Bar Too Much * 189 *
zaterdag 12 februari 2011 om 13:57
zondag 13 februari 2011 om 09:12
goede morgen allemaal! Yette, bedankt voor het lekkere ontbijtje!
Mefs, jij hebt een leuke dag ghead gisteren!
Even updat:Zoontje heeft goed geslapen maar heeft nu nog steeds buikpijn en wilde vanmorgen niet echt eten. Ik maak me toch wel weer zorgen, want het poepen gaat niet goed. Er is misschien een 4e klisma nodig, en de vraag rijst dan of dit afdoende is... Spannende dafg vandaag. O en ik typ vaniut het ziekenhuis. Kan alleen niet op vp dus als iemand daar evern de stand van zaken wil doorgeven? Weet niet of ik straks thuis daarvoor in de gelegenheid ben> Is trouwens een touchscreen typt beroerd dus. Fijne dag allemaal!
Mefs, jij hebt een leuke dag ghead gisteren!
Even updat:Zoontje heeft goed geslapen maar heeft nu nog steeds buikpijn en wilde vanmorgen niet echt eten. Ik maak me toch wel weer zorgen, want het poepen gaat niet goed. Er is misschien een 4e klisma nodig, en de vraag rijst dan of dit afdoende is... Spannende dafg vandaag. O en ik typ vaniut het ziekenhuis. Kan alleen niet op vp dus als iemand daar evern de stand van zaken wil doorgeven? Weet niet of ik straks thuis daarvoor in de gelegenheid ben> Is trouwens een touchscreen typt beroerd dus. Fijne dag allemaal!
zondag 13 februari 2011 om 22:14
Nah en laat die hoop nou niet vervlogen zijn! Manneke heeft zich van zijn smerigste kant laten zien en ruiken! Menigeen zou denken of zeggen: jakkie bah, wat een smerig gedoe, maar ooooooo wat waren wij er blij mee! Maw: Manneke mocht mee naar huis,hopelijk gaat het nu beter met hem de komende tijd!