En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 11:20:

Ja, ja, das waer Summer maar ik lees zoveel positieve verwachtingen terwijl mijn bescheiden mening is dat hij al lang gehapt zou hebben als het 'echte liefde' zou zijn.

Echte liefde???

Na 1 avondje rollebollen en een hoop vaag heen en weer gesms over niet ter zake doende dingen?

Das nog LANG geen liefde hoor!

Das gescharrel, tis zelfs nog geen gedate
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
t zou trouwens wel een enorme klootzak zijn als hij alleen om het huis met leaf heeft aangepapt.

veel mannen zijn raar tegenwoordig.
wij slapen nooit.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 11:20:

Ja, ja, das waer Summer maar ik lees zoveel positieve verwachtingen terwijl mijn bescheiden mening is dat hij al lang gehapt zou hebben als het 'echte liefde' zou zijn.

Durf jij de relatie goeroe tegen te spreken! Leaf stuurt toch te hele tijd smsjes misschien niet even duidelijk maar ik neem toch aan dat R wel begrijpt dat leaf hem leuk vind nadat hij mocht overnachten.

Hoop dat het goed komt leaf maar ben het eens met campari.
Nee, echte liefde verwacht zelfs ik niet

Het gaat voornamelijk om interesse.
Weet je Leaf, hij heeft je nu (al) teleurgesteld.

Trek je eigen conclusie en alles wat hierna komt kan eventueel meevallen, aan jou de keus.

quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 11:30:

[...]

Echte liefde???

Na 1 avondje rollebollen en een hoop vaag heen en weer gesms over niet ter zake doende dingen?

Das nog LANG geen liefde hoor!

Das gescharrel, tis zelfs nog geen gedate Wilde het nog veranderen in 'vlinders' maar dacht; 'ah, ze begrijpt het wel'.
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 11:32:

Nee, echte liefde verwacht zelfs ik niet

Het gaat voornamelijk om interesse.

Goed punt.

Als een vriendin dit alles zou overkomen, hoe zou jij dit beredeneren?
wanneer heb je die sms verstuurd leaf, en wat stond erin?
wij slapen nooit.
quote:Leaf schreef op 17 februari 2011 @ 22:00:

Sms is verstuurd.

Heb geschreven: "ik weet dat je het heel druk hebt, maar vind je het leuk om binnenkort nog eens wat af te spreken? Ik vond het vrijdag namelijk erg gezellig".

Misschien vinden jullie het te zakelijk, maar dit is wie ik ben...
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 11:35:

[...]

Wilde het nog veranderen in 'vlinders' maar dacht; 'ah, ze begrijpt het wel'. Oei....die heb ik zelfs niet na 1 avond rollebollen
Sorry Leaf dat ik 'm er even bij haal voor Valentina.
Valentinamaria: ik heb de sms gisteravond rond 10 uur verstuurd en er stond in: "ik weet dat je het heel druk hebt, maar vind je het leuk om binnenkort nog eens wat af te spreken? Ik vond het vrijdag namelijk erg gezellig".

Campari: als het een vriendin van mij betrof zou ik tegen haar zeggen, dat ze het vandaag nog even af zou moeten wachten, maar dat ik wel het ergste zou vrezen.
is goeie sms. niet klef, wel duidelijk geinteresseerd.
wij slapen nooit.
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 11:43:

[...]

Oei....die heb ik zelfs niet na 1 avond rollebollen

O-kee, word wel heel benieuwd naar jouw visie ja.

Als je ooit eens een topic hierover opent, I'm yours.
maar ik moet nu steeds denken aan een scharrel van mij. die beweerde zijn smsjes niet direct te lezen, had ie later nog wat leuks!!

vond ik wel een briljante smoes trouwens.
wij slapen nooit.
ik heb een dag gemist in dit hele verhaal, bedankt voor de updates.
wij slapen nooit.
quote:Leaf schreef op 18 februari 2011 @ 11:43:

dat ze het vandaag nog even af zou moeten wachten, maar dat ik wel het ergste zou vrezen.

Nou ja, ergste vrezen......,

hopelijk ga je haar ook zeggen dat ze er iets van geleerd heeft

Aldoende leert men.
gelukkig ziet leaf hem niet vaak op het werk.

maar hij kan nog steeds reageren natuurlijk.
wij slapen nooit.
Nog één opmerking Leaf,

als je zo onzeker bent als jij je soms voelt dan wordt het sowieso lastig om een relatie aan te gaan en ik denk ook, om die te behouden.

Weet niet hoe oud je bent en op zich maakt dat niet uit, maar ga de dingen voor jezelf 'plaatsen', wie ben ik, wat wil ik, wat kan ik etc.

Zelfvertrouwen kweken.

Jij bent een heel leuk en slim mens.

Laat je niet weerhouden door spookbeelden of dergelijke, LEEF, beste Leaf.

Het meervoud van lef is leven.

(Loesje natuurlijk)
@leaf

vraagje, waarom kon je niet gewoon bellen en die vraag stellen. Dat gewacht op een sms is zo vervelend.
Wellicht komt ie straks gewoon even babbelen om een afspraak te maken, kan toch ook?? Hou je taai leaf, gewoon even afwachten.
Ik wacht vandaag ook nog rustig af, maar ik zie het wel steeds somberder in...
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 11:45:

[...]

O-kee, word wel heel benieuwd naar jouw visie ja.

Als je ooit eens een topic hierover opent, I'm yours.

hahaha, hoef ik geen topic voor te openen hoor.

Ben reeds aan den man

Tijdens onze eerste date zijn wij al in bed beland

Was een zeer geslaagde avond met bijzonder weinig slaap

De volgende morgen is hij naar huis gegaan en ik naar mijn werk

HEEL minimaal gesmst en de volgende date was pas 2 weken later omdat we beide heel druk waren

Ik vond hem na die nacht wel leuk, maar om nou te zeggen dat ik vlinders had?

Wat kende ik hem nou?

Ik wist zijn naam, wist wat voor een auto hij reed, wat voor werk hij deed en dat hij fantastisch kon zoenen...meer niet

Die vlinders kwamen pas toen hij 60 kilometer kwam rijdenom mijn hond uit te laten...terwijl hij doodsbang was voor mijn bijtertje....
quote:Summerdance schreef op 18 februari 2011 @ 12:05:

[...]

terwijl hij doodsbang was voor mijn bijtertje....

Geen synoniem voor.... ? haha

Ja, jij hebt geboft dan.
quote:campari schreef op 18 februari 2011 @ 12:09:

[...]

Geen synoniem voor.... ? haha

Ja, jij hebt geboft dan.

Ik weet niet of het boffen is hoor

Ik had namelijk geen verwachtingen.

Was op dat moment ook niet echt op zoek, had het wel prima naar mijn zin.

Toen ontmoette ik hem op een sportevenement en toen gingen mijn hormonen met me aan de haal.

Dus in een vlaag van geiligheid heb ik hem mee naar huis genomen

(we waren al wel de hele dag met elkaar opgetrokken hoor, niet dat je denkt dat ik na een 3 minuten gesprek iemand mijn hut insleur)

Maar.....

Stel dat ik niets meer had gehoord, dan was het me die nacht zeker wel waard geweest

Mijn insteek was ook niet om daar een relatie uit te trekken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven