Tweeduizend Elfjes - 3

16-02-2011 12:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.

Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
quote:hanneke000 schreef op 16 februari 2011 @ 14:56:

Waarom ik lig ik te slapen op een parkbankje met mijn hoofd op een volle vuilniszak? Ja, dat was mijn tweede vraag.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ik werd er gister van beschuldigd geen adequate theory of mind skills te hebben. Misschien dat die met dementie ook vergaan ofzo.

Duty calls!
quote:Daffodil schreef op 16 februari 2011 @ 14:56:

En waar komen al die mannen vandaan? En, belangrijker, welke is voor mij?Even denken hoor; Freddie was voor Siroop, Joe voor Mefsie, Cory voor Jeloela en ik heb Ewan en of en Jake.... Wie blijven er dan over? Ik wist niet precies wie jou voorkeur had, dus je mag kiezen of zelf een partner aanleveren
quote:Daffodil schreef op 16 februari 2011 @ 14:57:

[...]

Ja, dat was mijn tweede vraag.Liefdesverdriet Daffie, liefdesverdriet...
Die foto van joe is leuk. En hoe heb je een foto van mij gevonden? Met mijn puntmuts zelfs!
Ik ben gewoon een google wonder
Hello dames,

Han ik snotter even met je mee met het liefdesverdriet vandaag :(

Ik vind het ook heel leuk om te zien dat er een soort oude dames in parkjes bij bankjes thema zit in de openingspost
2x
wie is oud? *kijkt naar rechts kijkt naar links

AAAAAAAHHHH Ik ben die ouwe. Sorry, met die althzeimer vergeet ik wel eens wat. Waar hadden we het over?
Hoe laat de stoomtrein gaat mefs.
stoomtrein, ja toen ik jong was reden ze op tijd. Nu is het anders, de jeugd van tegewoordig, weet je wel?
quote:hanneke000 schreef op 16 februari 2011 @ 15:01:

Even denken hoor; Freddie was voor Siroop, Joe voor Mefsie, Cory voor Jeloela en ik heb Ewan en of en Jake.... Wie blijven er dan over? Ik wist niet precies wie jou voorkeur had, dus je mag kiezen of zelf een partner aanleveren Dude? Maar ik heb geen idee waar die vandaan kwam...
ben je je wereldredder kwijt? Ach gossie. Hier, een zakdoekje om je tranen af te vegen. Oma mefsie zoekt er nog een voor je zonder kinderwens
Ik weet je voorkeuren niet. Ik heb dus dit van straat gepakt¨

quote:Daffodil schreef op 16 februari 2011 @ 17:46:

[...]

Dude? Maar ik heb geen idee waar die vandaan kwam...Dat is die ene lekkere die al naakt op bed ligt
quote:yellowlove schreef op 16 februari 2011 @ 17:10:

Hello dames,

Han ik snotter even met je mee met het liefdesverdriet vandaag :(

Ik vind het ook heel leuk om te zien dat er een soort oude dames in parkjes bij bankjes thema zit in de openingspost

Kut he!! Ik kan nu zeggen dat ik précies weet hoe je je voelt!

Alleen..., ik wou net gaan vertellen dat ik juist een goede middag had gehad. Ik heb lekker getekend (dat klinkt dus alsof ik niks heb gedaan, maar dat is dus mijn werk ) en ik fietste net door het zonnetje naar huis door de stad (die heel mooi was zo in de ondergaande zon) en ik voelde me best positief. Een soort "wat een sukkel dat hij me niet ziet staan" gevoel. Dat gaat vast nog 657329x veranderen, maar voor nu is het wel even fijn
Extra opties (wel lekkere, dat is dan wel een soort eis) mogen ALTIJD worden aangedragen Daf! Ik heb het bestand opgeslagen, dus ik heb er zo een nieuw rijtje mannen aan toe gevoegd Noem uw God, en morgen staat 'ie erin!

Lekker Mefs. Heerlijk.

Waarom ken ik deze beste man niet?
Alhoewel dat onderste plaatje een belletje doet rinkelen...
Hij is van Gossip Girl. Matthew Settle.
Ghe.

Morgen komt er in hoor!! Heb ik nog wel 3 andere vakjes open. Iemand suggesties?
Daf, ik ben boos op jou. Ik plak een foto van een schoonheid zonder kinderwens en single en je wil het niet! Ik voel me zwaar beledigd.
Hoe staat het nu met die neven van je man Mefsie? Zijn er ook een paar NIET getrouwd? Want jij stelt mee eerlijk gezegd ook teleur. Ik wacht al zeker een dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven