Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
donderdag 10 februari 2011 om 09:43
Ja Ing stoer mens ben je......................een mannenring
ik houd ook niet zo van teveel toeters en bellen.
Ik zal je mijn email sturen Zoebie, het gaat toch niet om taalfouten, maar om de fantasie!
Sterkte vandaag Bo wat een ramp dat snurken he? ik kan me soms zo boos maken, dat ik geen lief zacht duwtje meer geef, maar heel hard met mijn voet naar achteren schop oepsssssssss (dan schrik ik er zelf net zo van, want dan slaap ik wel half)
ik houd ook niet zo van teveel toeters en bellen.
Ik zal je mijn email sturen Zoebie, het gaat toch niet om taalfouten, maar om de fantasie!
Sterkte vandaag Bo wat een ramp dat snurken he? ik kan me soms zo boos maken, dat ik geen lief zacht duwtje meer geef, maar heel hard met mijn voet naar achteren schop oepsssssssss (dan schrik ik er zelf net zo van, want dan slaap ik wel half)
donderdag 10 februari 2011 om 10:01
Goedemorgen dames
Bo, succes weer vandaag en tot strakjes
Gelukkeling, volgens mij is het Chello maar ik kan me vergissen
Zoeb, vandaag mag je gips eraf toch. Ik ben benieuwd. Ik wil je boek ook wel eens lezen
Ingh, ik wil ook naar black swan en nu heb jij met dus helemaal overtuigd. Ik vind alleen zitten nooit zo erg. Lekker een boekje erbij en je hebt geen mens aan me. Wat een mooie oorbellen heb je gehad
Ik ga vandaag weer lekker rustig aan doen. Ik begin het bijna echt te leren
Bo, succes weer vandaag en tot strakjes
Gelukkeling, volgens mij is het Chello maar ik kan me vergissen
Zoeb, vandaag mag je gips eraf toch. Ik ben benieuwd. Ik wil je boek ook wel eens lezen
Ingh, ik wil ook naar black swan en nu heb jij met dus helemaal overtuigd. Ik vind alleen zitten nooit zo erg. Lekker een boekje erbij en je hebt geen mens aan me. Wat een mooie oorbellen heb je gehad
Ik ga vandaag weer lekker rustig aan doen. Ik begin het bijna echt te leren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 10 februari 2011 om 10:15
Jaaaaaaaa het gips is eraf, nu oefenen om de pols weer soepel te krijgen. Want het is stijf en ook vies. (en een tikkie pijnlijk) haha wel wennen zonder die steun. Straks thuis maar weken in de badedas. Geluk ze zijn allebei goed die mailadressen.
Oh en ik kan weer autorijden. Nou ja ik mag weer. lekker in de Renault 4. Die rijdt wat lichter dan die andere zware bak.
Jiiiippppiiiieeesaaaaajeeee.
Oh en ik kan weer autorijden. Nou ja ik mag weer. lekker in de Renault 4. Die rijdt wat lichter dan die andere zware bak.
Jiiiippppiiiieeesaaaaajeeee.
donderdag 10 februari 2011 om 10:46
donderdag 10 februari 2011 om 11:08
donderdag 10 februari 2011 om 11:12
donderdag 10 februari 2011 om 11:39
donderdag 10 februari 2011 om 12:12
Bekende schrijfster in spee Zoebie. Nee ik heb jouw mailadres niet. Ik zag dat Netje die van haar mooi heeft omschreven om herkenbaarheid te voorkomen. Dus dat ga ik ook maar doen heb je wat te puzzelen hihi.
En mocht je boek ooit uitkomen dan ga ik hem kopen hoor.
Heb je al wat geschreven voor je a.s. kleinkind?
Ik heb laatst een eigen werkje voorgelezen op de opvang van mijn kleinzoon.
Ing wat een gave oorbellen ik houd wel van dingen zonder veel toeters en bellen.
En mocht je boek ooit uitkomen dan ga ik hem kopen hoor.
Heb je al wat geschreven voor je a.s. kleinkind?
Ik heb laatst een eigen werkje voorgelezen op de opvang van mijn kleinzoon.
Ing wat een gave oorbellen ik houd wel van dingen zonder veel toeters en bellen.
donderdag 10 februari 2011 om 12:37
Zoeb, ik ga het weghalen en bedankt voor je prachtige verhaal! Ik heb het in 1 ruk uitgelezen en vond het retespannend!!!
Echt een heel leuk verhaal, dank je wel dat je het wilde delen. Heb nu meteen een spannend voorleesverhaal voor neefjes en nichtjes. En ik koop het zeker, als het uitgegeven wordt!
Echt een heel leuk verhaal, dank je wel dat je het wilde delen. Heb nu meteen een spannend voorleesverhaal voor neefjes en nichtjes. En ik koop het zeker, als het uitgegeven wordt!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
donderdag 10 februari 2011 om 12:43
Meepie ik heb het gestuurd.
Netje wat gaaf dat je het leuk en spannend vond.
Ik weet nog toen ik het schreef, mijn collega's niet konden wachten op het volgende hoofdstuk. Ik werd bedolven onder mails en iedereen op mijn werk wilde toen altijd voor de (bekende) bank werken want dan had je het rustig aan de telefoon. Maar toen mocht ik steeds omdat ze dan weer een nieuw hoofdstuk kregen. Was wel erg leuk.
En als je nagaat dat ik het op zo'n tien dagen heb geschreven, kan ik nog heel wat werk leveren. Haha.
Netje wat gaaf dat je het leuk en spannend vond.
Ik weet nog toen ik het schreef, mijn collega's niet konden wachten op het volgende hoofdstuk. Ik werd bedolven onder mails en iedereen op mijn werk wilde toen altijd voor de (bekende) bank werken want dan had je het rustig aan de telefoon. Maar toen mocht ik steeds omdat ze dan weer een nieuw hoofdstuk kregen. Was wel erg leuk.
En als je nagaat dat ik het op zo'n tien dagen heb geschreven, kan ik nog heel wat werk leveren. Haha.
donderdag 10 februari 2011 om 15:38
Zoebie in 1 adem heb ik je verhaal gelezen. Het is lief, leuk en ook spannend en met een boodschap, knap gedaan. Ik zie er in gedachten al een paar leuke tekeningen bij.
Was Bo niet goed in schilderen? Wie weet kan zij voor de illustratie`s zorgen. Een tekenfilm lijkt mij ook wel leuk, ik wil wel wat stemmetjes inspreken.
Was Bo niet goed in schilderen? Wie weet kan zij voor de illustratie`s zorgen. Een tekenfilm lijkt mij ook wel leuk, ik wil wel wat stemmetjes inspreken.