Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ja Ing stoer mens ben je......................een mannenring

ik houd ook niet zo van teveel toeters en bellen.

Ik zal je mijn email sturen Zoebie, het gaat toch niet om taalfouten, maar om de fantasie!

Sterkte vandaag Bo wat een ramp dat snurken he? ik kan me soms zo boos maken, dat ik geen lief zacht duwtje meer geef, maar heel hard met mijn voet naar achteren schop oepsssssssss (dan schrik ik er zelf net zo van, want dan slaap ik wel half)
Zoebie zit je nu bij chello of upc? ik heb twee adressen staan.
Goedemorgen dames

Bo, succes weer vandaag en tot strakjes

Gelukkeling, volgens mij is het Chello maar ik kan me vergissen

Zoeb, vandaag mag je gips eraf toch. Ik ben benieuwd. Ik wil je boek ook wel eens lezen

Ingh, ik wil ook naar black swan en nu heb jij met dus helemaal overtuigd. Ik vind alleen zitten nooit zo erg. Lekker een boekje erbij en je hebt geen mens aan me. Wat een mooie oorbellen heb je gehad

Ik ga vandaag weer lekker rustig aan doen. Ik begin het bijna echt te leren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jaaaaaaaa het gips is eraf, nu oefenen om de pols weer soepel te krijgen. Want het is stijf en ook vies. (en een tikkie pijnlijk) haha wel wennen zonder die steun. Straks thuis maar weken in de badedas. Geluk ze zijn allebei goed die mailadressen.

Oh en ik kan weer autorijden. Nou ja ik mag weer. lekker in de Renault 4. Die rijdt wat lichter dan die andere zware bak.

Jiiiippppiiiieeesaaaaajeeee.
Its ik stuur het jou ook hoor. Ik heb jou mailadres.

Bo sterks met de chemo. Nou ja, als je dit leest heb je het al gehad natuurlijk.

Geluk en Sjur ik heb jullie mail gekregen. Op de iPhone.
Bo succes vandaag.

Zoebie heerlijk je gips is er af!!

Ben ook wel benieuwd naar je verhaal, ach wie niet.

Eng verhaal van je vriendin, maar ze heeft wel een heerlijk humor.

Itsme blijven oefenen met rustig aan doen, al doende leert men.

Iedereen een goede dag verder.
Meep heb je mijn mailadres? Stuur me maar een mail dan heb ik jou adres ook.

Mijn verhaal is straks al beroemd voor het is uitgegeven.
Ja, je moet die mailtjes ook niet gratis versturen eigenlijk. Gewoon een paar acceptgirootjes erachteraan!
quote:ingmagh schreef op 10 februari 2011 @ 11:04:

Ja, je moet die mailtjes ook niet gratis versturen eigenlijk. Gewoon een paar acceptgirootjes erachteraan!

Whaha ja eigenlijk wel hé. Nou ga ik er natuurlijk wel van uit dat jullie het boek gewoon kopen als het ooit eens wordt uitgegeven.

Ing wat een mooie oorbellen trouwens. Ik heb nog een juweliersbon liggen van kerst. Dus ik ga die ook maar eens inleveren. Nog geen idee wat ik er voor ga halen.

En ik moet mijn ring nog laten maken. Die is doorgeknipt op de SEH.

Mijn pols is één en al schilvers. Bah.

Ik heb al geweekt hoor.
Hoi meiden!

Zoeb, ik heb geen mailadres van jou.... van niemand hier van het topic...

* en poef weer weg!*

Ben echt benieuwd naar je verhaal, en over schrijffouten kan ik aardig heenkijken, hoor!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
En natuurlijk koop ik je boek als het uitkomt! Kan ik mooi zeggen dat ik het al heb gelezen voor het uitkwam!
Ik ga het proberen Netje.
En als het is gelukt mag je het weer weghalen. Heel gemakkelijk te achterhalen zo namelijk.
Bekende schrijfster in spee Zoebie. Nee ik heb jouw mailadres niet. Ik zag dat Netje die van haar mooi heeft omschreven om herkenbaarheid te voorkomen. Dus dat ga ik ook maar doen heb je wat te puzzelen hihi.

En mocht je boek ooit uitkomen dan ga ik hem kopen hoor.

Heb je al wat geschreven voor je a.s. kleinkind?

Ik heb laatst een eigen werkje voorgelezen op de opvang van mijn kleinzoon.

Ing wat een gave oorbellen ik houd wel van dingen zonder veel toeters en bellen.
Zoeb, ik ga het weghalen en bedankt voor je prachtige verhaal! Ik heb het in 1 ruk uitgelezen en vond het retespannend!!!

Echt een heel leuk verhaal, dank je wel dat je het wilde delen. Heb nu meteen een spannend voorleesverhaal voor neefjes en nichtjes. En ik koop het zeker, als het uitgegeven wordt!

Meepie ik heb het gestuurd.

Netje wat gaaf dat je het leuk en spannend vond.

Ik weet nog toen ik het schreef, mijn collega's niet konden wachten op het volgende hoofdstuk. Ik werd bedolven onder mails en iedereen op mijn werk wilde toen altijd voor de (bekende) bank werken want dan had je het rustig aan de telefoon. Maar toen mocht ik steeds omdat ze dan weer een nieuw hoofdstuk kregen. Was wel erg leuk.

En als je nagaat dat ik het op zo'n tien dagen heb geschreven, kan ik nog heel wat werk leveren. Haha.
Oh ik vergat 1x iets, ik geloof dat het nu wel is gelukt.
ja, ik vind het bijzonder knap dat je het zo spannend hebt geschreven. Het is dan wel een kinderverhaaltje, maar ik wilde steeds verder lezen!
Ik word wel nieuwsgierig hoor! Ik kijk even of ik het vanavond kan lezen!
oh, nou is het trouwens net of ik hem niet gehad heb, maar ik heb m in de mail staan hoor. Alleen kan ik hier moeilijk 9 bladzijden gaan lezen
Zoebie in 1 adem heb ik je verhaal gelezen. Het is lief, leuk en ook spannend en met een boodschap, knap gedaan. Ik zie er in gedachten al een paar leuke tekeningen bij.

Was Bo niet goed in schilderen? Wie weet kan zij voor de illustratie`s zorgen. Een tekenfilm lijkt mij ook wel leuk, ik wil wel wat stemmetjes inspreken.
Ben er weer, chemo zit er weer in.

Lekker uitrusten en vanavond met Zoeb's verhaal op de bank :-)
Bo ik hoop dat alles goed is gegaan. Rust maar lekker uit.

Ga vanavond maar met Zoebie`s verhaal op de bank het is een aanrader, geniet ervan.
Fijn dat je er weer bent Bo. Vanavond genieten op de bank van een wijntje en een "good story". En dan een weekendje rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven