Lunchen in Roermond

18-02-2011 13:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, had deze topic al eerder gepost in de 'eten' rubriek maar helaas nog geen reacties mogen ontvangen.

Misschien kunnen jullie mij helpen?

Morgen gaan mijn man en ik iets ophalen in Born (Limburg). We zouden op de terugweg naar huis een tussenstop willen maken in Roermond en daar lekker gaan lunchen. (eindelijk eens zonder de kids )

Wie kent een leuke eetgelegeheid in Roermond of daar in de buurt, voor een lunch? Natuurlijk een een adresje voor heerlijke Linburgse vlaai is ook altijd welkom! hahaha

Groetjes, Irishgirl
Op het stationsplein van Roermond is de beste broodjeszaak van het land: Doedels!
Er zijn vast niet veel leuke plekken in Roermond: je krijgt op 2 topics maar 1 reactie
Goede Tijden;

Theaterhotel de Oranjerie (Brasserie);

Union;
http://www.kasteeltjehattem.com/nl/restaurant.php
Ik vind de Orangerie ook erg leuk (ook even beneden naar t toilet gaan dan :-) ) en verder ga ik ook graag naar Goede Tijden. Ligt vlakbij elkaar dus je kunt even binnen gluren wat je leuker vindt!
Ga lekker naar het outletcenter, als je van shoppen houd natuurlijk :D Daar kan je in genoeg leuke tentjes lekker lunchen
quote:YEPSA schreef op 18 februari 2011 @ 13:38:

Goede Tijden;

Theaterhotel de Oranjerie (Brasserie);

Union;Hier ben ik het volledig mee eens.
Ooh, Oolderhof is ook leuk. Ligt in Herten, tegen Roermond aan.
De binnenstad is zowiezo leuk om rond te wandelen, en er zijn veel eetgelegenheden.

In een klein straatje in de binnenstad zit de Brooderie, erstaan veel huisgemaakte gerechten en Limburgse streekproducten op de kaart. Vind het er sfeervol. www.brooderieroermond.net
Ik vind Goede Tijden leuk, maar het is daar wel altijd erg druk.

Doedels op stationsplein is heerlijk, maar daar kun je niet goed zitten. Volgens mij is er alleen een 'barretje' aan de muur.

Veel plezier!
Dames bedankt voor jullie tips!!!

We gaan vast heerlijk ergens eten met z'n twee'tjes!

Groetjes irishgirl
Veul plezeer in Remunj!
En, wat werd het?

Wij hebben eens gegeten bij Da Mauro, een Italiaan in Roermond, en dat is zeeeeeer goed bevallen. Weet niet of ze ook lunch doen, maar goed, je bent toch al geweest, haha.

xYella.
Hallo allemaal,

We hebben heerlijk geluncht in De Orangerie!! het was inderdaad de moeite waard om daar ook naar de wc te gaan

Jammer alleen dat de punten taart en vlaai zo klein waren, ik dacht dat Limburgers niet zo krenterig waren? Heb echt nog nooit in mijn leven zo'n klein stukje taart gehad.

Verder hebben we hebben ook gewinkeld en natuurlijk een vlaai gekocht voor bij thuiskomst als opa en oma de kindjes komen brengen.

Dames, bedankt voor jullie tips!

Groetjes,

Irishgirl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven