Tweeduizend Elfjes - 3
woensdag 16 februari 2011 om 12:32
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
woensdag 16 februari 2011 om 20:16
Wat een leuke OP, Honey-ke!
God, we're a real pretty bunch!
Ik kan niet wachten tot 20-12-2012. Laat de wereld vergaan, wij herrijzen echter in a new world-order.
Ik wil mijzelf graag nomineren als Empress of the Universe.
EotU.
Ik wil EotU zijn.
IK BEN EotU!
Buig voor mij, jullie simpele onderdanen.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 16 februari 2011 om 20:26
Tot die tijd kunnen jullie me helpen, wil namelijk een hippe outfit.
Is dit wat?
Mafs mag wel mijn hofnar/plaaggeest zijn.
Jolly Jumper, wil jij dan mijn releaser of the hellhounds zijn?
Honey-ke, kun je toveren? Wil je sorceress zijn?
Sloopstroop, zou jij ambassadeur willen worden?
Daf, ik geef jou de leiding over ons leger.
Onderling mag geruild worden.
woensdag 16 februari 2011 om 20:26
quote:MEFS schreef op 16 februari 2011 @ 19:34:
Daf, ik ben boos op jou. Ik plak een foto van een schoonheid zonder kinderwens en single en je wil het niet! Ik voel me zwaar beledigd.
Sorry Mufsie, mijn nederige excuses.
Ik geloof dat onze smaak net niet helemaal overeenkomt. Lekkerd? Graag, maar als het niet te veel moeite is met een enigszins intact gebit en niet ruikend naar 20 dagen zweet.
Daf, ik ben boos op jou. Ik plak een foto van een schoonheid zonder kinderwens en single en je wil het niet! Ik voel me zwaar beledigd.
Sorry Mufsie, mijn nederige excuses.
Ik geloof dat onze smaak net niet helemaal overeenkomt. Lekkerd? Graag, maar als het niet te veel moeite is met een enigszins intact gebit en niet ruikend naar 20 dagen zweet.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
woensdag 16 februari 2011 om 20:54
Ik stel voor dat we een aantal straffen in het communistische systeem opnemen:
-de brandstapel
-steen eraan en in een rivier gooien. Als ze echt zo tof zijn blijven ze wel drijven.
Ik weet niet wat Mefs voor COUPE probeert te plegen, maar ik stem idd voor Lys als leider. En al deed ik dat niet, ze is een zelfverklaard leider, daar kun je niets tegen doen.
-de brandstapel
-steen eraan en in een rivier gooien. Als ze echt zo tof zijn blijven ze wel drijven.
Ik weet niet wat Mefs voor COUPE probeert te plegen, maar ik stem idd voor Lys als leider. En al deed ik dat niet, ze is een zelfverklaard leider, daar kun je niets tegen doen.
woensdag 16 februari 2011 om 21:00
Sfem, klinkt prima, ik was even vergeten dat je al jarenlange ervaring in het mediumschap hebt.
We moeten nu nog een mooie titel voor je functie hebben.
Ik denk nog even na.
Jellybean, het idee allen al is zooooooo frightening!
Kijk dan:
Doodeng, durf nauwelijks naar deze agressieve bloedhonden op de foto te kijken.
We moeten nu nog een mooie titel voor je functie hebben.
Ik denk nog even na.
Jellybean, het idee allen al is zooooooo frightening!
Kijk dan:
Doodeng, durf nauwelijks naar deze agressieve bloedhonden op de foto te kijken.
woensdag 16 februari 2011 om 21:16
Je gaat even weg om in je liefdesverdriet weg te kwijnen (ja, ik ga dit er bij elk ongewenst moment ingooien ) bij Grey's Anatomy, en plots wordt het topic overgenomen door brute wilde honden en ander eng gespuis.... tssskkkk
(en honey-ke: die houd ik er zooooo in! Komt op facebook! Weer eens wat anders dan Chanoeka!)
woensdag 16 februari 2011 om 21:35
Ik red me redelijk vandaag. Soms moet het besef nog even indalen dat het echt echt echt niks gaat worden denk ik. En soms denk ik oprecht "ik ga ooit heel gelukkig worden met een veel leukere man. His loss" Ik heb nog helemaal niet gehuild. Geen traan. Ik ben niet zo huilerig. Misschien komt het wel een keer.
woensdag 16 februari 2011 om 21:41
Tsssk ik jank om alles
Zielige film, hondje op straat die ongelukkig kijkt, mensen die ruzie maken.
Maar meestal stiekem achteraf thuis hoor. Ik kom geloof ik redelijk ghetto over, heb mijn woordje klaar, maar als iemand gemeen doet (en niet eens per se tegen mij) vind ik dat heel erg.
Nou ja, leermomentje enzo, gaan we aan werken.
En Han, jij gaat ook gelukkig worden met een veel leukere vrouw man
Zielige film, hondje op straat die ongelukkig kijkt, mensen die ruzie maken.
Maar meestal stiekem achteraf thuis hoor. Ik kom geloof ik redelijk ghetto over, heb mijn woordje klaar, maar als iemand gemeen doet (en niet eens per se tegen mij) vind ik dat heel erg.
Nou ja, leermomentje enzo, gaan we aan werken.
En Han, jij gaat ook gelukkig worden met een veel leukere vrouw man