Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Oje Jennifer wat vervelend dat je zo emo bent! Hoop dat je snel mag bevallen! Vindt het nog steeds erg dapper van je dat je een stuitbevalling aan gaat! Echt petje af!
Hoi hoi,

Heb alles bij gelezen en gezien dat Lente weer lekker thuis is, maar even ego hoor.

Net bij de vk geweest. Baby vind het te gezellig bij mij. Bloeddruk was prima (115/75) buik was mooi soepel, genoeg vruchtwater, goede hartslag van baby (140). Allemaal hartstikke mooi natuurlijk, maar ik ben er zooooo klaar mee.

Volgende week donderdag komen ze thuis langs om te strippen. En dan vrijdag naar de gyn. Daar een ctg en een echo verder bespreken hoe en wat. Maar ze dacht dat ( mocht baby er nog niet zijn) ze pas echt met 42 weken gaan inleiden. Dat is gewoon pas de 21e!!

*Zucht*.

En ik moet echt minder gaan doen van d'r. Maar ik ben gewoon geen type persoon die de gehele dag niets kan doen..... Maar ja ik zal wel moeten. Het energiepijl ligt dusdanig laag dat ik moet gaan sparen voor de bevalling.

Ach het positieve ervan is dat man vanaf volgende week donderdag thuis gaat werken, dus dat is ook wel weer gezellig ( hoewel ik me niet echt gezellig voel hoor)

Nou ik ga elke avond maar weer baby toespreken dat ie meer dan welkom is en dat ik niet meer wil wachten en voor het slapen maar een schietgebedje doen

Tot straks weer liefies, dan ga ik weer gezellig doen
Haha Fem, wat een vraag... alsof ik nog een navel heb, en als ik m al had alsof ik dan nog kon zien wat voor kleur hij had!

(antwoord op je vraag: nee, volgens mij niet, puntbuik is echt helemaal hoog tegen mijn rechter rib aan)

Cupcake: gelukt met de combimagnetron? Rotwerkje he! Een nachtje een bakje ammonia erin laten staan wil vaak wel helpen om het wat los te weken. *oma sluipt weg*

Jennifer huilend wakker worden... dat is naar! Fijn dat je mannetje zo lief voor je is. Het is denk ik ook best spannend allemaal, met die stuit en wat daar allemaal bij komt kijken... Fijn dat de gyn aangaf dat je goed moet blijven praten over wat je denkt / voelt.

Lente! Welkom thuis! Gefeliciteerd en we zijn erg benieuwd!

Douze: wat jammer dat je echt tot 42 moet wachten... toch maar ananas eten dus en douzeman lief aankijken...
Aaaah Douze!!! Dat is minder leuk allemaal he!

Jammer dat ze je zo lang laten lopen, dat is dus echt overal anders. Bij mijn verloskundige gaan ze tot 41 weken max.

Ik zit ook moeilijk stil hoor, ik moet gewoon zelf schoonmaken want mannen kunnen dat gewoon niet of zien het gewoon niet.

Vooral nu ik weet dat ik vrijdag of zaterdag met beeb thuiskom moet ik echt nog even stofzuigen en dweilen hier. (alweer)

Hier ook de combimagentron pas schoongemaakt, echt een rotwerkje, maar ik hou Kwik haar oma tip erin!!

Ik ga ook voor vrijdag Prinses, die datum is gewoon zooo leuk haha
Ik heb vanmiddag wel alles meegelezen maar heb niet echt de puf om alles langs te gaan en er op te reageren. Sorry!

Huilend wakker worden is id niet fijn...en het is id heel fijn dat manlief zo´n schat is.

De stuit zorgt missch wel voor meer stress...ik weet t niet goed...heb geen vergelijking...de ontwetendheid hoe het straks gaat lopen is wel eng...

Gadver ben wat misselijk...ik ga maar even wat mamaboekjes lezen. (kopen jullie ook zoveel mamatijdschriften?) Er waren weer nieuwe dus dat is altijd leuk!
.......sluip even binnen.....

@jennifervd: Sterkte met de laatste loodjes! Wat is het beleid van jou gyn? Ik ben in jan 2006 van een stuiterbal bevallen (ook met knip, voel je niet) in een 5 uur durende bevalling. Ik ben 1 dag voor de uitgerekende datum bevallen en mij hadden ze anders 1 dag na de uitgerekende bevalling ingeleid ivm de stuitligging en dan de grote van het kind. Laten ze jou echt doorlopen? Zou het nog eens navragen. Succes in ieder geval!

En de anderen gefeliciteerd en sterkte met wachten!

.....sluipt weer weg......
Hoi mama's (2be).

@Feb en Ansari: Ik wil jullie heeeeel veeeel succes wensen morgen. En laten jullie z.s.m. weten als jullie schatjes er zijn? Want wij zijn natuurlijk heel nieuwschierig

@Jennifer: Wat vervelend dat je je zo verdrietig voelt meid! Die hormonen ook..

@Douze: Duurt lang voordat ze actie bij jou gaan ondernemen. Hopelijk begint de bevalling toch voor volgende week donderdag.. dat klinkt nog zo ver weg he!

@Prinses: Zou het helpen om het op de kalender te zetten? Ik wil ook wel vrijdag bevallen haha.

@Fem: Al vorderingen?

Manlief komt rond half 7 thuis en dan gaan we samen met mijn schoonvader naar een auto kijken. Gewoon bij een aangesloten autobedrijf hoor. Ben benieuwd.. tis wel een uur rijden. Maar het is wel fijn als we vóór de bevalling een auto hebben omdat ik anders echt aan huis gekluisterd zit na mijn kraamtijd.

Fijne avond dames!
Dank je Senshi!! Tuurlijk dat laat ik heel gauw weten!

En misschien tussendoor nog een update via mobiel.

Van vriendje hoef ik niks te verwachten want die vindt dit allemaal zo onzin, pppff mannen snappen er niks van.

Vanavond lekker filmpje kijken met me ventje en een zak chips op schoot haha.

Raar hoor, laaste avond "samen" thuis.

Durf te wedden dat ik me vannacht nog meld want slapen zal wel moeizaam gaan.

@Ansari: Hopelijk heeft het doorgezet en anders sterkte en succes morgen!! We can do it!!!!
Nou, het heeft hier nog niet doorgezet. Misschien vannacht nog en anders morgen de inleiding. Hoop dat ik vannacht kan slapen, vind het toch wel erg spannend.
feb, jij ook heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken.
Feb, tja die mannen! Snappen er helemaal

Niets van hè! Lijkt me inderdaad raar! Je weet gewoon dat het gaat gebeuren! Zou ik ook wel willen!

Ah ansari!! Ik had zo gehoopt dat je inmiddels al aan het puffen was of zelfs al een baby! Ook voor jou spannende dag(en) dus! Nou niet allemaal vrijdag gaan bevallen hè! Lol!

@senshi baat het niet schaadt het niet:) zij zelfs al in een gesprek met vriendje over kraamtijd en kraamtranen. Ik zei ja volgende week zal het wel even allemaal anders zijn, want dan zit ik in mijn kraamweek! Lol zus zei ook al. Niet de koekjes voor vrijdag af hebben hè anders komt ie eerder! Helaas zal het me helemaal niets verbazen als het ventje blijft zitten tot de 18e ofzo. In theorie kan het zelfs maart worden' (toen flipte m'n moeder even haha)
@Feb: Nee mijn man snapt het nut van zo'n forum ook niet. Maar volgens mij is ie allang blij dat ik hier zit te zeuren ipv tegen hem haha ;) Tja zolang dan ballonetje nog niet eruit floept kun je nog wel updaten hé.. haha!

@Prinses: Pff Maart klinkt helemaal ver weg. Dat kan ik gelukkig niet halen

Zoo nu ff snel eten koken.. daag
Enka: welkom hier! Ik heb eigenlijk nooit echt rechtstreeks gevraagd naar het beleid. Wel weet ik dat ons kindje erg klein wordt geschat en dat de bevaling vlot moet gaan willen ze mij de ruimte geven om het te proberen zonder ks.

Volgende week ben ik 40 weken en wil ik meer richting eventueel inleiden vragen stellen.

Toen ik vandaag opmerkte dat ik niet hoopte tot 42 wkn door te lopen reageerde ze zo nuchter dat ik niet t idee kreeg dat dit onmogelijk was...dus.

Ik ben erg benieuwd naar jouw stuit ervaringen...want heb maar weinig mensen om me heen met deze ervaring.

Ansari: ik duim voor je dat je nog natuurlijk begint vannacht...en anders toch hopelijk een succesvolle poging morgen.

Feb: geniet van je avond met chips en partner...en heel veel succes vanaf morgen!

Ik denk aan jullie!
Feb en Ansari, alvast heel veel succes morgen!! Ik zal aan jullie denken meiden.

Spannend Senshi dat jullie voor een extra autootje gaan kijken. Ik heb een eigen autootje gekocht van de zomer, en gossie ben er echt blij mee.

Vervelend van je offday Jennifer. Ik hoop dat je je een beetje beter voelt ondertussen

Mijn man snapt het gelukkig wel van het forum. Hij is er blij mee dat ik m;n verhaal kwijt kan. Ik heb voor ik met jullie ging schrijven een hele periode bij een IVF-groepje geschreven ( ligt helaas stil nu) maar daar heb ik echt heel veel aangehad toen.
Nee douze, feb en ik gaan voor morgen, dan mag jij vrijdag. Haha. Pff, heb echt enorm veel adrenaline in me nu, wordt weinig slapen straks.
Jippiejeeolé! Wat een kindertjes erbij!

Kooka, gefeliciteerd met jullie meisje: mooie orginele naam!

Lente, gefeliciteerd met jullie zoon! Ben benieuwd naar de naam...

Ik ga straks ook nog even foto's kijken op hyves, ben benieuwd!

Hier gaat het allemaal prima, het is echt genieten! We slapen goed 's nachts, dus komen helemaal bij. Grote zus is helemaal blij met Meisje! Ze wil graag kroelen. Ook zo leuk: ze doet de borstvoeding na bij haar babyborn pop, hemd omhoog en pop tegen haar buik (L)

Ik ga binnenkort eens een beetje bijlezen, maar heb er nu echt nog even geen tijd voor. Sorry.

Ik begreep wel dat Feb en Ansari morgen ingeleid gaan worden, go girls!!!
Ben trouwens wel benieuwd wie er allemaal op de uitgerekende en bij sommigen gewenste datum 11-02-2011 gaan bevallen! :-)
Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen,meekletser.

Het klinkt als echte liefde! Gewedlig hoe grote zus er mee om gaat...

Fijne avond allemaal!

Nogmaals: good luck Ansari en feb!!!!!!
Ah vrijdag dus Ansari, haha ik zeg deal!!

Wat fijn dat het zo goed gaat Meekletser. En grappig dat je dochter mee doet. Dat deed mijn nichtje ook toen mijn neefje net geboren was. Dat is echt zoooo schattig om te zien
Even snel....

Ik word ook ingeleid, wanneer weten we nog niet precies, maar ik mocht uitgaan van binnen een week. Jeej!

Meekletser, heerlijk dat het zo goed gaat!

Feb en Ansari, heeeeeel veel succes en sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken. Zet em op!!

Tot morgen meisjes!
Oh wat fijn voor je Amelief!!
Amelief wat fijn voor je!

Meekletser wat Leuk dat zus zo verliefd is op jullie meisje! Echt schattig:)

Douze zullen we samen de vrijdag doen! Doet senshi lekker ook mee:) en wie nog meer wil haha!

Hier is vriend voetbal kijken dus ontvlucht ik de woonkamer en duik ik lekker m'n bedje in:) morgen vroeg op voor bloedprikken en urine in leveren en dan smiddags nog even langs voor de ctg en bloeddruk. Zag vanmorgen heel even sterretjes en nu net weer wat hoofdpijn, maar allemaal net niet erg of lang genoeg om me druk om te maken. Ben benieuwd dus morgen naar de uitslag.

Kwam er ook achter dat ik verse striea heb en wel ja onder mijn borsten! (zag ze pas toen ik m'n armen omhoog deed voor de spiegel) en ik maar roepen dat die niet zo gegroeid waren....

Meiden! Succes morgen! Ben er helemaal een beetje zenuwachtig voor haha! Slaap lekker!
Fijn Amelief! Succes!
Thanks girls!!!

@Meekletser: had je mijn mailtje nog gehad??

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie!!!

@Amelief: Super meid!! ben helemaal happy voor je!!!

Hier nog weinig bibbers, maar die komen vast gauw.

Nu filmpje opzetten met me lief!
Leuk om van je te horen meekletser! Leuk dat je dochter lekker meedoet! Trekt ze er ook een serieus gezicht bij? Het is meestal vol ernst, zo schattig!

Amelief wat een opluchting voor je! Volgende week ziet er ineens zonniger uit denk ik!

Ansari en Feb: You go girls!

Hier is de rust redelijk wedergekeerd. Harde buiken hielden rond een uur of twee op, toen de kat tegen mijn buik aan kwam liggen. Ze heeft altijd een heerlijk kalmerende werking op me... Maar m'n buik staat nog wel bijna continue onder extreme spanning, baby is nu echt te groot aan het worden en de rek is er volgens mij gewoon uit.

Ik zit ook nog in de race voor de 11e!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven