Tweeduizend Elfjes - 3
woensdag 16 februari 2011 om 12:32
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
donderdag 17 februari 2011 om 22:45
donderdag 17 februari 2011 om 23:23
donderdag 17 februari 2011 om 23:26
quote:hanneke000 schreef op 17 februari 2011 @ 22:45:
Eh nee... Dus. Ehm. Goh. Kuch. Ja, ik weet wat je doet. Ongeveer. Maar ehm... nee, ik heb geen idee wat voor een test je moest doen?
Ik heb je op FB (Muts! )! Staat precies bij wat ik doe... (En ik ben héél erg googlebaar ook.)
Nou ja, dan hou ik het maar gewoon bij een mondeling examen.
Eh nee... Dus. Ehm. Goh. Kuch. Ja, ik weet wat je doet. Ongeveer. Maar ehm... nee, ik heb geen idee wat voor een test je moest doen?
Ik heb je op FB (Muts! )! Staat precies bij wat ik doe... (En ik ben héél erg googlebaar ook.)
Nou ja, dan hou ik het maar gewoon bij een mondeling examen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
vrijdag 18 februari 2011 om 07:51
quote:Daffodil schreef op 17 februari 2011 @ 23:26:
[...]
Nou ja, dan hou ik het maar gewoon bij een mondeling examen.Ja, ik heb gekeken!! Maar ik zie alleen je richting en niet je promotieonderwerp! *of ben ik nu gek*? Ja dus waarschijnlijk
[...]
Nou ja, dan hou ik het maar gewoon bij een mondeling examen.Ja, ik heb gekeken!! Maar ik zie alleen je richting en niet je promotieonderwerp! *of ben ik nu gek*? Ja dus waarschijnlijk