Good luck!
donderdag 17 februari 2011 om 20:24
donderdag 17 februari 2011 om 20:48
Wauw Mamax, gefeliciteerd, wat geweldig!!! Binnen twee weken toch? Heeft Bam gelijk gekregen!
Kokos, dat klinkt zwaar. Band met je ouders blijft altijd iets aparts... Dan is het wel extra fijn dat je thuis zo'n kleine man hebt die vrolijk aan het kletsen is.
Mal, leuke box! Mmm, middernacht, nee, ga ik niet redden. Jammer wel. Star, heb jij in Lapland geen noorderlicht gezien?
Compu, jij ook een . Het is ook wel weer de moeilijke tijd van het jaar voor man he? Hopelijk hebben jullie iets aan dok.
Amalia, 21 jaar, wow! Een zandbakliefde. Lastig, die school move. Komt vast goed. O, en ik kom ook hoor woensdag! Heb er speciaal fysiotherapie voor verzet Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken? Moet op tijd weer terug voor zwemles (half 4).
Maatje weer wat energieker vandaag gelukkig, maar hou haar morgen nog lekker thuis.
Kokos, dat klinkt zwaar. Band met je ouders blijft altijd iets aparts... Dan is het wel extra fijn dat je thuis zo'n kleine man hebt die vrolijk aan het kletsen is.
Mal, leuke box! Mmm, middernacht, nee, ga ik niet redden. Jammer wel. Star, heb jij in Lapland geen noorderlicht gezien?
Compu, jij ook een . Het is ook wel weer de moeilijke tijd van het jaar voor man he? Hopelijk hebben jullie iets aan dok.
Amalia, 21 jaar, wow! Een zandbakliefde. Lastig, die school move. Komt vast goed. O, en ik kom ook hoor woensdag! Heb er speciaal fysiotherapie voor verzet Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken? Moet op tijd weer terug voor zwemles (half 4).
Maatje weer wat energieker vandaag gelukkig, maar hou haar morgen nog lekker thuis.
donderdag 17 februari 2011 om 20:58
donderdag 17 februari 2011 om 21:11
vrijdag 18 februari 2011 om 08:21
Ik heb even een gezellig stukje op de groep gezet
Mamax: gefeliciteerd met de verkoop, hartstikke fijn joh! Dat is vlot gegaan!
Mal en Star: en nog iets gezien?
Mal: fijn dat J. rustig ging slapen. Nacht goed doorgekomen?
Hel: lekker dagje fluffen dus nog voor meisje. Pfff geregel dan inderdaad met vrije dagen. Lastig hoor...
Jin: las je stukje en ga nog reageren!
Amalia: nieuws op school ook verteld? Hoe reageerden ze?
Ik ga zo naar opleiding. Tot laters!
Mamax: gefeliciteerd met de verkoop, hartstikke fijn joh! Dat is vlot gegaan!
Mal en Star: en nog iets gezien?
Mal: fijn dat J. rustig ging slapen. Nacht goed doorgekomen?
Hel: lekker dagje fluffen dus nog voor meisje. Pfff geregel dan inderdaad met vrije dagen. Lastig hoor...
Jin: las je stukje en ga nog reageren!
Amalia: nieuws op school ook verteld? Hoe reageerden ze?
Ik ga zo naar opleiding. Tot laters!
vrijdag 18 februari 2011 om 09:28
Bridge, nee Mr J had een aanval vannacht. Hij is wel naar school want ik heb uren wakker gelegen, als het niet goed gaat bellen ze, dan haal ik hem op. Hij wilde wel lekker eten & drinken, geen vieze poep meer en geen verhoging.
Malman staat op Google Maps.
Buiten te roken voor het pand van zijn werk.
Malman staat op Google Maps.
Buiten te roken voor het pand van zijn werk.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 18 februari 2011 om 10:48
Mamax gefeliciteerd!!! Heel erg fijn voor jullie!
Meisjes, drukerdedrukdruk met de verbouwing. Vandaag tussenmuur er uit dus nu week op vakantiepark en daarna week of 6 kamperen in huis in afwachting vd vloer (kan pas na 6wk gelegd op nieuwe beton vloer).
Ik slinger vanavond of morgen iPad aan om bij te lezen!!!
X
vrijdag 18 februari 2011 om 11:26