Tweeduizend Elfjes - 3

16-02-2011 12:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.

Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Twisted kom je ons even bezoeken? Gezellig! Blijf een kop koffie drinken
Ja, ik lust wel een kopje. Hoe gaat 't hier?

Ik sta niet in de OP O ja, ik had me natuurlijk afgemeld! Maar als ik de wereld ga herbevolken, wil ik dat graag met Tommie van OZNZ doen. Dus Han, je mag Ewan hebben
I am surrounded by morons
Zwart, capuccino, macciato, amaretto?
Koffie verkeerd bitte! Lust er ook wel iets lekkers bij.

Wat ik nu ineens het forum langzaam. Hij doet ook raar. Ongevraagd van de ene naar de andere topic
Het forum doet toch al máánden raar? Dat je daar nog van opkijkt

Dank voor de koffie met koekjes!

Nog leuke plannen voor dit weekend? Hoe was het in Spanje?
Ik heb geen plannen. Nou ja, poetsen en me overzetten om mijn studie weer op te pakken.

Spanje was geweldig! Mooi weer en onwijs veel geshopt, vooral kleren voor de kinderen. Het was ook gezellig met mijn zussen. En mijn nieuwe neeg (pas geadopteerd) is een schat. Heel gezond, in alle opzichten, wat heel bijzonder is bij een adoptiekind. En mijn gezin heeft ook zonder mij gered. Mefszoon zei zelfs dat ik vaker weg moet, zodat papa allemaal lekkere dingen kan kopen hahaha
Hier ben ik Hoi Twisted! Heb jij nog een leuke broer trouwens twisted? Iedereen moet zijn broer veilen vandaag. Die van mij gaat waarschijnlijk door naar Daf.

Ik wil mentholpeuken Mefs, een croissantje, en energiedrankje light Thanks!

Sorry, maar light hebben we niet

F*** Ik heb net de nieuwe vulling kapot gemaakt, met een cracker!
Je vulling in je mond bedoel je? Shit zeg dan. ANders is het ook vast shit, maar weet ik niet waar we het over hebben.

Maar als je tandvulling kapot is moet je wel snel afspraak maken bij tandarts.

Tot die tijd

Ja, tandvulling. Agelopen woensdag met veel pijn en zonder verdoving erin gedaan. Ik heb al een afpraak op woensdag.
Shit zeg....Neem dan volgende keer een verdoving!!

(maar goed, ik moet niets zeggen ik ben doodsbang voor de tandarts, en als ik ga is het altijd drama en moet ik 3x komen om geestelijk voorbereid te worden op wat er gaat komen en dan pas de 4e keer mogen zie iets doen )

Ik heb wel door jouw ontbijtrondje croissants in de oven gezet. Ik dacht opeens, zaten die ook niet in mijn roze koffer toen ik naar de aldi was geweest

Maar ik had nog helemaal niets gezegd over je PGB enzo, ik hoop dat dat goedkomt. En als Mefszoon te weinig uitdaging krijgt, is het goed dat ze daar nu naar kijken. Ik was ook vrij slim als kind, en kon al groep 8 lezen in groep 3, en ik verveelde me dus heel erg daarmee. Heb soms het idee dat ik daarom wel wat lui kan zijn, omdat ik vrij weinig uitdaging kreeg, dus ik denk dat het heel goed zou kunnen uitpakken voor mefszoon toch. Maar het blijft vervelend dat je dingen moet aanvragen enzo natuurlijk, en onderzoeken.
PGB is een persoonsgebonden budget. Dat is geld voor extra hulp die niet onder de basis verzekering valt. In dit geval gaat het om een weerbaarheidstraining (of zoiets) om sociale vaardigheden aan te leren. Dat heeft meer met zijn angstsoornis te maken.

Op school krijgt hij een routeboekje (een boek met moeilijkere stof) voor rekenen sinds groep 5. Na de vakantie krijgt hij het ook voor taal en misschien binnenkort voor spelling. Hij was er heel blij mee.

Het concentratieprobleem is wat ze gaan onderzoeken. Aanstaande maandag gaan we naar de ha. Ik heb er gisteren veel over gelezen. Ik zie hem voor 100% terug in de beschrijvingen, maar ook mijzelf. Ik ben dromerig en word heel snel afgeleid. En veel meer kan ik herkennen. Soms word ik gek van mijn eigen gedachten. Ik zie het niet als iets heel negatief. Kijk, als hij een 'probleem kind' zou zijn, dat hij gewoon dwars zit en ik hem niet kan motiveren, is dat voor mij als ouder moeilijker. Als hij ADD heeft, weet ik hoe ik het moet aanpakken, en als ik het ook heb, kan ik veel van mijn eigen strategien leren. Het enige min punt is elke keer naar Utrecht te moeten reizen. Het kan wel dichterbij, maar ik wil graag dat hij naar het UMC gaat. Daar heb ik hele goeie ervaringen en het is voor hem een bekende omgeving.
Ok , en hoe vaak moet hij dan naar Utrecht? Is dat voor een paar keer voor het onderzoek, of om daar echt vaker heen te gaan om de strategieen te leren? het is in ieder geval goed dat er werk van gemaakt wordt.

Han kan niet meer inloggen, ze wil graag zeggen :

Zeg maar tegen Twisted dat ik haar van het weekend erin zet, als beloofd om af en toe langs te komen en ze ook even een charmante foto aanlevert. Sterkte voor Mefsie met haar vulling.
Ik had haar al zo gemist! Wet heef ze gedaan dat ze acuut een ban niet meer kan inloggen?

Ik weet nog niet hoe vaak we naar Utrecht moeten. Toens was het een paar keer (een paar dagdelen en zelfs 1x een hele dag) over een maand voor het onderzoek. De therapie was eerst 1x per week en daarna 1x per twee weken. Toen moesten we ook een paar weken wachten om met de therapie te starten, want toen was die mevrouw een van de weinig deskundigen op dat gebied in Nederland
Ok, nou 1x per week is op zch nog te doen waarschijnlijk (met oog op de reistijd enzo). Hoop dat er iets goeds uitkomt. Maar dan ga jij ook mee, als in, dan doe jij ook de oefeningen enzo voor jezelf en je gedachtes e.d.? of had jij dat al een keer gedaan?

Han is idd keihard geband () omdat ze weigerde een of andere gast in de OP te zetten waar een of andere obscure moderator een crush op had.
Het zal wel goed komen met mefszoon. En we zien het wel hoe we het op logistiek niveau het kunnen doen.

En nu dat Han niet tegen kan spreken kunnen we wat over haar roddelen . Ik heb trouwens heel maf vannacht gedroomd. Ik droomde ook over Han, dat ze een baan in het buitenland kreeg (Engeland?). En ook met Ryanair. Ik had een vreemd beest in Spanje gekregen. Het was een akkelig beest, maar uiteindelijk hield ik van hem en wou hem mee, maar ik wist niet of ik mee mocht nemen in het vliegtuig. Ook heb ik met pas geboren kitten, een ervan met kleding en een sombrero geboren
Han zegt

1) Ik zet die vieze Flip niet in de OP. Ook al wil een of andere obscure mod dat wel! lekker puh.

2) Ik lees mee Mefsie lieverd!

3) Een baan in het buitenland klinkt goed. Mag EasyJet ook?

4) Een kitten met een sombrero, hahahahahahahahahahahahaha, HOE VERZIN JE HET!! hahahahahahahahaha
Mefs, was het beest nou een kitten met sombrero, of had je 2 beesten in je droom???!!1
Han zegt:

Ik vind Yellowlove de allerleukste forummer, en als er ooit nog een forummer van de maand verkiezing komt, dan moet zij het worden. Verder geef ik mijn gehele maandsalaris aan haar, gewoon omdat het kan Ook vind ik dat Yellowlove zo'n leuke forumnaam is, zo slim bedacht.
Ik had net bezoek van een collega. Hij is ook iets voor Jellie. Hij ziet erg goed uit. Jammer dat hij zo jong is en ik getrouwd.

Hannipanni Ik mis jeeeeeeeeee
Eerts een beest die alles opat, met scherpe tanden. Hij at zichzelf op totdat ik hem eten gaf. Toen groeide zijn lichaam weer aan zijn bek. De kitten (ook die met een smbrero) kwamen daarna in mijn droom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven