F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Dok, fijn dat jullie allemaal samen konden gaan. Logisch dat Karlijn niet stil kon zitten maar kinderen erbij is vaak ook wel goed om de spanning een beetje te breken.

Wat leuk voor je zus, wel onhandige timing idd.

Nitro, vandaag gaat het beter. Heb gisteren andere pijnstillers gekregen en codeïnetabletjes. Dat lijkt wel een wondermiddel. De pijn is door een goede nacht ook heel veel minder geworden. Donderdagavond was het echt heel erg, heb toen gesmeekt om te ruilen met een bevalling of een gebroken arm. Pffff.

Morgen ga ik met de kids naar het theater naar de musical van Klein Duimpje. Ben benieuwd, is weer iets anders dan de voorstellingen waar we al eens zijn geweest.

Hoera, nu zijn ze allemaal 6 jaar!

Gefeliciteerd Jesse en een fijne dag vandaag!
anoniem_15431 wijzigde dit bericht op 27-02-2012 10:33
Reden: Plaatjes doen het niet vandaag :-(
% gewijzigd
Casey, gefelicteerd met je zes-jarige zoon!!

Nico, hoe was klein duimpje? genoten?

Mijn eerste kilo is eraf! Joepie! Dus nu maar door naar een 1500kcal regime en lekker sporten!

Kids hebben vakantie, maar ik moet werken... ook niet leuk. Dus maar kijken of ik morgen nog iets met ze kan gaan doen.
Zijn de tijden al bekend vd meeting en is de ontmoetplek al definitief? Is het met alle kids (dus ook broertjes/zusjes)?

Het staat hier namelijk op de tocht en moet ff zien of ik het allemaal kan passen en meten..
Cees, volgens mij rond de middag. Met broertjes en zusjes!!

Jammer als je toch niet kan komen, we zouden compleet zijn volgens mij.
yes i know..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven