Gezondheid alle pijlers

nu al hooikoorts??

14-02-2011 14:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of ik nu al hooikoorts krijg met vooral jeukende ogen. Het lijkt me dit jaar wel erg vroeg?? Heeft iemand hier nu ook al last van?
Dat kan heel goed hoor, ik had er in januari al last van
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
als je last heb van els of hazelaar is het niet vreemd.
ik ben ook alweer een week aan het sniffelen (+ rode ogen e.d., duidelijk hooikoorts!)
Ik ben ook al weer een paar weken volop aan het niezen. Normaal is het pas april/mei dat ik last krijg. Las ergens dat de pollen vroeg zijn dit jaar....?!
http://www.pollennieuws.nl/
Ja hier ook alweer een paar weken niezen en last van mijn ogen.
Mmm, hier gelukkig nog niks. Balen zeg.
Hier ook jeukende ogen. Vooral 's avonds. Nog geen genies.

Sterkte allemaal!
nou, morgen maar medicijnen halen dus.....:-(

Jullie ook allemaal sterkte met dit kleine drama!
Ik heb er ook al last van ja. Heel lastig, maar niets aan te doen - en ik ben al gewend dat ik last heb van de hazelaar ;)
Ik verwerk eerst mijn gewone verkoudheid en dan komt de berk al vrees ik.
Heb je niet een bakje met gezellige voorjaarsbloemen in huis staan?

Heb zelf geen/ weinig last van hooikoorts, maar wel veel last van dat soort bakjes.

Sterkte !
Ik word ook gek van jeukende/branderige ogen, loop- en jeukneus/keel.. Niezen vind ik zelf niet zo erg, maar denk dat m'n collega's er gek van worden.. ;)

Maar goed.. ik ben allergisch voor nagenoeg alles wat groeit en bloeit..
ik werd er vandaag ook helemaal gek van. Alle tekens op alle fronten maar het is zo vroeg in het jaar ;) morgen maar even ha bellen voor de neus spray en de tabletten die ik heb zijn telfast 180mg en die zijn helemaal super! En ben blij te lezen dat ik het me dus niet verbeelde
Kan een ervaringsdeskundige mij van tips voorzien? Sinds een week heb ik last van niezen, geirriteerde ogen, een vol hoofd en een zere keel. Zelf dacht ik eerst aan een opkomende verkoudheid, omdat ik nooit hooikoorts heb gehad. Kan hooikoorts (dus) ook later de kop opsteken?

En ben ik vanaf nu de klos elk jaar? En wat kan ik doen om hiermee om te gaan? Nu is het nog mild en lijkt het me nog te vroeg om naar medicijnen te grijpen...wat is wijsheid?
Ozo.
Sinds 2 weken dat het hooikoorts-seizoen weer is begonnen! Zelf erg veel last van, maar door iedere ochtend en avond Reactine te nemen geen centje last meer! Telfast werd ik erg moe van trouwens, doe ik niet meer..
quote:hallekie schreef op 18 april 2011 @ 08:52:

Kan een ervaringsdeskundige mij van tips voorzien? Sinds een week heb ik last van niezen, geirriteerde ogen, een vol hoofd en een zere keel. Zelf dacht ik eerst aan een opkomende verkoudheid, omdat ik nooit hooikoorts heb gehad. Kan hooikoorts (dus) ook later de kop opsteken?

En ben ik vanaf nu de klos elk jaar? En wat kan ik doen om hiermee om te gaan? Nu is het nog mild en lijkt het me nog te vroeg om naar medicijnen te grijpen...wat is wijsheid?Ik heb hooikoorts op mn 19-20ste gekregen, je kunt het dus wel degelijk op latere leeftijd krijgen! Zou als ik jou was beginnen met anti-hooikoorts pilletjes!
quote:hallekie schreef op 18 april 2011 @ 08:52:

En ben ik vanaf nu de klos elk jaar? En wat kan ik doen om hiermee om te gaan? Nu is het nog mild en lijkt het me nog te vroeg om naar medicijnen te grijpen...wat is wijsheid?Hooikoorts kan op elke leeftijd ontstaan. Als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan en een allergietest laten doen. Als je hooikoorts hebt kan hij dat daarmee zien en je medicijnen voorschrijven. Zomaar medicijnen gaan slikken lijkt me niet goed. Wie weet ben je wel voor iets anders allergisch of heb je voorhoofdsholteontsteking o.i.d.
Ik gebruik de pillen die voor hooikoorts bedoeld zijn het hele jaar door(ze zijn ook goed voor andere allergieen) evenals een neusspray.

Ik slik nu aerius en die werken redelijk goed. Je blijft wel last houden maar meestal verzacht het een heleboel.

Ik word nog wel ziek, maar veel minder vaak.

Het lijkt me verstandig dat je je laat testen en in de tussentijd.

S'ochtends een eetlepel tijmhoning en een eetlepel citroen sap en s'avonds wederom , stomen en een goede neusspray.

Het maakt het e.a. vrij en verzacht de keel!

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven