Tweeduizend Elfjes - 3
woensdag 16 februari 2011 om 12:32
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
woensdag 16 februari 2011 om 21:52
quote:yellowlove schreef op 16 februari 2011 @ 21:41:
Tsssk ik jank om alles
Zielige film, hondje op straat die ongelukkig kijkt, mensen die ruzie maken.
Maar meestal stiekem achteraf thuis hoor. Ik kom geloof ik redelijk ghetto over, heb mijn woordje klaar, maar als iemand gemeen doet (en niet eens per se tegen mij) vind ik dat heel erg.
Nou ja, leermomentje enzo, gaan we aan werken.
En Han, jij gaat ook gelukkig worden met een veel leukere vrouw man
Man inderdaad Ach, ik realiseerde me net dat die Lul ook mijn lichaam misloopt. En laat ik daar nu net eigenlijk best content mee zijn Jammer dat niemand anders dat kan zien, maar goed, laten we in deze weken vooral even het nadeel hiervan bij een ander neerleggen
En Jeloela, jij gaat óók heel gelukkig worden met een leukere man óf vrouw, en die enge ex van je, die krijgt straks gewoon een hele lelijke vrouw met hangtieten en een stinkdoos. Zo.
Tsssk ik jank om alles
Zielige film, hondje op straat die ongelukkig kijkt, mensen die ruzie maken.
Maar meestal stiekem achteraf thuis hoor. Ik kom geloof ik redelijk ghetto over, heb mijn woordje klaar, maar als iemand gemeen doet (en niet eens per se tegen mij) vind ik dat heel erg.
Nou ja, leermomentje enzo, gaan we aan werken.
En Han, jij gaat ook gelukkig worden met een veel leukere vrouw man
Man inderdaad Ach, ik realiseerde me net dat die Lul ook mijn lichaam misloopt. En laat ik daar nu net eigenlijk best content mee zijn Jammer dat niemand anders dat kan zien, maar goed, laten we in deze weken vooral even het nadeel hiervan bij een ander neerleggen
En Jeloela, jij gaat óók heel gelukkig worden met een leukere man óf vrouw, en die enge ex van je, die krijgt straks gewoon een hele lelijke vrouw met hangtieten en een stinkdoos. Zo.
woensdag 16 februari 2011 om 21:59
quote:hanneke000 schreef op 16 februari 2011 @ 21:52:
Mefs, sorry, ik heb het weer niet handig verwoord zo op het forum. Ik bedoelde niets gemeens naar je mama toe.
Mefs, sorry, ik heb het weer niet handig verwoord zo op het forum. Ik bedoelde niets gemeens naar je mama toe.