Nood in huize MV :(

22-01-2011 11:14 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal overstuur, lukt me niet te stoppen met janken. Mijn kat is sinds een uur ernstig ziek. Ik zit zo te trillen. Zijn maatje Bo zit naast hem te krijsen, zodoende zag ik dat er iets ernstigs was. De andere kat zit stil naast hem om hem gerust te stellen. Ik probeer hem ook gerust te stellen maar dat lukt niet erg.

Uiteraard heb ik de nooddienst al gebeld en om kwart over 12 kan ik daar terecht.

Hij is nog maar 3 jaar oud. Hij kan hier echt niet gemist worden.

Ik zit zo te trillen, hoop dat het autorijden goed gaat. Het vervelendste is dat de 2 goeie dierenartsen waar ik altijd kom geen dienst heeft. En dat ik nu naar een dierenarts moet die niet goed is. Daar ben ik jaren geleden weggegaan. Maar ik heb heel Noordholland afgebeld voor een andere dierenarts maar niemand heeft vandaag dienst.

Wil iedereen alsjeblieft een schietgebedje doen voor Kane? Ik wil hem echt niet kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 februari 2011 @ 23:55:

Nee als het goed is dan komt ze (forumster) morgenavond om half 8. Maar nu een beetje karig ontvangst, heb niet de boodschappen kunnen doen die ik wilde. Het is niet zo netjes hier als ik zou willen maar kijken of ik morgen nog iets kan doen.

Vandaag de huisarts gebeld omdat het niet goed gaat maar assistente (inval) was niet op haar plek en ik moest morgenochtend tussen 8 en 10 terug bellen voor het maken van een afspraak. Dus meteen morgenochtend even bellen.Ja, je maakt je veel te druk, maar dat zit nu eenmaal in je systeem. Kun je niets aan doen. Ik snap het ook wel. Niet vergeten te bellen hoor. Jij bent nu belangrijk. Rijd je wel auto nog? Ik bedoel een afstand van een uurtje? Misschien, als je wat opgeknapt bent, dat je eens mijn kant uitkomt. Ik woon op het platteland en dan ben je er eens uit. Enne ik ben ervaringsdeskundige wat betreft chronische hyperventilatie. Maar ik ben er Godzijdank vanaf gekomen. En dat gun ik jou ook zo.
quote:Chatterly schreef op 09 februari 2011 @ 00:19:

[...]

Ja, je maakt je veel te druk, maar dat zit nu eenmaal in je systeem. Kun je niets aan doen. Ik snap het ook wel. Niet vergeten te bellen hoor. Jij bent nu belangrijk. Rijd je wel auto nog? Ik bedoel een afstand van een uurtje? Misschien, als je wat opgeknapt bent, dat je eens mijn kant uitkomt. Ik woon op het platteland en dan ben je er eens uit. Enne ik ben ervaringsdeskundige wat betreft chronische hyperventilatie. Maar ik ben er Godzijdank vanaf gekomen. En dat gun ik jou ook zo.

Oke, lijkt me leuk. Op dit moment rij ik voor de zekerheid liever niet verder dan een supermarkt maar als ik mij iets beter voel zou ik het zeker leuk vinden. Oh dus jij weet er ook alles vanaf!

De vriendenfunctie hier werkt niet meer en ze willen bij Viva geen emailadressen meer uitwisselen dus hou als je wilt in gedachte mylenevalerie@hotmail.com . Wel leuk en gezellig een dagje eruit. Maak me wel altijd van te voren zenuwachtig hoor dus daar ben ik wel een stresskip in. Als ik iemand ken dan valt het wel mee maar de eerste keer ben ik altijd zenuwachtig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk dat je het leuk vindt MV Echt, voor mij hoef je je niet zenuwachtig te maken. Maar jou kennende doe je dat toch. * Shake hands* Als je conditie wat beter is kunnen we bijv. een eind in de polder lopen. We zien het wel. Als je er maar ff uit bent, denk dat het je goed zal doen.
Ik zal morgen eens aan de dierenarts vragen of ik er misschien te dicht op zit. Normaal staat de kattenbak in de gang, waterbak in de badkamer en eten in de keuken. Ja daar ook nog water maar die willen ze niet normaal.

Nu heb ik alles binnen een/twee meter van mij afstaan om te zien wat Kane doet. Maar ja, zet ik alles op hun vertrouwde plekje dan kan ik niet zien wat Kane eet en doet. En vanavond deed ik het speciale zachtvoer in Kane zijn bakje en Floyd rent erheen, neemt het stuk in zijn bek en rent weg. Pfffff.

Het is ook zo lastig dat ze gewend zijn een hapje te doen, en dan later nog een hapje, ze eten niet achter elkaar alles op.
MV,sorry en excuus voor mijn evt. botte bewoording ik ken je en vind je een lieverd maar HERPAK jezelf een beetje. Dat je mij niet terugmailt interesseert me niet (herken het uit eigen situaties dat ik terugmailen achterwege laat), maar gevoelsmatig krijg je hier zoveel goede adviezen waar je niks mee doe/mee kunt doen/mee wilt doen. Denk verdomme eerst eens aan jezelf al zijn je katten belangrijk voor je. Als jij onder uitgaat, gaan zij dat nog harder. Maar nee, jij blijft voor alleen voor je katten zorgen ipv OOK voor jezelf. Sorry. Als je geld nodig hebt hoor ik het wel. Verder neem ik even wat afstand.
Thee, ik had je over de mail verkeerd begrepen, vannacht heb ik je gemaild.

Ik wil zo graag slapen maar kan de slaap niet vatten.
Hoop dat je wat geslapen hebt MV, ik niet echt. Ben te nerveus voor de dokter. Sterkte vandaag.
MV, probeer Kane een beetje zijn gang te laten gaan. Zet alles weer op zijn plekje. Misschien is hij aan de race door combinatie van nieuw voer, en stress dat alles anders staan, katten kunnen daar niet zo goed tegen he!

Als het echt niet goed ging dan ging hij niet wassen en spelen!
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 februari 2011 @ 00:38:

Ik zal morgen eens aan de dierenarts vragen of ik er misschien te dicht op zit. Normaal staat de kattenbak in de gang, waterbak in de badkamer en eten in de keuken. Ja daar ook nog water maar die willen ze niet normaal.

Nu heb ik alles binnen een/twee meter van mij afstaan om te zien wat Kane doet. Maar ja, zet ik alles op hun vertrouwde plekje dan kan ik niet zien wat Kane eet en doet. En vanavond deed ik het speciale zachtvoer in Kane zijn bakje en Floyd rent erheen, neemt het stuk in zijn bek en rent weg. Pfffff.

Het is ook zo lastig dat ze gewend zijn een hapje te doen, en dan later nog een hapje, ze eten niet achter elkaar alles op.

Kan het zijn dat hij daarom niet doet wat hij moet doen? Omdat zijn bak ed niet op zijn vertrouwde plek staat?

Hoe moeilijk ook voor jou, ik zou niet teveel afwijken van die routine, is misschien voor een kat ook niet te snappen.
MV, ik belde je maar hopelijk slaap je.

Zullen we zo even bijkletsen?

Welterusten (hoop ik)!
Lief van je Leo

MV, ik denk dat opa en Julus inderdaad gelijk hebben. Zet zijn spulletjes weer op de oude plek en laat hem even lekker met rust. Als het écht niet goed met hem zou gaan geeft hij dat vanzelf wel aan, dan zal hij inderdaad niet wassen en niet spelen.

Zorg even goed voor jezelf, lekker in bed/bad en vanavond gezellig bezoek!
quote:eleonora schreef op 09 februari 2011 @ 08:47:

MV, ik belde je maar hopelijk slaap je.

Zullen we zo even bijkletsen?

Welterusten (hoop ik)!

Ohhhh was jij het lieverd. Ik was druk aan het zoeken naar mijn mobiel. Ik had Poez aan de andere lijn en hoorde de telefoon overgaan maar kon hem zo snel niet vinden. Ja fijn om even bij te kletsen.

Ik heb net de doktersassistente gesproken en ik kan morgenochtend terecht bij de dokter dus ik heb een afspraak.

Kane heeft nog steeds diarree maar verder is hij heel vrolijk dus even vanochtend aankijken. Die boef komt wel bij mij een snoepje bietsen wat hij zo lekker vindt en weet dat ik die onder de deken heb verstopt, die wil hij wel. Waarom maken ze dat dieetvoer niet lekkerder?
Dat klinkt positief MV. Ik hoop dat je een fijne avond hebt met je bezoek!
quote:Rogue_22 schreef op 09 februari 2011 @ 07:18:

Hoop dat je wat geslapen hebt MV, ik niet echt. Ben te nerveus voor de dokter. Sterkte vandaag.Jij ook he, ik duim voor je, heb ik ook in jouw topic geschreven. Hou je taai .
quote:Julus schreef op 09 februari 2011 @ 09:49:

Dat klinkt positief MV. Ik hoop dat je een fijne avond hebt met je bezoek!Dank je Jules . Ben een beetje nerveus alleen.
Is het iemand die je nog nooit irl hebt gezien? Want anders hoef je niet echt nerveus te zijn, toch?

En ze komt echt niet naar je toe als ze er geen zin in heeft, je bent gewoon gezellig en leuk, zo moet je maar denken.
Klopt ik ken haar van het forum maar nog niet irl gezien . Daarom een beetje nerveus. Maar ze leest hier mee dus weet dat gelukkig. Ben er eerlijk over geweest. Is niets persoonlijks maar gewoon dat ik even niet lekker in mijn vel zit.
Als ze meeleest dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Ze kent jouw situatie dan.
Ja ik ben eerlijk geweest hoor. Ze heeft wel humor want ze zei, ik kan ook eten in een bakje voor je deur zetten, aanbellen en hard wegrennen hoor als je het te eng vindt.
Haha, hij is leuk! En breekt het ijs!
MV, hou je haaks (en bedankt voor je mail). Ben een paar dagen weg naar LL. Probeer hier en op mail af en toe bij te lezen.
Gezellig, visite! Leuk toch, en ze komt voor jou hoor, en niet voor d ebende in je huis (kijkt om zich heen en ziet weer dat er ook geleefd wordt in haar huis, niet echt een toonzaal, maar wel gezellig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is gelukkig wel heel schoon hier. Vorige week schoonmaker van thuiszorg geweest en heb alles netjes bijgehouden. Moet alleen de eettafel opruimen. En de gang laat ik even zo omdat de katten daar slapen en spelen sinds Kane ziek was.

Ze neemt trouwens een nieuwe smaak zachtvoer van dieetvoer mee voor Kane, kijken of hij die wel lekker vindt. Ongelofelijk he dat Floyd wel gek is op het dieetvoer, die pakte laatst zo het hele brok zachtvoer en rende ermee weg. En Kane doet zo moeilijk.
quote:thee schreef op 09 februari 2011 @ 13:23:

MV, hou je haaks (en bedankt voor je mail). Ben een paar dagen weg naar LL. Probeer hier en op mail af en toe bij te lezen.Heel veel plezier bij LL. Als het goed is dan bel ik je als je weer thuis bent.
MV, zou het zo kunnen zijn dat katten net als mensen zijn wat dat betreft; je hebt mensen die gek zijn op kaas, maar ook die het niet te eten vinden. Ieder zijn smaak. Ik weet niks van katten maar lijkt me op zich een logische verkaring?

Iemand van de experts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven