Webwinkel starten Makeup
donderdag 17 februari 2011 om 23:57
vrijdag 18 februari 2011 om 00:10
Hoe weet je nou al dat je voor een perfecte prijs gaat verkopen als je nog helemaal niet weet wat je voor welke prijs je gaat inkopen?
Wat maakt een prijs perfect? Is dat de laagste prijs, is dat de prijs die er voor zorgt dat jij in business blijft, is dat de prijs die er voor zorgt dat jij kunt uitbreiden?
Wat voor make up zou je willen verkopen? Waar is behoefte aan, welke markt is nog niet verzadigd, wat vind je zelf leuk om te verkopen?
Ik heb geen ervaring met makeupgroothandels maar bovenstaande kun je ook als tips opvatten.
Wat maakt een prijs perfect? Is dat de laagste prijs, is dat de prijs die er voor zorgt dat jij in business blijft, is dat de prijs die er voor zorgt dat jij kunt uitbreiden?
Wat voor make up zou je willen verkopen? Waar is behoefte aan, welke markt is nog niet verzadigd, wat vind je zelf leuk om te verkopen?
Ik heb geen ervaring met makeupgroothandels maar bovenstaande kun je ook als tips opvatten.
vrijdag 18 februari 2011 om 00:15
Nog iets om over na te denken:
Wie gaat de tekst van je site schrijven?
Ik zou zelf geen make-up via zo'n site kopen. Geen mogelijkheid om te testen en weinig voordeel boven kopen in de winkel. Ik zou er niet op durven vertrouwen dat wat ik bestel ook daadwerkelijk bezorgd wordt.
Denk dat je heel goed moet nadenken wat gaat maken dat mensen via jouw site gaan bestellen.
Wie gaat de tekst van je site schrijven?
Ik zou zelf geen make-up via zo'n site kopen. Geen mogelijkheid om te testen en weinig voordeel boven kopen in de winkel. Ik zou er niet op durven vertrouwen dat wat ik bestel ook daadwerkelijk bezorgd wordt.
Denk dat je heel goed moet nadenken wat gaat maken dat mensen via jouw site gaan bestellen.
vrijdag 18 februari 2011 om 00:19
Leuk idee hoor. Maar ik zou dus ook nooit make-up online kopen. Ik wil toch echt minstens 10 lippenstift kleurtjes op mijn hand hebben om ze te vergelijken(want de kleur is toch nooit hetzelfde als wat op de verpakking staat) goed kunnen zien wat voor borsteltje mijn mascara heeft en testen of die eyeliner niet te snel uitloopt.
vrijdag 18 februari 2011 om 00:25
vrijdag 18 februari 2011 om 00:30
quote:Iwannalive schreef op 18 februari 2011 @ 00:25:
Leuk idee. Ik zou alleen mijn business plan idee niet zo op het internet zetten.
www.kvk.nl
Succes!Ik geloof niet dat er veel mensen om staan te springen...
Leuk idee. Ik zou alleen mijn business plan idee niet zo op het internet zetten.
www.kvk.nl
Succes!Ik geloof niet dat er veel mensen om staan te springen...
vrijdag 18 februari 2011 om 01:15
vrijdag 18 februari 2011 om 14:34
Misschien gewoon bij het grote bedrijf zelf bestellen? Merken die moeilijk te verkrijgen zijn hier.. Zoals Nars smashbox enzo, probeer via de website's een email adres of gewoon adres te vinden en vertel je verhaal dat je een webwinkel wilt openen en een bestelling wilt? Misschien krijg je dan korting op grote bestellingen.. Als je Nars zou verkopen ben ik in ieder geval klant :p