Gezondheid alle pijlers

Volkomen onverwacht overleden

09-02-2011 15:50 13 berichten
Hier maar even, onder gezondheid. Ik werd net door vriendin gebeld,

dat een lieve mailvriendin van me onverwacht is overleden. Ze was maar 2 weken jonger dan ik. Zij was slechthorend en slechtziend,

ik heb problemen met lopen. Zij vond ons elkaar goed aanvullen!

Haar laatste mailtje was van een paar dagen geleden, gelukkig ben ik niet laks in het beantwoorden van mails. Wel vreemd dat er nu nooit meer een mailtje van haar zal komen. Door omstandigheden hebben we elkaar nooit ontmoet, dat zou dit voorjaar gebeuren.

Rust zacht, lieve meis!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
Ja, dat vind ik echt.
Gecondoleerd. Weet je waar ze aan is overleden? Kan je misschien wel naar de begrafenis of is dat voor jou een stap te ver?

Sterkte.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
O jee, wat erg! Heel veel sterkte!

Was ze ziek?
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Wat erg voor je! Sterkte.
Wat een naar bericht. Sterkte!
Ze heeft een grote hersenbloeding gehad, heeft er zelf niets van gemerkt. Zij woonde op ongeveer drie en een half uur reizen van mij, ik kan er niet heen om afscheid te nemen. Heb gelukkig nog wel een foto waar ze stralend op staat. Is wel even nieuws wat erin hakt! We hadden het er nog over, met onze verjaardagen. Wat we dit jaar zouden gaan doen, want dit jaar zouden we Sara allebei zien!

Bedankt voor jullie steun!
Wat naar en wat jammer dat jullie elkaar nooit ontmoet hebben. Sterkte!
quote:carenza schreef op 09 februari 2011 @ 15:50:

<knip>

ik heb problemen met lopen.

<knip>quote:Mylene_Valerie schreef op 09 februari 2011 @ 15:53:

<knip>

Kan je misschien wel naar de begrafenis of is dat voor jou een stap te ver?

Ja sorry ... moest wel beetje lachen.
gecondoleerd met jouw verlies.
He wat een naar bericht. Wel fijn dat je in ieder geval op de hoogte bent gebracht. Vaak is het toch zo met virtuele vriendschappen dan de naasten van de overledenen helemaal niet weten dat diegene online een hechte vriendschapen heeft. Soms horen de virtuele vrienden dan weken of maanden niks, of komen er helemaal nooit achter waarom iemand reageert. Terwijl een virtuele vriendschap soms veel dieper en hechter kan zijn dan een IRL vriendschap.

Dat is ook de reden dat mijn partner iig weet dat ik in mijn mailbox heb staan op welke forums ik actief ben en met welke virtuele vrienden ik veel mail. Zodat zij ze iig op de hoogte kan stellen als er iets met mij gebeurt.
Ik kreeg telefoon van vriendin, zij kreeg mailtje van iemand van het forum waar we allemaal actief op waren. We "kennen" elkaar allemaal wel, je hebt met de ene deelnemer meer contact dan met de andere. In ieder geval ben ik "blij" dat ik het op de dag zelf hoorde. Oh, en "stap te ver" om naar de begrafenis/crematie te gaan, icm mij "problemen met lopen", daar had ik nog "niet bij stil gestaan", met andere woorden: het is niet erg! Spreekt denk ik voor zich dat ik wel moeite zou doen als het dichterbij zou zijn, maar drie en een half uur reizen voor nog geen 5 minuten afscheid, en niemand om bij te kunnen overnachten, dat is te inspannend voor me. Condoleren is vaak 's avonds dus dat is al onbegonnen werk,

begrafenis/crematie zou te doen zijn maar van zo'n dag heen en weer reizen heb ik zo'n 3 tot 4 dagen herstel nodig. Het gaat niet, is heel erg jammer! Ik heb geen rijbewijs/auto, moet alles met openbaar vervoer doen. Ik zal kijken of ik nog kan achterhalen wanneer de uitvaart is.
quote:misspoez schreef op 09 februari 2011 @ 16:16:

[...]

[...]

Ja sorry ... moest wel beetje lachen.In handje meegniffelt, doch gepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven