Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Morning..

Ik lig zowaar wakker op dit tijdstip,maar dat komt omdat man aan het werk is beneden. En ik kan m'n draai niet lekker meer vinden.

Maar goed ik wilde jullie even een goedemorgen wensen ( aangezien ik nooit de 1e ben,hihi).

1 van de poezen ligt lekker te knorren in m'n oor, dus ik ga ook m'n oogjes maar weer dicht doen.

Tot straks!

X
goedemorgen lieverds

@iedereen: die jaloezie gevoel ken ik wel. ik vind het ook niet leuk, maar ja bij mij hoort het miss bij me karakter (schorpioen)

@jennifer: ja dat heb ik ook. en ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. en je mag lekker klagen. mag jij verder ook naar de gyn? (sorry als ik mosterd ben). wie weet zijn het weeen en heb je al iets ontsluiting. ik duim kei en keihard voor je!

@douze: slaap ze nog even!

@mikado:jammer dat het voeden via bv niet zo goed lukt. dan kan je beter idd stoppen en kv gaan geven. scheelt een heel hoop frustraties.

@foto's: wat een lieve foto's staan er op hyves. idd: smelt hihi

@juliet: jeetje petje af voor je. nu al weer aan de studie. en fijn dat het goed gaat.

@feb: wat heerlijk dat je man de ramen heeft gezeemd. die van mij hoef ik dat niet te laten doen. dan heb ik strepen op me ramen hihi

@kooka: wat een stoere meidennaam! geniet maar lekker

@meiden voor de vk vandaag: gewoon lekker je hart luchten. luchtte bij mij gister ook op.

ik ben niet zo kleinzerig en hou vaak pijn voor me als ik pijn heb. maar dit trek ik gewoon niet meer. zelfs een bejaarde loopt sneller dan ik.

ik ga ff ontbijten met de oudste. vanmiddag komt me moeder lunchen, en me vader de hond uitlaten. blij dat me ouders het nu wel goed met mekaar kunnen vinden ook al zijn ze gescheiden.

ik kom snel weer reageren als ik meer weet.

voor iedereen een hele dikke

liefs van mij
Goedemorgen! Weinig nachtbrakers? Ik hoop het! Ik lig nog heerlijk in bed en val zometeen ongetwijfeld weer in slaap!

Ik ben volledig de weg kwijt wie nu doorverwezen is, naar de GYN/VK moet of ingeleid word/wil worden. Sorry dat ik daar Dan ook niet op reageer maar wens iedereen evenveel success! En hoop dat ze naar alle verhalen luisteren en er wat aan doen.

@baby's voor mijn idee riep ik net nog, nee mijn beeb niet even wachten er zijn nog 10 baby's voor me. Zijn er nu gewoon nog maar 4! Echt gast zo hard!! Hoe zou het met ansari zijn??

Ik merk wel steeds meer gerommel snachts of wat steken hier en daar, maar niet pijnlijk genoeg om er echt wakker van te worden. Zal wel goed zitten dus!

Gister avond begonnen aan m'n eigen geboorte koekjes:) het worden olifantjes met rood en witte stippen. Vandaag maar eens lekker afmaken.

Trusten nog even en tot vanmiddag
Mikado: Wat fijn om je verhaal te mogen lezen. Al met al een heftige maar mooie ervaring! Ik heb de foto's ook even bekeken, ze zijn prachtig! Jullie stralen ook helemaal, mooi om te zien.

Ik hoop dat de voeding wat beter zal gaan en idd, voeden moet geen strijd zijn en voor beide prettig zijn. Ik hoop dat je ondanks dat toch nog van elkaar kunt genieten!

Kwik: Nog een fijne wandeling gemaakt gisteren? Het was hier in 't noorden ook prachtig weer!

Ansari: Hoe was de controle gisteren in 't ziekenhuis? Wordt je vandaag nog gestript?

Feb: Beetje kunnen slapen vannacht? Vind het wel spannend voor je hoor! Morgen wordt je gewoon ingeleid! En dus toch verteld aan je mams. Het voordeel is idd dat je af kunt spreken wat je wel en niet wilt. Stuiterde ze ook tussen plafond en grond heen en weer toen je het vertelde?

Vandaag moet ik naar de VK. Hoe heb jij het gesprek aangepakt? Ben zo bang dat ze de doorverwijzing naar de gyn weer vooruit wil schuiven. :(

Senshi: Ik was ook al een leuke schuilnaam aan 't bedenken voor de baby. Amelief-zoon klinkt niet leuk haha. Tips?

Juliet: Wat ontzettend leuk om van je te horen!! Wat een wonder kindje hebben jullie. Zo snel alweer naar huis, zo fijn voor jullie! Dan heeft ze 'weinig' opstartproblemen gehad voor haar termijn of niet?

Ik heb de foto's op Hyves ook even bekeken en wat een mini-dotje zeg! Leuk om een glimp van haar te mogen opvangen.

Veel succes met het hervatten van je studie, erg knap dat je dat nu alweer oppakt!

Jennifer: Deze beeb komt ook wel op 10x bewegen uit per dag, maar idd nog maar verspreid over 2 momenten. 's Ochtends en 's avonds. In de tussentijd is het hier ook erg stil, erg ongezellig! Voel je je vandaag trouwens alweer wat beter? En 'klaag' gerust verder meid, het moet er toch uit! Bovendien ziet niemand hier het als klagen denk ik, want wij weten allemaal hoe het is om er zo doorheen te zitten! Oja, succes bij de vk vandaag he!!

Douze: Lieverd toch Ik vind het helemaal niet tegenstrijdig wat je zegt. Het lijkt me niet niets wat jullie hebben door gemaakt om te komen waar jullie nu zijn. Het lijkt mij een grote emotionele achtbaan. Dus het is goed dat je het er gewoon uitgooit hoor! Dikke knuffel

Kupcake: Ik ga nou al een tijdje 2x per week naar de fysio en dat is toch best prettig. De pijn word niet minder, maar ook niet erger en dat is erg fijn! Ze masseert me steeds helemaal los zo blijf ik een beetje soepel zeg maar. Alleen het woord 'masseert' klinkt aanlokkelijker dan het feitelijk is, want het is wel een beetje een onprettig gebeuren.

Wat balen dat je bleekvlekken in je vest hebt!! Dat werkt ook niet echt motiverend voor een volgende keer dat je de badkamer zou willen soppen Knap dat je dat nog lukt trouwens. Hoe gaat het verder met je? Heb je veel klachten of valt het je wel mee?

MB: Hoop voor je dat je terecht kunt bij de gyn!

Lente: Hoop dat alles goed met je gaat meid. Als alles goed is gegaan mocht je volgens mij uiterlijk vandaag naar huis toch? Ik hoop het voor jullie. Geniet van elkaar!

Kooka: Ze is prachtig en wat een mooie naam heeft ze. Ik hoop dat het ook met jullie goed gaat!

Prinses: Hopelijk is het gerommel voor niets, zou leuk zijn. Veel plezier met koekjes versieren, klinkt erg schattig, olifantjes met rood en witte stippen! Komt de naam er ook nog op?

Zoooooo. Ik moest werkelijk waar 3 pagina's terug lezen!!! Stelletje actievelingen Haha nee hoor, alleen maar gezellig, maar vergeef het me als ik iemand vergeten ben!

Ik was gisteren 'gezellig' in het ziekenhuis. Ik had alle symptomen die pre-eclampsie deden vermoeden. Dus ik moest uiteindelijk lang blijven omdat er meerdere keren urine- en bloedonderzoekjes werden gedaan. Om een lang verhaal kort te maken, geen pre-eclampsie! Gelukkig maar. Nog wel klachten, mochten ze verergeren dan moet ik gelijk weer komen. Het schijnt dat het zich razend snel kan ontwikkelen. Nouja, weten we dat ook weer.

Vandaag naar de VK.... Ik zie er best wel tegen op omdat ik het wel zie gebeuren dat ze de doorverwijzing naar de gyn weeeeer vooruit schuiven. Gelukkig gaat vriendje mee om wat kracht aan mijn boodschap toe te voegen
Goedemorgen

zal je net zien: gisteravond halfhalf besloten om vandaag te stoppen met BV en de hele rataplan, wat doet mevrouw vanmorgen om 7 uur. Juist een heel kwartier redelijk effectief aan 1 borst drinken.... Eigenwijze tante hoor!!

Gisteren geslapen van half 10 tot 3 uur vannacht.Lief heeft de avond en nachtvoedingen gedaan (gekolfde melk en of KV) en daarna hebik de voeding van 4 uur en 7 uur gedaan. Dat was wel heel lekker. Behalve dat mijn liefje de geboortekaartjes PERSE en om 4 uur nog wakker/bezig was. Dus daar ben ik een beetje boos op geworden. ze heeft haar slaap zo hard nodig. Nou ja hopelijk slaapt ze nu lekker lang door. ze gaf me trouwens wel gelijk, schoorvoetend weliswaar. vrouwen......

En nu eens kijken wat vandaag brengt. ik hoop wat meer rust en dat ew een knoop door kunnen hakken. maar dat wordt ook bepaald door de kleine, hoe zei het nu gedaan heeft qua gewicht enzo.
@senshi en douze: willen jullier hier en op hyves de naam van onze meid nog geven aanpassen?
@Mikado: Ja tuurlijk Ik vroeg nog of je graag hier de volledige naam wilde hebben.. maar ik denk dat mijn bericht een beetje verwaterd is.. ga het nu meteen doen.

@VK/Gyn: Iedereen die vandaag gaat, veel succes!
Hihi mikado, klinkt nu al als een eigenwijze tante:) leuk hoor!!
quote:mikado123 schreef op 09 februari 2011 @ 08:29:

(....) vrouwen......

Goedemorgen allemaal!

Fijn Mikado dat het drinken nu misschien toch gaat werken! ik gun het je wel want bv is denk ik wel makkelijk... je hebt het altijd bij je en altijd op de goede temperatuur. En fijn dat je relatief zo lang hebt kunnen slapen!

Kun je iets onthullen over de andere geheimen van de pas bevallene, hoe is het met pijn aan je onderkantje, kraamtranen, stuwing enzo?

Amelief ik hoop voor je dat ze je vandaag echt verder gaan helpen! Je bent er zo aan toe... en wat vind je van Ame-liefventje? klink in elk geval als een lief ventje! En de wandeling was fijn maar wel zwaar door mul zand.

Juliet: ahh wat ziet Ellis er lief uit! wat teer he, zo'n klein poppetje...waar ze ziet er al heel jong heel helder uit! Leuk hoor!

Ha Feb, lekker geslapen? Morgen is de grote dag!

Douze ook nog lekker om kunnen draaien met de kat? Succes straks bij de VK.

Jennifer en Kaat: ook succes bij de VK.

Ik was gisteravond ook niet lekker. Baby zit 's avonds altidj erg hoog en maakt dan van die enorme harde puntbuiken. Gisteren werd ik er bijna misselijk van. Ben om 9 uur naar bed gegaan maar met zo'n buik kun je ook niet lekker liggen. Vannacht dus nog 2 uur wakker gelegen maar nu wel weer OK.

Vandaag heb ik ambities om een 'nijn op de fiets' te maken voor op de kamerdeur van de baby. Ben toch een beetje aangestoken door jullie creativiteit met pooh en geboorteslingers en dergelijke. Ben benieuwd of het wat wordt, misschien zet ik m ook nog wel op hyves (heb daar eigenlijk nog nooit een foto gezet...)

Alle anderen: en tot later!
Leuk Kwik! Succes!

Ik ga ff op de thee bij mijn schoonouders en boodschappen doen.. ben ik er ff uit.

Tot later
Hallo meiden,

Hier behalve het gebruikelijke gerommel, nog geen baby. Heb wel sinds vannacht enorm last van misselijkheid en veel slijm + bloedverlies. Weet niet of dat nog van het strippen komt of dat de baby zich aankondigt.

Ik heb besloten om me vandaag niet meer te laten strippen, heb al zoveel pijnklachten nu, dus wil geen 'gewroet' meer hebben.

Gister ctg gehad en die was goed. Arts gaf aan dat het beleid is dat mensen tussen de 41-42 weken mogen kiezen wat ze willen qua inleiding e.d. of nog willen afwachten.

Ik heb dus, onder voorbehoud, een afspraak voor morgen gemaakt om in te leiden. Ik kan dus al zeggen dat ik morgenavond zeer wrs mijn kleine in de armen heb.....

Dus feb, een "duo-bevalling" haha, toevallig niet in hetzelfde ziekenhuis he?!

Amelief, succes vandaag!

Voor iedereen die zich ellendig voelt, kop op!! Het duurt nog maar eventjes.

Mikado en kooka, nog gefeliciteerd, mocht ik dat niet gedaan

hebben!!

Voor de rest een knuffel!!!
Wow wat een actie hier allemaal.

Slaappil heeft iets beter gewerkt dan de vorige keer.

Wel lang geduurd voordat ik sliep, maar uiteindelijk weinig wakker geweest. Durfde alleen niet te gaan plassen was bang dat ik van de trap zou vallen door die pil hahah

Jaaaa morgen is het zover. Vriendje werkt vandaag thuis dus lekker voor het laatst samen rustig aan wakker geworden.

@Amelief: Mijn VK was juist heel erg overtuigd, maar de gyn niet. En tja huilen ging vanzelf. Ze zal je vast wel helpen hoor! Je bent al zo lang aan het tobben! Sterkte vanmiddag meid!

Oh ja "zoonlief" vindt ik een goede schuilnaam ; )

@Kwik:Crea hoor!

@Mikado: Heerlijk nuchter ben jij, daar hou ik van!! Hopelijk maakt je meisje vandaag snel een beslissing en wordt het snel makkelijker voor jullie!

@Douze: Lekker geslapen??

@Prinses: Foto van de koekjes??? Nog lekker even geslapen?

Zo even naar de fysio om m'n bekkenband in te leveren en kijken of ze nog tips heeft voor na de bevalling.

Vanmiddag komt een vriendinnetje koffie drinken. Weer proberen me mond te houden. Zij weet alles tot nu toe en vindt het eigenlijk niet leuk dat ze geen verassing meer heeft nu dus zeg ik maar niks en hoort ze het als ze er is.

Fijne dag meiden!
@Ansari: Als je in Rotterdam bevalt misschien wel.

Ze hebben me hier in het ziekenhuis al gezegt dat het makkelijk pas zaterdag geboren kan worden.....

Morgen verweking van de baarmoedermond en vrijdag vliezen breken.

Maar lees op internet veel meer snellere verhalen dan wat de gyn voorspeld, maar laat ik me maar niks in me hoofd halen voordat het wel dagen duurt. Laptop gaat mee haha
Goedemorgen meiden! Ook ik meld me even!

Prinses: veel plezier met het maken van je eigen koekjes! Klinkt leuk met olifantjes, we krijgen vast wel foto's te zien he?

Amelief: gelukkig geen pre-eclampsie! Veel succes bij de VK vandaag!!! En tsja klachten....Heb al vanaf 20 weken heel regelmatig harde buiken, dus daar ben ik aardig aan gewend geraakt.. Merk wel dat ze de laatste tijd iets pijnlijker worden.. Ik houd het maar op voorwerk ofzo.. Ookkrijg ik wat meer last van m'n rug/bekken, dus lange stukken lopen zit er niet meer in... Verder probeer ik 1 klusje per dag te doen, zoals ik vandaag het schoonmaken van de combi-magnetron op het programma heb staan... Dat lukt dan nog wel. Verder mag ik niet klagen hoor, als ik dat met een aantal van jullie vergelijk. Voel me nog best OK!

Mikado: dat klinkt inderdaad als een klein eigenwijsje! Hopelijk is dit toch het begin van een goede BV periode!

Kwik: succes met je crea-project! En we zien natuurlijk graag foto's!

Jennifer, jij toch ook naar de VK vandaag? Succes!!

Ansari: dit moet toch wel jouw dag worden!!!! Het zonnetje schijnt, dus laat die baby maar komen!!!

Voor iedereen: een fijne dag vandaag!!
Lief zijn jullie!

@feb, omdat ik al 3 cm ontsluiting had maandag, breken ze bij mij direct de vliezen en krijg ik dan infuus. Dus ze verwachten bij mij geen dagenlange bevalling (maar goed, alles is natuurlijk mogelijk).

Maar.......ik voel me zo misselijk, duizelig, krampen etc dat het me niet zou verbazen als ik het ziekenhuis niet haal morgen.

Trouwens geen Rotterdam hier.

Lente, hoe is het met jou??
Yeeeeh! We hopen allemaal met je mee Ansari! Zet hem op!!!
Las ik net op Nu.nl....

Vrouw bevalt op parkeerplaats langs A15

ALBLASSERDAM - Een 26-jarige vrouw heeft woensdagochtend op een parkeerplaats van een tankstation langs de A15 bij Alblasserdam een gezond meisje ter wereld gebracht. Dat heeft de politie laten weten.

De vrouw uit Dordrecht was met haar ouders onderweg naar het ziekenhuis voor de bevalling, maar het kind diende zich onderweg al aan.De vrouw reed met spoed via de vluchtstrook naar het tankstation. Agenten kwamen tegelijkertijd met ambulancepersoneel aan en brachten samen het kindje ter wereld.

De vrouw is later vervoerd naar Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Moeder en kind maken het volgens de politie goed.

Het zal je maar gebeuren!!!
Zo, wie gaat vandaag het rijtje babies voortzetten? We hebben er nl al 3 op een rij... Ja, ik ben verwend, maar het is ook zulk positief nieuws steeds!

Kaat gefeliciteerd met je tentamen!

En Juliet, respect hoor, alweer verder met de studie! Overwerk jezelf niet hoor!

Kooka wat een leuke naam! Lekker pittig, met een zachte klank.

Wat fijn Mikado, dat je meisje eens goed gedronken heeft! Zou het ermee te maken kunnen hebben dat jij nu ook wat ontspannener was?

Prinses, leuke koekjes! Wat een werk al die stippen!

Amelief dat was even schrikken! Gelukkig loos alarm! succes bij de vk vanmiddag.

Kwik, pijnlijk he, die puntbuiken! Wordt het bij jou rond je navel dan ook helemaal wit en gevoelloos?

Aan de meiden die ingeleid (willen) gaan worden: Stond het voor jullie eigenlijk van te voren al vast dat het een ziekenhuisbevalling ging worden? Het lijkt me nl ontzettend jammer als je hoopt thuis te bevallen... Ik ga dan wel naar een geboortekliniek, maar zodra het medisch wordt moet ik een verdieping lager, naar de ziekehuisverloskamer, geen badbevalling dan. Dus ik hoop zo lang mogelijk (on)geduldig af te kunnen wachten...

Maar wie weet is dat helemaal niet nodig, heb al de hele ochtend last van flink stevige harde buiken, met af en toe ook flinke druk van bovenaf naar beneden, waarbij m'n bekkenbodem goed getest wordt! Heb dan het gevoel dat ik zo in m'n broek kan plassen... Zit voor de zekerheid ook maar op een zeiltje haha!

Oh, trouwens nog een vraagje: vinden jullie het raar als, op het geboortekaartje, onze afzender en tekst voor kraamvisite op de achterkant komen te staan? Hoe hebben jullie je kaartje ingedeeld?
Goedemiddag lieverds!

Voordat ik het vergeet: good luck voor Ansari en Feb.

Jullie gaan een paar spannende dagen tegenmoet.

Met een kindje als mooi resultaat...mooier kun je je niet wensen nu. Succes! Ik denk aan jullie.

Het lijkt me een gek idee dat je nu al 'weet' dat dit je te wachten staat in de komende dagen. Geweldig!

Mooie foto's op hyves. Hoe lief...en zo helder id.

De emodagen zetten vanochtend nog door. Ik werd huilend wakker...Het is wat! Ik kon niet stoppen en voelde me zo *** en toen bleek manlief nog beneden te zijn (hij ging naar z'n werk) en hoorde mij zuchten en vroeg of alles goed ging boven.

Even lekker geknuffeld samen...Ik ben gewoon even op en erg emo. Manlief meteen erg bezorgd of ik ook twijfelde aan de gezondheid van de baby enzo. Kreeg nog meerdere smsjes toen hij eenmaal weg was.

Ik ben onder controle van het zkh vanwege de stuitbaby.

Dus vanochtend bij de gyn geweest.

Daar wel gezegd dat ik er tegenop zie om tot 42 wkn door te moeten met zo'n laag energiepijl. Ze was nu nog vrij nuchter en zei dat met me mee hoopte van niet. Alles was verder wel goed met de kleine en mij. Onderdruk blijft weer laag, gelukkig.

Wel vertelt dat ik twijfel of ik de baby voldoende voel omdat ik soms twijfel wat voor 1x geldt. Het komt namelijk in pieken...uren niets en dan wat gedraai (is dat dan 1x?).

Ze wil t in de gaten houden en als ik me er niet goed bij voel moet ik bellen...maken ze weer een ctg.

Ik heb het ook nog gehad over mijn bevalling.

Ik krijg zeker een knip ivm grote kans op grote scheur anders, en ook een infuus voor ev. medicijnen en ze benadrukte dat ik moest blijven praten/vragen over wat ik voelde. Liever te veel vragen dan te weinig omdat het niet altijd gemakkelijk in te schatten is hoe ik me voel bij de bevalling.

Amelief: voor jou was t ook ff spannend dus ivm pre-cl.

Gelukkig uiteindelijk alles goed. Fijn he dat je zo serieus bekeken worden...tenminste dat vond ik erg fijn!

Ik ga zo ff wandelen naar de brievenbus, heb ik nog niet gedaan...en naar de supermarkt voor pizza's (heb ik zin in).
Fem (hier is een baby geboren met deze stoere naam! haha):

Wij hebben een gedichtje en bezoektekst links binnenin staan, en rechts staat de naam en gegevens baby en adres.

Maar je zult best een goede reden hebben waarom jouw tekst op de achterkant moet komen, toch?

Als dit een goede reden is vind ik het niet vreemd...als het binnenin kan vind ik dat wel logischer.
hey meiden, even een zwaai. We zijn thuis. Het gaat goed. Vrijdag heb ik meer tijd dan is lentekind bij oma Dus dan zal ik foto plaatsen op hyves en uitgebreider vertellen hoe het gaat.

Kooka gefeliciteerd!

spannende dag voor feb en ansari morgen. Zet hem op meiden!
hheeee Lente!!! Leuk dat je ff snel langs kwam.

We zijn zo benieuwd naar je verhaal, de eerste jongen en zijn naam. Maar eerst maar eens rustig wennen thuis!

Dikke knuffel!
Lente! Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Ben benieuwd hoe jullie kleine man heet. Maar we horen het vanzelf

Zo ik ga ff liggen.. wat kun je toch moe zijn van niks doen. Ff visite en boodschapjes.. Liefs!
@Fem: Ik vindt het wel een goed idee van je! Ik vondt het ook zonde om het binnenin te zetten (als dat de reden bij jullie is)

Heb het wel binnenin. Links adres en onderin bezoek tuseen zo en zo laat en rechts haar naam met plaatje. Heb verder geen gedicht of gram enz. omdat ik hem simpel wilde houden. Zal hem op hyves plaasten van het weekend : )

@Ziekenhuis: Ik moest al in het ziekenhuis bevallen omdat ik medicijnen slik voor me schildklier. Kindje wordt dan even nagekeken door de kinderarts. Verder niks bijzonders hoor.

@Jennifer: Fijn dat je vriendje zo lief voor je is! Goed dat je gerustgesteld ben door de gyn dat is toch wel fijn.

@Kupcake:Het zal je maar gebeuren idd!!! Ook wel weer grappig!

@lente: Gelukkig lekker thuis, neem je rust en geniet van je lentezoon!!
O ansari wat fijn dat het voor jou vandaag of morgen toch gaat gebeuren! Zet hem op!

Feb ik duim voor je dat het lekker snel gaat en we elke dag een nieuwe baby hebben (ansari vandaag en jij morgen?)

Ik heb vrijdag op de kalender gezet hihi! Bij mijn vriend op zijn werk wordt er elke dag al even gepolst (hij werkt vooral thuis) omdat ze allemaal een poll hebben lopen hihi!

@pre-eclampsie wat fijn dat je dat niet heb! Moet je nog terug voor controle? Ik moet morgen ook nog weer even de hele reutemeteut inleveren en aan de ctg en bloeddrukmeter.

Ziekenhuis dagje dus morgen!

Lente wat leuk dat je hier nog even langs kwam! Geniet thuis! Ben benieuwd naar foto en naam!!

Ik ga nu lekker een tompouce eten;)

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven