Spijkerbroek
maandag 7 februari 2011 om 11:08
Het zou best wel eens een Esprit kunnen zijn. Dat denk ik door de stiksels op de zakken, volgens mij is dat kenmerkend voor Esprit spijkerbroeken.
Zelf vind ik 'm niet zo mooi, te blauw en de zakken zitten te laag.
Lage zakken aan de achterkant kunnen je kont zo'n afgezakt effect geven. Maar het is de laatste jaren een veelvoorkomend fenomeen, lage kontzakken, schijnbaar ben ik een van de weinigen die het onflatteus voor de billenpartij vind.
Zelf vind ik 'm niet zo mooi, te blauw en de zakken zitten te laag.
Lage zakken aan de achterkant kunnen je kont zo'n afgezakt effect geven. Maar het is de laatste jaren een veelvoorkomend fenomeen, lage kontzakken, schijnbaar ben ik een van de weinigen die het onflatteus voor de billenpartij vind.
maandag 7 februari 2011 om 11:18
maandag 7 februari 2011 om 13:44
Esprit heeft (helaas) niet zoveel bootcuts meer.
Ik ben zelf fan van de Five en One bootcut, maar zie ze niet meer op de site.
Als je niet hele lange benen hebt kun je kijken op Wehkamp voor jeans van Esprit.
Oh en H&M heeft best mooie bootcuts hoor, voor iets van 40 euro, helaas nooit in lengtemaat 36, dus niet voor mij.
Ik ben zelf fan van de Five en One bootcut, maar zie ze niet meer op de site.
Als je niet hele lange benen hebt kun je kijken op Wehkamp voor jeans van Esprit.
Oh en H&M heeft best mooie bootcuts hoor, voor iets van 40 euro, helaas nooit in lengtemaat 36, dus niet voor mij.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 7 februari 2011 om 21:59
quote:luca schreef op 07 februari 2011 @ 17:04:
Esprit heeft de Five bootcut nu net weer nieuw op de site staan. Supermooie bootcut voor 49.95 !
Thnx! ik zag er idd eentje staan die er nog in mijn maat was.
Gelijk ook even een Playfit zomerbroek besteld, die hadden ze ook in lengte 35 inch.
Esprit heeft de Five bootcut nu net weer nieuw op de site staan. Supermooie bootcut voor 49.95 !
Thnx! ik zag er idd eentje staan die er nog in mijn maat was.
Gelijk ook even een Playfit zomerbroek besteld, die hadden ze ook in lengte 35 inch.
dinsdag 8 februari 2011 om 11:42
Heb je iets gevonde bij Esprit Oola?
De Play fit is een fijne casual zomerbroek, ik heb ze ieder jaar.
Als je lange benen hebt moet je ze alleen allemaal even aanklikken, sommige gaan tot lengte 34, maar er zit er eentje bij die tot 35 gaat, dat is net iets mooier.
De Play fit is een fijne casual zomerbroek, ik heb ze ieder jaar.
Als je lange benen hebt moet je ze alleen allemaal even aanklikken, sommige gaan tot lengte 34, maar er zit er eentje bij die tot 35 gaat, dat is net iets mooier.