En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Superstar: je hebt wel gelijk, ik heb altijd het idee dat mannen maar het initiatief moeten nemen, maar dat is natuurlijk onzin. Ik heb dus zelf sinds gisteren ook niks laten horen.

Punt is dat hij niet onzeker overkomt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij het niet is...
Alle reacties Link kopieren
Maar wil je nu het appartement van zijn broer kopen, of een ander in hetzelfde complex?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Himalaya: ik ben echt oprecht geinteresseerd in het appartement. Het ziet er mooi uit, gunstige ligging etc. Daarom wil ik nu ook z.s.m. naar een adviseur zodat ik weet of het kan.
ik zou nu juist welhet initiatief nemen. Waaarom toch altijd dat welles niettes. Als je hem wilt zien, bel dan. Als hij daar niet leuk of niet goed op reageert weet je gelijk dat het niets is. 1 belletje van jou kant is geen stalken gelijk hoor.

Ik vind het allemaal leuk klinken en zou in de wolken zijn als ik hem ook leuk zou vinden.
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 14:29:

Superstar: je hebt wel gelijk, ik heb altijd het idee dat mannen maar het initiatief moeten nemen, maar dat is natuurlijk onzin. Ik heb dus zelf sinds gisteren ook niks laten horen.

Punt is dat hij niet onzeker overkomt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij het niet is...

Idd misschien kan hij zijn onzekerheid wel heel goed verbergen.

Ik zou er beslist een telefoontje aan wagen en hem voor een gezellig avondje uitnodigen.

Misschien vind hij het wel heel erg leuk als jij het initiatief voor een vervolgafspraak neemt.
Kun je me vertellen wat je op een hoofdbureau kunt zien wat geheim is?
Ksenija: ik nergens gezegd dat ik dingen heb gezien die geheim zijn. Ik heb gezegd dat ik op plekken ben geweest waar een niet-politieagent normaal niet zo snel komt. Zoals de meldkamer waar de 112-oproepen binnenkomen. Maar goed, dat doet er niet toe voor het verhaal.
Ook als niet politie-agent kom je daar binnen, hoor.

Het merendeel is niet eens executief geweest.

Wat je verhaal betreft snap ik je vraag niet.

Wat hij wil?

Neuken denk ik?

Hij zal je misschien ook wel leuk vinden.

Maar wat wil jij???
quote:Pien252 schreef op 13 februari 2011 @ 13:47:

Hoe doorzichtig: 'ik moet even naar het toilet' en 'ik wil even uitproberen hoe een waterbed ligt'. Zou mij op de zenuwen werken eerlijk gezegd.

Vind dat jullie vrij 'snel' gaan: al voor de 2e keer bij broer op bezoek, samen naar hypotheekadviseur. Zou hiermee uitkijken, voor je het weet verpest je een mogelijk leuke, beginnende 'relatie'.

Oh en als je wilt weten wat hij voelt: vraag het hem.Klopt, veel te snel!!
Ben het wel met SS eens; dit was een mooie opening voor hem. Verder een leuk verhaal (moet je net geluk hebben dat je je Funda open hebt staat als hij er een keer is)
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 14:07:

Toekomst: we hebben geen voorgeschiedenis.

Oké, ik was even in verwarring omdat je je OP begon met "daar heb je haar weer met haar collega" maar met dank aan het loepje snap ik het nu

Ik wens je veel succes, klinkt wel alsof jullie elkaar leuk vinden!
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 14:18:

Haley: ik ga zeker geen contact opnemen. Hij is degene die het initiatief heeft genomen. Ik wacht het af, al vind ik dat heel moeilijk. Ik ben ook onzeker, zoals sommigen wel weten en ik denk dan dat hij toch wel nooit op mij zal vallen...

.

En als hij ook afwacht zitten jullie over een maand

nog op elkaar te wachten.

Gewoon een leuk berichtje via Hyves of sms dat je

afgelopen vrijdag top vond en of jullie nog een keer

afspreken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Noem mij maar ouderwets maar een vent die voor het eerst in mijn bed geslapen heeft, mag als eerste contact opnemen. En snel een beetje ook.
Waarom ben je zo onzeker? Je bent verliefd, zoals het lijkt hij ook op jou. Geniet ervan! Stuur hem een leuk smsje dat je hebt genoten en kijk rustig aan of er meer in zit voor jullie. Heerlijk toch, die ontdekfase? Niet overal iets achter gaan zoeken, hoor. Doodvermoeiend.
Ik zou 'em ook smsen. Gewoon zeggen dat je het leuk vond en benieuwd bent naar het vervolg, of zo. Probeer het in ieder geval te scheiden van die hele huizentoestand: lijkt me te ingewikkeld worden anders. En inderdaad, neem iemand anders mee naar die financieel adviseur. Dat is echt te snel.
Ik snap het nog niet helemaal. In de OP lees ik dat het gaat om een appt. in hetzelfde gebouw als waar zijn broer/schoonzus wonen. Later lijkt het meer om HUN appt. te gaan.

Eerste zou me niet uitmaken, tweede situatie wellicht wel.

En stuur 'm gewoon een sms of mail of (anonieme) V-card!
Thee: ik had in eerste instantie een woning gezien in hetzelfde gebouw als zijn broer. R. zag dat toevallig en vertelde toen dat zijn broer in dat gebouw woonde en daar ook weg wilde gaan. Zodoende ben ik bij het appartement van zijn broer terecht gekomen.
Ik ben gewoon bang dat het voor hem niks voorstelde en dat ie me vervelend vindt als ik hem ga sms-en.

Hij was alleen zo lief, en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal toneelspel was. En ik zelf zou niet zomaar met iedereen zoenen. Maar misschien ben ik wel te naïef.....interpreteer ik alles verkeerd.
Als het niets voorstelde voor hem, dan heb je toch niets te verliezen...?

Gewoon sms-en/bellen. Niet te moeilijk doen, wat kan er misgaan...?
Misschien zit hij juist wel op initiatief van jouw kant te wachten. Zo van: als het voor haar wa voorstelde dan mag zij nu het initiatief nemen...
Leafje liefje, wat-de-neuk is nou het probleem??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Haley schreef op 13 februari 2011 @ 15:36:

Noem mij maar ouderwets maar een vent die voor het eerst in mijn bed geslapen heeft, mag als eerste contact opnemen. En snel een beetje ook.Vind ik inderdaad wel een beetje ouderwets.....
Leaf, je hebt gezoend!

Dat op zich zou geen reden moeten zijn om er zo van in de stress te schieten dame!

Probeer gewoon eens te genieten vanw at er gebeurd is zonder er direct een heel toekomstplan bij te verzinnen

Je weet niet of het eenmalig was

Je weet niet of hij in jou de liefde van zijn leven ziet

Je weet niet of hij alleen seks wilt

Je weet niet of hij volgend jaar kinderen met je wilt

Je weet alleen dat hij lekker kon zoenen

En als je meer wilt ontdekken....bellen!

En ga je onderuit, ga je onderuit

Je doet hem geen huwelijksaanzoek hoor, je wil nog een keer op date!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Snotjandosemes Leaf, ik ben nog nooit zo dicht bij de Ware Allesverzengende Liefde geweest als jij in je OP.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 13 februari 2011 @ 18:28:

Snotjandosemes Leaf, ik ben nog nooit zo dicht bij de Ware Allesverzengende Liefde geweest als jij in je OP.

Ik ook niet.!!!

Verder eens met mijn lekkere popje Summerdance..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven