stoom vloermop
donderdag 10 februari 2011 om 11:17
donderdag 10 februari 2011 om 12:28
Wij hebben een stoomreiniger met diverse hulpstukken, dus wel iets anders als een vloermop. De werking zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Ik heb laatst de vloerbedekking op de trap ermee gereinigd (één van de katten had een ongelukje en wist het te presteren om te spugen op het enige deel van ons huis waar tapijt ligt) en dat ging prima.
Ik heb laatst de vloerbedekking op de trap ermee gereinigd (één van de katten had een ongelukje en wist het te presteren om te spugen op het enige deel van ons huis waar tapijt ligt) en dat ging prima.
donderdag 10 februari 2011 om 15:19
quote:boem schreef op 10 februari 2011 @ 15:11:
Het is dus die van het plaatje hieronder en er staat bij dat het wel geschikt is voor tapijt. Maar de trap is van hout en daaroverheen zit dus vloerbedekking...
[afbeelding]
Boem, mijn zus heeft die en is er niet zo happy mee. Je moet het reservoir snel bijvullen en die driehoekige hoezen zijn duur in aanschaf.
Wij hebben er één van Kärcher en die kostte destijds 160 euro. Gekocht bij Scheer en Foppen geloof ik.
Het is dus die van het plaatje hieronder en er staat bij dat het wel geschikt is voor tapijt. Maar de trap is van hout en daaroverheen zit dus vloerbedekking...
[afbeelding]
Boem, mijn zus heeft die en is er niet zo happy mee. Je moet het reservoir snel bijvullen en die driehoekige hoezen zijn duur in aanschaf.
Wij hebben er één van Kärcher en die kostte destijds 160 euro. Gekocht bij Scheer en Foppen geloof ik.
donderdag 10 februari 2011 om 15:23
Ik heb een stoom reiniger voor de vloer omdat we een tegelvloer met een nogal poreus oppervlak hebben, en eerlijk is eerlijk als ik met dat ding heb schoongemaakt en je loopt er met witte sokken daarna overheen dat blijven je sokken wit. Het is beter dan mijn (bijna) dagelijkse dweilbeurt.Hoe zo'n ding voor tapijt werkt weet ik niet, gaat een tapijt met wol niet krimpen of zo?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 11 februari 2011 om 15:23