Thomas Sabo
maandag 4 mei 2009 om 14:41
je kan dit soort bedels ook krijgen op de site van esprit... met een voortdurend veranderende collectie en beter betaalbaar ( de meeste tussen de 9.95 en 25.00, sommige zijn 70 euro.)
zijn ook te krijgen in veel van de esprit winkels
zijn ook te krijgen in veel van de esprit winkels
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 15 oktober 2009 om 14:28
Hai, Ik was op het forum aan op zoek naar Thomas Sabo, ik heb zelf een Carlo Biagi armband met 4 charms en ik hoorde van Thomas Sabo. Ik vind Thomas Sabo wel mooi, maar heel erg duur van wat ik nu gezien heb. Mijn charms zijn net zo groot en mooi, maar bijna de helft goedkoper.
Ik heb mijn armband en bedels trouwens gewoon online gekocht hoor
Ik heb mijn armband en bedels trouwens gewoon online gekocht hoor
donderdag 15 oktober 2009 om 14:33
quote:Eliza82 schreef op 15 oktober 2009 @ 14:28:
Hai, Ik was op het forum aan op zoek naar Thomas Sabo, ik heb zelf een Carlo Biagi armband met 4 charms en ik hoorde van Thomas Sabo. Ik vind Thomas Sabo wel mooi, maar heel erg duur van wat ik nu gezien heb. Mijn charms zijn net zo groot en mooi, maar bijna de helft goedkoper.
Ik heb mijn armband en bedels trouwens gewoon online gekocht hoor ;)En jij bent toevallig van zo'n bedeltjes-shop of graaf je uit verveling een oud tooic uit de stoffige diepten van het forum om over armbandjes te keuvelen?
Ik heb mijn armband en bedels trouwens gewoon online gekocht hoor ;)En jij bent toevallig van zo'n bedeltjes-shop of graaf je uit verveling een oud tooic uit de stoffige diepten van het forum om over armbandjes te keuvelen?
woensdag 9 februari 2011 om 20:17
Sorry voor de ontzettende kick, maar ik wil even wat info. Wil een aantal mensen bedanken en zat te denken aan een armband van thomas sabo. Heb op de website gekeken en zie armbanden van 30 euro. Nu keek ik vanmiddag bij v&d,maar zag daar nergens die armbanden. Alleen maar kettingen van ver boven de 100 euro. Ik snap het nu niet helemaal meer. Is zo'n armband van 30 euro dan geen zilver ofzo? Ik heb een leuke charm gezien met thank you erop en die was 30 euro. Leek me een leuk kadootje icm met die armband, maar twijfel nu wel over die prijs. Zeker omdat ik hier iedereen hoor dat het zo duur is. Zie ik iets over het hoofd of klopt die prijs wel gewoon?
woensdag 9 februari 2011 om 20:26
Bij v&d verKopen ze toch geen Thomas Sabo? Ik ben daar eens gaan kijken en vond alleen maar van die goedkope look-likes.
Ik heb een armbandje van Thomas Sabo met 3 bedeltjes. Ik verzamel ze, dat vind ik leuker dan in 1 keer een hele armband kopen. Ik vraag ze als cadeautje van vrienden o.i.d. Met verjaardag of wanneer het cadeautjestijd is . Ik laat ze er dan 1 uitzoeken waarvan zij vinden dat ie echt bij me past (heb al 4 x de champagnefles gehad..... Hmmmmmm.. x-D
Vind TS ook leuker dan Ti Siento, omdat er veel meer keus is en er zijn ook gekleurde bedeltjes wat de combinatie met zilver wat leuker maakt.
Ik heb een armbandje van Thomas Sabo met 3 bedeltjes. Ik verzamel ze, dat vind ik leuker dan in 1 keer een hele armband kopen. Ik vraag ze als cadeautje van vrienden o.i.d. Met verjaardag of wanneer het cadeautjestijd is . Ik laat ze er dan 1 uitzoeken waarvan zij vinden dat ie echt bij me past (heb al 4 x de champagnefles gehad..... Hmmmmmm.. x-D
Vind TS ook leuker dan Ti Siento, omdat er veel meer keus is en er zijn ook gekleurde bedeltjes wat de combinatie met zilver wat leuker maakt.