat het niet altijd beter is als je het zelf doet. Al helemaal niet voor jezelf. Het geeft zoveel rust om dingen eens lekker makkelijk te doen of uit te besteden. En ik merk ook dat ik leuker ben omdat ik al die stress niet heb.A-man is nog veel erger dan ik, dus van zijn kant zal niet snel een opmerking komen. Overigens ben ik 's avonds wel vaak lui hoor en lig dan lekker vroeg in bed met een boek erbij. En ik forum natuurlijk .
Niets doen staat bij mij niet gelijk aan vervelen.
Jij hebt een slecht voorbeeld in huis inderdaad.
Ank, na een dag boordevol activiteiten ben je niet lui als je vroeg in bed ligt, dan ben je gewoon moe.
We moeten allang een nieuw topic openen zie ik net. iemand nog suggesties voor de titel?
Alle reacties Link kopieren
quote:anky schreef op 11 februari 2011 @ 21:40:

[...]

Ja, dat vraag ik mezelf ook weleens af. Af en toe snap ik mezelf echt niet .Ank, ligt aan ons As we speak, heb ik ook vanavond 30 pannenkoeken gebakken, 2 Basboussa's, staat pompoen te roosteren voor soep en pruttelt de stifado. Gister fishcakes gemaakt, rode en groene currypasta en ga ik morgen vrolijk in het kinderfeestgedruis storten met kinderfeestje
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen altezaam!

mijn plan om te gaan zwemmen werd ditmaal door de regen doorkruist; kon ik dat arme kind toch niet aandoen?

nu ben ik de laatste in pyjama, maar heb dan wel weer een was opgevouwen en er weer 1 ingemikt. dus op zich best actief (toch?)

dus nu koffie (en een paaseitje)

Hoe is het met Miffy? bietje geslapen en bijgetankt? ik hoop het maar, je loopt toch een beetje op je tandvlees zo.

en Anky is idd wel een beetje mal, maar ik doe dat soort dingen ook wel (en heb dan halverwege spijt, dat dan weer wel) over Vrolijk gaan we het dan maar niet hebben

veel plezier met de feestjes, Anky!
Van zwemmen word je ook nat Sok

Hier is de zwemles al achter de rug, net als het boodschappen doen, vaatwasser uitruimen en 350 voetbalplaatjes inplakken. Mini en Man zijn ook weer terug van de hockey dus we kenne zo lunchuh.

Ik ga een nieuw topic openen, weten jullie dat vast
We gaan hier verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven