F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hieperdepiep voor Tieg, Nemo en Meis.

huh? Kom er nu achter dat ik helemaal geen plaatjes meer kan plakken, dat is raar :(

Hiep Hiep Hoera voor Nemo!!

En ook nog voor Nina

(sorryy... te laat )

En nog een lekkere taart voor Tieg (ook beeter laat dan nooit zullen we maar zeggen...)

Ga je t binnenkort nog echt vieren Tieg? En spannend een interne vacature. Je bent er wel lekker mee bezig eh!

Marlee, fijn dat M. weer wat opknapt!

Hier erg druk geweest. Gisteren prinsenssenfeest met 6 vriendinnetjes van meis. Super leuk maar super druk, ook qua voorbereiding. Wel echt heel gaaf, iedereen was erg enthousiast, leuke spelletjes en hele leuke kleine prinsessencakjes voor gemaakt, zoiets als dit:

Vanmorgen nog allemaal familie visite en daarvoor een barbietaart gemaakt (zoiets als hierboven) was echt heel goed gelukt en super blije jarige.

Ga nu nog even met haar met nieuwe spullen spelen.

Hoera voor Nemo! Heeft hij een leuke verjaardag gehad?

Ook een hoera voor meis. Klinkt alsof ze een leuke verjaardag heeft gehad en een heel leuk kinderfeestje.
Bedankt voor de felicitaties! Nemo heeft een leuke dag gehad gister. We eindigden bij de snackbar (jarig is eten kiezen) want dan hoefde ik niet te koken want dat moet ik altijd al

Straks naar school met de traktatie, kon gelukkig vrij krijgen want wist helemaal niet dat je er dan bij mocht zijn. En toch geen zin meer om te werken dus kwam goed uit. Vrijdag laatste dag daar, dan 2 weken vrij en dan echt beginnen na de schoolvakantie.

Die prinsessencakejes zijn leuk zeg! Dat ga ik onthouden, lekker simpel!

Spannend van die vacature Tieg, heb je al gebeld?
Travis, wat een moppie is die Nemo toch!

Ik wist ook niet dat je er met verjaardag bij mocht zijn. Had braaf camera mee gegeven. Maar goed ben werken. En als mini nog wakker is dan gaat lief er wel even heen, en anders niet helaas.

meis had het vanmorgen nog over Nemo. Ja mam, dat jongetje is dan nu toch ook 5. Ik snapte helemaal niet wie ze bedoelde, maar het was het jongetje uit sprookjeswonderland van de trapauto's :-)

ben wel blij dat nu even alle drukte voorbij is.

En die cakejes lijken simpel, maar die prinsesjes netjes uitknippen is nog een pokke-werk...
Haha oh daar heeft Nemo ook een handje van, om ineens over iets van weken/maanden/jaren terug te gaan praten. Dan moet j echt even heel goed nadenken waar wat en wanneer ook alweer. En het klopt eigenlijk altijd wel!

Was een hele happening op school, half uur aandacht voor de jarige met vele, vele liederen Daarna allemaal lekker muffin eten en ik mocht weer naar huis.

Ik had ronde icings voor de muffins maar die moest ik dus ook zelf nog uitknippen, wat een pokkewerk inderdaad!!!

Woensdag nog zijn "feestje" en dan weer even rust, ben helemaal klaar met al die spannende zooi, pas in november weer hoor.
Vish, traktatie zag er super leuk uit.. En Nitro, weet wat je bedoelt met knippen.. L had Bumba cakejes, heb 20 bumba's moeten knippen.. Vreselijk..

Ben ook blij dat de verjaardagen weer achter de rug zijn van kids. Volgend jaar weer

Vish, lekker zeg nog een paar dagen werken! Super! En geniet van je vakantiedagen.

Vandaag weer druk aan het werk en moet nog heel even. M is de hele dag bij oma want hij is nog niet de oude. Morgen maar beginnen met een half dagje school. Zo nog even hard aan het werk!
Even kijken of t zo lukt, maar dit is de taart die ik voor Meis heb gemaakt:

en dit zijn de cakejes:

Vind het ook echt heerlijk dat het allemaal voorbij is. Gewoon ff een paar weken niets bijzonders, heerlijk!

Vish, ga je feestje thuis doen of op pad?

Marlee, arme M, duurt best lang voordat hij opgeknapt is. Moet hij ook nog voor controle? En hoe vind ie te zelf?
Wauw Nitro, prachtige taart zeg!

Ben dit jaar niet zo creatief met traktaties. Mijn hoofd werkt niet zo goed mee. Moet ook nog steeds iets actiefs bedenken voor het feestje van Tim vrijdag.

NU eerst maar snel brood smeren en dan naar bed, mijn darmen lijken een beetje in opstand, hoop dat ze morgen weer rustig zijn.
Nico ben je wat opgeknapt?

succes spelletjes bij ons waren:

- speurtocht! Altijd leuk met halverwege een paar keer een opdracht (5 liederjes zingen omdat t 5 is gewoorden, heel gek dansen, etc).

- proeverij. Alle kindjes met ogen dicht en mond open op een rij. Allemaal iets in de mond doen en als iedereen iets heeft mogen ze raden wat. Ik had komkommer, m&m, kaas, suiker, spekje, worst, etc.

- loopen als prinses/ of lopen op ijsschotsen oid

Loper voor de prinses

De kinderen in 2 groepjes verdelen. Een beginpunt bepalen en iets neerzetten waar ze omheen moeten lopen (blikje/fles/bal). De afstand moet niet te lang zijn, +/- 5 vijf meter van het startpunt. Van ieder groepje kinderen beginnen er 2, de ene is de lakei en de andere de prinses. De lakei krijgt 2 velletjes papier. En moet ze zo neerleggen dat de prinses van de ene op de andere kan stappen zonder de grond te raken, ze moeten om de bal heen en terug naar hun groepje, totdat iedereen lakei en prinses is geweest. De groep die het eerst klaar is heeft gewonnen.

- koekhappen

- dingen uitbeelden. Een kindje apart nemen in de gang, verteleln wat ze moeten uitbeelden. dan terug naar de gang en utibeelden. Rest moet raden.

- tik, tik wie ben ik.

Succes!
Morgen allen!!

Taart en cakejes zien er erg mooi uit, Nitro.. en klinkt als een heel leuk feestje.

Bij ons was cake versieren een succes. Ik dacht eerst aan een taart, maar ik heb voor alle jongens een plak cake neergelegd en die mochten ze zelf met van alles versieren (m&m's, spekkies, vruchtenhagel, hagelslag, slagroom etc) en dan een kaarsjes erin, zingen en lekker opeten.

En draakje prik (ipv ezeltje prik ) en versla de draak. Moesten ze een parcours afleggen en aan het eind mochten ze de draak verslaan met zwaarden (manlief vestopt achter een oud matras met daarop een draak getekend)... tja, we hadden een ridderthema . En verder hebben we nog een fil gekeken en ze hebben dus ook gewoon gespeeld.

Nic, je kunt ook heel veel op internet vinden. Hbe ik ook het een en ander vanaf gehaald.

Succes!!!!
Nitro, thanks voor de tips. Speurtocht zat ik al aan te denken, heb al bij de action allemaal vergrootglazen gehaald. Die opdrachtjes tussendoor is wel een goed idee.

Marlee, cake versieren gaan we ook doen, heb ik vorig jaar ook gedaan en was een groot succes dus dit jaar weer.

Had ook al t-shirt maken van Dok gepikt.

Ik zat tot nu toe vooral nog met het weer dus wist nog niet of ik binnen of buiten dingen moest doen maar het lijkt goed weer te worden vrijdag.

Vorig jaar heb ik spelletjes binnen gedaan, plastic bekers (als piramide gestapeld) omgooien met mini balletjes, toren bouwen met wc rollen en bierviltjes om en om, zo hoog mogelijk. Ballon versieren met stickers.

Ik ga nog even denken. Nu eerst maar werken. Darmen zijn nog niet helemaal rustig maar hoef niet steeds naar de wc, beetje raar gevoel nog. Het gaat dus denk ik niet doorzetten.

Nu nog de dag doorploeteren, collega is weer eens chagerijnig, is nog niet anders geweest dit jaar. Het varieert wel van beetje tot heeeeel erg (zoals vandaag). Gelukkig is de accountant hier nu ook dus heb wel een medestander.
Arme Nic, ... Vervelend van die darmen, heb je daar vaker last van?? En helemaal balen van je collega, lekker zeg!!

Succes met spelletjes bedenken!
Ben niet zo zielig hoor maar toch bedankt voor de knuffel.

Meestal niet veel last van de darmen hoewel ik pas voor het eerst in jaren weer flinke buikkramp heb gehad.

Had eerste wel snel last van kruiden enzo.

Denk dat er gewoon iets niet goed is gevallen of een vlaag heb meegekregen van de buikgriep die overal heerst. Als ik er hiermee klaar ben met 1 dagje buikpijn en een paar keer extra naar de wc dan teken ik ervoor.
voel me nu ineens een hele slechte moeder als ik jullie zo lees. Ik heb de kids gewoon in de auto geladen en bij Kidzcity er weer uit Maar ter mijn verdediging, Nina wilde echt heeeeel graag naar Kidzcity!
quote:lau72 schreef op 08 februari 2011 @ 15:58:

voel me nu ineens een hele slechte moeder als ik jullie zo lees. Ik heb de kids gewoon in de auto geladen en bij Kidzcity er weer uit Maar ter mijn verdediging, Nina wilde echt heeeeel graag naar Kidzcity!haha, dat is toch neit slecht! Meis werd net uitgenodigd voor een feestje van een vriendinnetje ook in een indoorspeelding. En die vind het geweldig. Ze was achetraf helemaal teleurgesteld dat we met haar feestje daar niet heen gingen.
quote:lau72 schreef op 08 februari 2011 @ 15:58:

voel me nu ineens een hele slechte moeder als ik jullie zo lees. Ik heb de kids gewoon in de auto geladen en bij Kidzcity er weer uit Maar ter mijn verdediging, Nina wilde echt heeeeel graag naar Kidzcity!

Nee hoor, dat komt gewoon door die cakejes die je niet zelf gemaakt hebt Dát valt natuurlijk een beetje tegen :-D

Ik vermoed dat ik oudste hier geen groter plezier kan doen door gewoon film te gaan kijken. En dan natuurlijk ToyStory3

Maar ik denk dat het iets van spelletjes/knutselen wordt. Eens kijken of ik de stuiterballen in het gareel kan houden... Tussendoor lekker frietjes eten, ook al zo'n makkelijk onderdeel
Ik ben nog slechter hoor lau and I don't give a fuck!
We kregen nog een paar kaartjes vandaag, hartstikke lief bedankt!!!
quote:Travis schreef op 08 februari 2011 @ 21:37:

We kregen nog een paar kaartjes vandaag, hartstikke lief bedankt!!!

Very ashamed..... Terwijl Jes het er nog over had...

Hoest met de lytse man?

Ik heb vandaag bedacht dat de 6 jongens samen met hork wel konden gaan knutselen (is schroeven in hout draaien, timmeren, echt iets maken, hut ofzo) Jes vond het fantastisch, hork wat minder, hahaha! En hier wilde hij graag die kleine pannekoekjes van Jan, maar ik vind een cake versieren mss wel een beter idee. En sjoelen leek me wel geinig. Moet wel aan de uitnodigingen denken, zo sneu als er niemand komt! En traktaties.. pff, wat een gedoe toch..

Wat was het vandaag heeerlijk weer zeg, leek wel lente! Kids hebben allemaal buiten gespeeld, van mij mag di lente wel beginnen! Maar zal feb-mrt nog wel pak sneeuw en kou komen..

Nic, hoop dat het niet doorbreekt..

Zoek nog leuk midweekje voor de voorjaarsvakantie, belachelijk dat de prijzen zo omhoog schieten..
Had zoveel aan kop, zelf ook geen kaartjes gestuurd. Vind ik niet leuk want post is zo ontzettend leuk. Ik maak het volgend jaar goed!
Heb een gloeiend hete kleef-aan-aap in bed liggen hier. Bleeeughhh
Ben ook helemaal de kaartjes steeds vergeten en dat terwijl het allemaal op de verjaardagskalender staat.

Tieg, Bedankt voor het kaartje alvast.

Tim zei vanmorgen: nog 2 nachtjes, ik vind het wel spannend hoor.

Dat hij het spannend vind had ik al in de gaten want hij heeft elke dag zijn broek weer nat. Voor hem nu extra lastig omdat Floor overdag helemaal zindelijk is zonder ongelukjes zelfs en ook 's nachts al op een enkel ongelukje na. Is denk ik ook niet zo goed voor zijn zelfvertrouwen lijkt het wel.
Hier gaat het met de zindelijkheid juist onwijs goed! Ben echt onwijs trots op oudste, die heeft zichzelf namelijk gisteren en maandag op school en de bso verschoond, zonder hulp, zonder thuiszorg! Thuis gaat het ook al een heel stuk beter, gaat hij zichzelf ook al een stuk vaker zelf verschonen.

Blegh, ben hier een beetje ziek aan het worden geloof ik, zit er niet echt op te wachten. Moet vanmiddag ook nog naar de mondhygiënist, zit ik ook al niet op te wachten. Maar 't is wel nodig, heb last van mijn tandvlees Moet ook iets beter poetsen

Hahaha Nic, ik was met Nemo, Nina en Meis te laat, dus dacht maar meteen het kaartje voor Tim mee te sturen Hier staan ze nog niet op de kalender, dus het is altijd afwachten.

Vandaag lekker aan het werk, volgende week gesprek van interne vacature. En hopelijk met de voorjaarsvakantie meer duidelijkheid over die andere sollicitatie... ben heel erg benieuwd...

Nu nog even aan de slag, straks nog weer overleg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven