Tweeduizend Elfjes - 3

16-02-2011 12:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.

Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
oke oke jelleu, ik hou van jou.
Heb het opgezocht Han, maar ze zijn er nog niet toch. Dus misschien worden ze nog niet doorgelaten(dat was wat ik zo snel kon vinden)

Ja maar ja, als Mefs grudge heeft, kan ik H ook vergeten snap je, dus ik moet hielenlikken.
quote:MEFS schreef op 16 februari 2011 @ 22:29:

oke oke jelleu, ik hou van jou.
quote:yellowlove schreef op 16 februari 2011 @ 22:30:

Heb het opgezocht Han, maar ze zijn er nog niet toch. Dus misschien worden ze nog niet doorgelaten(dat was wat ik zo snel kon vinden)

Ja maar ja, als Mefs grudge heeft, kan ik H ook vergeten snap je, dus ik moet hielenlikken.Als ze aanvragen worden ze doorgelaten. Het Suezkanaal is van Egypte, en die hebben aangegeven ze door te laten. (alleen vijanden mogen er niet doorheen, maar Iran is geen vijand van Egypte) Er liggen alleen wel alleen al 2 marinefregatten van Amerika. Die zijn er al eerder deze maand heen gevaren om Israël te beschermen.
die iraanse oorlogsschepen zijn onderweg naar Nl. Daar zitten de dates voor Han. Als ze niet toegelaten worden, ben ik er niet verantwoordelijk voor
quote:MEFS schreef op 16 februari 2011 @ 22:34:

die iraanse oorlogsschepen zijn onderweg naar Nl. Daar zitten de dates voor Han. Als ze niet toegelaten worden, ben ik er niet verantwoordelijk voor

Dat klinkt al leuker

Alleen jammer dat ze naar Israël op weg zijn, en dat -als dit doorgaat-, dit best een spannend kan worden.
We gaan eraan. Denk ik echt. Soms denk ik meer en meer dat ik de definitieve vernietiging van de aarde door de mens nog mee ga maken.
Nou, we zullen er niet "allemaal aan gaan". Maar er is behoorlijk wat onrust in het midden oosten. Ik volg alles via de BBC, omdat de Nederlandse media nog niet eens de helft ervan laat zien of lezen. Maar als Iran echt door dat Suezkanaal gaat varen vannacht... Ik weet het niet hoor. In Libië wordt alles steeds heftiger, Bahrein..., dat kan overslaan naar Saudi Arabië. Het is al zo'n instabiele regio, en dit kan potentieel best wel eens escaleren denk ik.
De wereld is nooit zo veilig geweest als nu. En ik hoor al 30 jaar dat de wereld vergaat, eerst net de communisten, en nu met de moslims. Het gaat echt niet voor 2012 gebeuren
Nee, voor 2012 sowieso niet. Ik moet eerst die date met Ewan en Jake nog regelen, en die hebben beide een hartstikke volle agenda!!
dames, ik ga slapen
Nu je het zegt idd. Ik moet eerst nog seks hebben met Cory, anders kan ik niet sterven. Beter gaat Lys snel voor world domination, en dan kan ze hem bevelen om seks met me te hebben ( ja hoor Han, jij wil alleen een date , tuurlijk )

Ik ben niet bang voor 'de moslims' of weet ik veel welk volk/ras/religie. Maar wel gewoon dat de mensen niet goed voor de aarde zorgen, voor de natuur, en dat er ooit iemand gaat beginnen met atoombommen gooien.
Slaap lekker Mofje van me.
"mofje" is wellicht niet de meest vredelievende term die je kan kiezen jeloelala-love? (of je moet het hebben over de wet van Godwin )

En het gaat hier toch ook niet om moslims? Er zit volgens mij ook veel meer politieke belangen achter. Als Saudi-Arabië op zijn gat komt te liggen, wordt dat een leuk olie-probleempje bijvoorbeeld. Dat kan bijna niemand zich permitteren.
Nee is ook zo, maar ik probeerde te verduidelijken wat ik eng vindt aan hoe men tegenwoordig met elkaar omgaat. Snappie.

Mefs weet dat mijn hart geheel voor haar is (nou ja, tot H er is dan iig)

En die oliebussines is sowieso walgelijk. Heb jij the age of stupid gezien?
Nee, ik kijk niet zoveel films. En als ik al kijk, zijn het van die slechte romcoms (Alhoewel ik van het weekend 'Taken' heb gezien.... Sjonge jonge... Die was eng!!)
Oh. Lul is online.... Zal ik zal..... *nee* *nee* *nee* *nee* *nee* *nee* *nee* *nee* *nee* *nee* *nee* *nee*
HAN HIER BEN IK

GET YOURSELF TOGETHER
OH MIJN GOD. Ik ga janken. Serieus. Ik heb geloof ik een beetje mijn "liedje" gevonden waar ik naar op zoek was gisteren....

*jank*

I heard that you're settled down,

That you found a girl and you're married now,

I heard that your dreams came true,

Guess she gave you things I didn't give to you,

Old friend, why are you so shy?

Ain't like you to hold back or hide from the light,

I hate to turn up out of the blue uninvited,

But I couldn't stay away, I couldn't fight it,

I had hoped you'd see my face,

And that you'd be reminded that for me it isn't over,

Never mind, I'll find someone like you,

I wish nothing but the best for you, too,

Don't forget me, I beg,

I remember you said,

"Sometimes it lasts in love,

But sometimes it hurts instead,"

Sometimes it lasts in love,

But sometimes it hurts instead, yeah,

You know how the time flies,

Only yesterday was the time of our lives,

We were born and raised in a summer haze,

Bound by the surprise of our glory days,

I hate to turn up out of the blue uninvited,

But I couldn't stay away, I couldn't fight it,

I had hoped you'd see my face,

And that you'd be reminded that for me it isn't over,

[ From: http://www.metrolyrics.co ... ike-you-lyrics-adele.html ]

Never mind, I'll find someone like you,

Don't forget me, I beg,

I remember you said,

Nothing compares,

No worries or cares,

Regrets and mistakes, they're memories made,

Who would have known how bittersweet this would taste?

Nevermind, I'll find someone like you,

I wish nothing but the best for you,

Don't forget me, I beg,

I remember you said,

Nevermind, I'll find someone like you,

Don't forget me, I beg,

I remember you said,

Sometimes it lasts in love,

But sometimes it hurts instead.
Hij is echt te ver gegaan, echt te ver. Het was mooi eerst, dat geven we allemaal toe, wat jullie hadden was TOEN leuk, maar daarna heeft HIJ het verpest. Jij bent te leuk om met je te laten sollen, en die smoesjes van hem daar trappen we NIET in!!
quote:yellowlove schreef op 16 februari 2011 @ 23:14:

HAN HIER BEN IK

GET YOURSELF TOGETHER

Wij zijn een goed team jeloewa, wij slaan elkaar *letterlijk* ons liefdesverdriet heen
Han

Die tekst

Maar ik meen het wel, ik snap dat ik gewoon makkelijk lullen heb, want het gaat niet over mij en ik heb jouw gevoelens niet in dezen. Maar hij is echt niet lief voor je geweest. Resist the urge
quote:yellowlove schreef op 16 februari 2011 @ 23:15:

Hij is echt te ver gegaan, echt te ver. Het was mooi eerst, dat geven we allemaal toe, wat jullie hadden was TOEN leuk, maar daarna heeft HIJ het verpest. Jij bent te leuk om met je te laten sollen, en die smoesjes van hem daar trappen we NIET in!!Jaahaaaaa *boehoeeehoeeeee* Ik moet echt enorm janken van Adele.... en ook lachen, want ik moet zo om jullie lachen! En dat is een heel raar gevoel!
Ik heb het liedje op facebook gezet. En dat snapt natuurlijk niemand, maar hej, symbolisch, voor mezelf
I hate to turn up out of the blue uninvited

But I couldn’t stay away, I couldn’t fight it

I hoped you’d see my face and that you’d be reminded

That for me, it isn’t over yet

Echt. FUCK ME. I Looove Adele!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven