Schaatstopic
zaterdag 12 februari 2011 om 23:31
Het schaatsen kan me vanavond geloof ik niet echt boeien... Er is ook geen fijne sfeer daar! Ze rijden alleen maar rondjes en er zit maar anderhalve paardekop op de tribune. Je hoort alleen maar gegalm en het ziet er niet eens vlot uit op tv. En ik krijg hoofdspijn van de slecht leesbare 'titels' zoals Dione ze de tijd+naam noemde.
zaterdag 12 februari 2011 om 23:35
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:31:
Komt er morgen rond een uur of 12.00 niet ergens een samenvatting?
Ik wil mijn bed in, want ik vrees dat ik vannacht mijn liefje uit de stad mag ophalen Kan je toch beter wakker blijven of denk je dan aan tijden van 4 5 uur vannacht?
Komt er morgen rond een uur of 12.00 niet ergens een samenvatting?
Ik wil mijn bed in, want ik vrees dat ik vannacht mijn liefje uit de stad mag ophalen Kan je toch beter wakker blijven of denk je dan aan tijden van 4 5 uur vannacht?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 12 februari 2011 om 23:36
zaterdag 12 februari 2011 om 23:38
zaterdag 12 februari 2011 om 23:40
Huh???
Zegt Matin nou dat Bart staat te coachen in een Pools jack?
Wat mis ik????
Normaal gesproken doe ik dat ook echt nooit hoor
Dronken droppies ophalen vanuit de stad.
Maar hij vind het zo gezellig,dan kan hij even vertellen wat hij allemaal gedaan heeft die avond..
Want zo zegt hij, als ik een taxi neem en ik kom de slaapkamer in, dan slaap jij altijd zo
gek hè, om 5 uur!!
Maar eerlijk is eerlijk, als ik uit ga vind ik het ook altijd gezellig als hij me komt halen
(ook om het hele kletsverhaal, want ook hij wordt nooit wakker als ik tegen hem aankruip
Ja leuk Steph, zijn daar no)g kaarten voor?
(enne....wat schaatsen we dan eigenlijk???
Zegt Matin nou dat Bart staat te coachen in een Pools jack?
Wat mis ik????
Normaal gesproken doe ik dat ook echt nooit hoor
Dronken droppies ophalen vanuit de stad.
Maar hij vind het zo gezellig,dan kan hij even vertellen wat hij allemaal gedaan heeft die avond..
Want zo zegt hij, als ik een taxi neem en ik kom de slaapkamer in, dan slaap jij altijd zo
gek hè, om 5 uur!!
Maar eerlijk is eerlijk, als ik uit ga vind ik het ook altijd gezellig als hij me komt halen
(ook om het hele kletsverhaal, want ook hij wordt nooit wakker als ik tegen hem aankruip
Ja leuk Steph, zijn daar no)g kaarten voor?
(enne....wat schaatsen we dan eigenlijk???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 12 februari 2011 om 23:40
quote:Simooon schreef op 12 februari 2011 @ 23:38:
MV, volgens mij kun je die kaarten kopen via ticketbox. Helaas niet gratis, want hier krijgen ze de ijshal wel vol... Mensen genoeg die graag naar het schaatsen komen kijken! Mij lijkt het ook nog steeds erg gaaf, maar ik krijg niemand mee... En alleen ga ik niet Ik voel een mini forum meet aankomen!
MV, volgens mij kun je die kaarten kopen via ticketbox. Helaas niet gratis, want hier krijgen ze de ijshal wel vol... Mensen genoeg die graag naar het schaatsen komen kijken! Mij lijkt het ook nog steeds erg gaaf, maar ik krijg niemand mee... En alleen ga ik niet Ik voel een mini forum meet aankomen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 12 februari 2011 om 23:43
Oh, dat geklets dat werkt bij ons niet als eentje van ons heeft gedronken. En daarmee bedoel ik dan vriend... We krijgen van vaak discussies over de domste dingen en dan gaat het superkoppig lopen doen en op z'n pik getrapt reageren en ik lig daar dan de hele nacht wakker van en hij weet de volgende morgen van niks... Nee, ik ga absoluut geen discussie meer aan met iemand die drank op heeft. Als hij er de volgende dag nuchter nog over wil praten dan is ie van harte welkom, maar eerder niet.
zaterdag 12 februari 2011 om 23:44
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:40:
[...]
Ik voel een mini forum meet aankomen! Ik ken een forumster irl die er ook heen wilt. Ze is vanavond weg, anders was ze zeker hier ook geweest. Denk dat ze hier morgen ook is op dit topic.
[...]
Ik voel een mini forum meet aankomen! Ik ken een forumster irl die er ook heen wilt. Ze is vanavond weg, anders was ze zeker hier ook geweest. Denk dat ze hier morgen ook is op dit topic.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven