Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ik heb het al gevonden ja. Ik dacht wat heb ik nou weer uitgespookt
Ik dacht dus precies hetzelfde.
Haha Suus! even uitgeleefd op een giraf? Altijd fijn! Fijn nieuwe laptop, gezellig!

Mal: goed gegaan overdag? Kom jij ook beetje bij? Hoe gaat het nu met rug?
Ik zwaai even naar jullie, zie groep
Stressed is just desserts spelled backwards
Mogge! Ik zwaai terug!
Hee Suus, schiet lekker op! Fijn zeg. Al is het nu een teringbende, het wordt straks mooi!

Nou ben ik ook benieuwd naar die giraf. Waar hangt ie uit?

Amalia, is koorts weer weg?

Ik had het over Design 020.

Jinny, hij wilde zelf gelukkig ook naar dok. Want die depri buien zijn zo irri steeds. Heb even geholpen met de uitleg. En een verwijzing rijker voor de psych.

Nu hopen dat het maar zo gauw mogelijk vastgesteld wordt.

Doei Mal!!
Wat een grote stap Compu. Wat goed van jullie. Hopelijk niet een al te lange wachtlijst. Heb je goede verhalen over die psych gehoord? Ga je specifiek iets laten onderzoeken?
haaaai dames!

Goeie stap Compu! Hopelijk is dit de goede deur die hij pakt. Ik vind je zo'n sterke vrouw!

Hoe gaat het met Cg en de logeerpartijen? Zijn die al in gang gezet?

Jin, ik ga zo even bijlezen op hyves.

Suze, ik snap niets van die sjiraf. Moet ik ook daarvoor op hyves zijn? Ik ga zo even kijken daar.

Oudste had zijn 1e logeerpartijtje afgelopen nacht. Vriendje kwam logeren. Ze wilden op zolder op de nieuwe kamer zonder gordijnen enzo Ze gingen er kwart voor 8 in, kwart over 8 lag vriendje in coma en oudste met grote ogen naar het plafond te staren want hij vond het eigenlijk wel eng op zolder

Ik zei dat hij het nog even moest proberen en als het straks niet ging zouden we nog wel even nadenken.

Kwartier later sliep hij.

En om 5 uur stonden ze naast mijn bed

Nou die heb ik nog teruggestuurd tot de wekker ging (half 8).

10 over 7: mam, de wekker gaat niet

Nouja, toen zijn we er maar uit gegaan.

En nu ligt jongste -no fear-zoon prinsheerlijk in zijn eentje op zolder op een matras op de grond, vond ie onwijs stoer! Lachen zeg.

Desteny nog erg verkouden en pieperig. Volgens mij ook iets met haar oor ofzo, want ik mag haar niet neerleggen. Heb haar bed maar omhoog gezet. GEen koorts meer gelukkig.

Oh, man zet een film aan, ik ga even meekijken. Dat All You need in Love vind ik net Het Familiedinet dus dat skip ik.
Compu disign 020 kende ik nog niet. maar ik ben niet zo van de strakke meubels hoor. Ben jij er al geweest?
Over sjiraf, was een mutsig topic over baby's mee naar de huishoudbeurs en de TO heette Sophiedegiraf, niks spannends

No-fear zoon Klinkt wel schattig.
Zwaaaai! Ik lig te wachten tot Mr J slaapt
Mooie toko waar jullie zitten Mal?
We hebben niks te klagen Mr J slaapt lekker, fijne dag gehad en Malman heeft nu even de tijd met zijn vader
Fijn Mal! Leuk dat je even komt zwaaien!

Amalia: ah die zoon van jou, schattig hoor! Jongste zoon wel een durfal zeker? oudste er ook geslapen?

Compu: goeie stap hoor! Hopelijk helpt het jullie!
Goeiemorgen!

Jij ook ochtenddienst Bridge

Amaal, dapper ventje die B! Grappig, hier zou het net zo kunnen gaan.

Compu, goed dat CV met iemand gaat praten, lijkt me voor hem ook fijn!

Mal,

Gisteren op keukenjacht geweest. Bij Grando een mooie gezien, eens kijken of we die kwijt kunnen, zo als showroomkeuken is hij te betalen. Ik vertik het dus om 25.000 euro neer te tellen voor een keuken.
Ben vaak vroeg op Mamax. Laat man vaak liggen. Kids voor tv en ik met koppie thee even computeren en hobbyen. (nu dus haken...)

Ga vandaag bij Marlisa eten, leuk! Wel zin in!

Leuk keuken, wat voor één?
Ik vind deze erg mooi:

Hier ook zo'n vroege vogel. Ben gisteren met Mini blijven liggen (die sliep nog), maar dan lig ik alleen maar te bedenken wat ik allemaal nog kan en wil doen. Om 8.15 was Mini wakker en zijn we er uit gegaan.

Gezellig, hoe is het met Marlisa? Ik heb haar al een hele tijd niet gesproken.
Wow! Echt mooi! Wil je ook zo'n kookeiland? Echt deze?

Gaat alles prima daar!
Een beetje zitten puzzelen, maar deze kunnen wij niet mooi kwijt. Ik wilde hem in een soort treinopstelling neerzetten, maar dan wordt het deel met het fornuis langer dan de andere 2 delen. Zoiets wil ik wel graag, ik vind het deurtje erg mooi, het natuurstenen blad heeft een gefrijnde rand, ook precies wat ik wil en de Boretti natuurlijk.

Star, ik heb de hamburgers in de koelkast staan. Deze keer mét cayennepeper, ik ben benieuwd!
Dus het showroom model kan niet? Jammer.

Pfff net hardgelopen, even uitzakken...
Gave keuken Mamax! Ik heb er een uit Duitsland, Eckelhoff ofzo. Erg ggoed, goede service en goedkoper dan in NL (was daar niet laatst een spammerT over?)

Nee jongste helemaal geen durfal, miepje hoor! Maar dit vond ie te gek!

Laminaat is net 2 minuten geleden afgemaakt op zolder (deel moest nog), man is nu bezig met de gordijnen. Vlgnd week aannemer om de plinten erop te zetten en de deuren af te zagen. Dan hopelijk rapido de schilder om de plinten af te maken en dan is het ein-de-lijk klaar

Aannemer was begonnen toen A 9 weken was, ze is nu 8 mnd
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 20-02-2011 15:46
Reden: kromme zinnen door irritante Blues Clues op de achtergrond
% gewijzigd
Zit er mooi uit Mamax, jammer dat het niet precies zo kan. Nou als de Boretti maar kan

Ben benieuwd hoe je burgers zijn!
Burgers waren heerlijk, toch de cayennepeper die het deed!

Amaal, woensdag kunnen we het eindresultaat bewonderen Hoe laat spreken we af woensdag?

Andere keuken gezien die eigenlijk nog mooier is:

Amaal, Eckelhoff gegoogeld, krijg ik dit

Die gootsteen en die schouw vind ik heel gaaf, kleur van de kastjes dan weer niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven