Mode & Beauty alle pijlers

Spijkerbroek

07-02-2011 11:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand welk merk spijkerbroek het model hiernaast aanheeft? Ben al een tijdje op zoek naar een mooie jeans. Tot nu toe geen succes. Tips zijn ook welkom.
Het zou best wel eens een Esprit kunnen zijn. Dat denk ik door de stiksels op de zakken, volgens mij is dat kenmerkend voor Esprit spijkerbroeken.

Zelf vind ik 'm niet zo mooi, te blauw en de zakken zitten te laag.

Lage zakken aan de achterkant kunnen je kont zo'n afgezakt effect geven. Maar het is de laatste jaren een veelvoorkomend fenomeen, lage kontzakken, schijnbaar ben ik een van de weinigen die het onflatteus voor de billenpartij vind.
Esprit! Ik zal het even googelen. Ik vind de kleur ook te blauw, maar dat kan in het echt natuurlijk altijd anders zijn. Er zit sowieso een blauwe ondertoon in de foto. Ik zou 'm even moeten passen, maar lage kontzakken werken meestal wel goed in combinatie met mijn kontvorm
Oh, en als iemand nog tips heeft voor mooie broeken dan hoor ik het graag.
il dolce, te bestellen bij wehkamp! Was ook erg lang op zoek naar een mooie spijkerbroek maar deze broeken vallen echt mooi en zijn niet zo duur.
Cover met dank aan:

Candi-Navian Wintersports

River island

Yarn Unit

Benetton

H&M

Rayban

C&A

Bijenkorf

Aldus de papieren Viva
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Thanks!

Dan even uitzoeken welk van deze merken de jeans is. Il Dolce had ik inderdaad gezien bij de Wehkamp, mooie broeken maar ik ben eigenlijk weer op zoek naar gewoon een bootcut.
Esprit heeft (helaas) niet zoveel bootcuts meer.

Ik ben zelf fan van de Five en One bootcut, maar zie ze niet meer op de site.

Als je niet hele lange benen hebt kun je kijken op Wehkamp voor jeans van Esprit.

Oh en H&M heeft best mooie bootcuts hoor, voor iets van 40 euro, helaas nooit in lengtemaat 36, dus niet voor mij.
Esprit heeft de Five bootcut nu net weer nieuw op de site staan. Supermooie bootcut voor 49.95 !
quote:luca schreef op 07 februari 2011 @ 17:04:

Esprit heeft de Five bootcut nu net weer nieuw op de site staan. Supermooie bootcut voor 49.95 !

Thnx! ik zag er idd eentje staan die er nog in mijn maat was.

Gelijk ook even een Playfit zomerbroek besteld, die hadden ze ook in lengte 35 inch.
Ik ga ook ff kijken. Normaal heb ik inderdaad spijkerbroeken van H&M, op zich redelijk tevreden over maar ik vind de pasvorm niet heel mooi.
Heb je iets gevonde bij Esprit Oola?

De Play fit is een fijne casual zomerbroek, ik heb ze ieder jaar.

Als je lange benen hebt moet je ze alleen allemaal even aanklikken, sommige gaan tot lengte 34, maar er zit er eentje bij die tot 35 gaat, dat is net iets mooier.

Ik ben helemaal gek van les temps des cherises. Het is wel een spijkerbroek die redelijk duur is, maar soms kun je ze ook in de uitverkoop halen en dat scheel vaak enorm.
Esprit is het tot nu toe allemaal nét niet. Maar ik ben dan ook wel kritisch, denk ik. Spijkerbroeken doe je toch wel lang mee, dus dat moet dan wel goed zijn. Ik ga ook even kijken naar de tip van mararoulette. Bedankt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven