Schaatstopic
zondag 13 februari 2011 om 00:10
quote:Simooon schreef op 13 februari 2011 @ 00:07:
En toen waren er nog 2?
Was het trouwens gezellig met de forummer afgelopen woensdag MV?Ja was reuze gezellig. Ben altijd een beetje zenuwachtig om iemand nieuw te ontmoeten. Gewoon ....... niets persoonlijks hoor. Maar het klikte hardstikke leuk. Ja en ze had heerlijk wat te eten meegenomen zodat ik nu ik ziek ben alleen wat gezonds kan opwarmen. Dus heel lief.
En toen waren er nog 2?
Was het trouwens gezellig met de forummer afgelopen woensdag MV?Ja was reuze gezellig. Ben altijd een beetje zenuwachtig om iemand nieuw te ontmoeten. Gewoon ....... niets persoonlijks hoor. Maar het klikte hardstikke leuk. Ja en ze had heerlijk wat te eten meegenomen zodat ik nu ik ziek ben alleen wat gezonds kan opwarmen. Dus heel lief.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 13 februari 2011 om 00:12
zondag 13 februari 2011 om 00:15
Ik ben ook niet zo'n held hoor met nieuwe mensen ontmoeten. En ze moeten dinsdag al om 9u bij de DA zijn. Na 18u krijgen ze maandag al geen eten meer. Ben benieuwd hoe ze de volgende morgen gaan reageren, want ze zijn het natuurlijk niet gewend dat ze 's ochtends geen eten krijgen. En ze krijgen idd ook direct een chip. Daarom laten we ze ook nu helpen en niet al eerder. Komt allemaal mooi uit zo!
zondag 13 februari 2011 om 00:32
zondag 13 februari 2011 om 00:33