Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Mamax!!!

Gaaf zeg zo snel!!!!

Compu nee geef die shoptip nog eens? Vorig jaar was ik wel eten in een sjieke tent maar niet voor de toen 20 jaar samen. Toen was meneer skien namelijk...

Mal, bah weer diarree. Aatje heeft ook ineens 39,4
Ach dat arme ding, was ook net weer beter hè?
Arme Aatje, beterschap!
Heb wat op de groep gezet.

quote:mamax schreef op 17 februari 2011 @ 19:33:

Even ego:

WE HEBBEN HET HUIS VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor 192.5, helemaal geweldig dus. Juich volgende week nog harder als alles rond is, maar ben zo blij!

Ik zat er toch niet ver naast met mijn twee weken!

Gefeliciteerd!
quote:Jinny schreef op 17 februari 2011 @ 20:17:

Heb wat op de groep gezet.

Zag het.

Ik wacht ook nog steeds op update over Oudste (als je de puf hebt hoor!)
Wauw Mamax, gefeliciteerd, wat geweldig!!! Binnen twee weken toch? Heeft Bam gelijk gekregen!

Kokos, dat klinkt zwaar. Band met je ouders blijft altijd iets aparts... Dan is het wel extra fijn dat je thuis zo'n kleine man hebt die vrolijk aan het kletsen is.

Mal, leuke box! Mmm, middernacht, nee, ga ik niet redden. Jammer wel. Star, heb jij in Lapland geen noorderlicht gezien?

Compu, jij ook een . Het is ook wel weer de moeilijke tijd van het jaar voor man he? Hopelijk hebben jullie iets aan dok.

Amalia, 21 jaar, wow! Een zandbakliefde. Lastig, die school move. Komt vast goed. O, en ik kom ook hoor woensdag! Heb er speciaal fysiotherapie voor verzet Hoe laat hadden we ook alweer afgesproken? Moet op tijd weer terug voor zwemles (half 4).

Maatje weer wat energieker vandaag gelukkig, maar hou haar morgen nog lekker thuis.
Nope Hel, want toen was meneertje Zon niet zo actief als op het moment

Maar goed, volgend jaar voorjaarsvakantie willen we weer en dan schijnt de zon op z'n actiefst te zijn

Werk jij thuis morgen dan Hel? Kan Maatje na de vakantie lekker uitgerust weer naar school. Wel gezwommen gister?
Jammer, geen noorderlicht met kerst. Vind het echt zo'n kerst-ding. Ha, maar weer plannen die kant op, leuk.

Weet nog niet precies morgen met werk en oppas. Krijg punthoofd van het geregel op het moment. Heb afgelopen weken veel vrij moeten nemen en kom om in het werk. Maar goed, 't is niet anders.
Ik denk dat het wel meevalt met Mr J, hij slaapt rustig en had ook best wel honger met het avondeten.

Ik ga er maar eens vroeg in. Heb al 2 nachten niet lekker geslapen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb even een gezellig stukje op de groep gezet

Mamax: gefeliciteerd met de verkoop, hartstikke fijn joh! Dat is vlot gegaan!

Mal en Star: en nog iets gezien?

Mal: fijn dat J. rustig ging slapen. Nacht goed doorgekomen?

Hel: lekker dagje fluffen dus nog voor meisje. Pfff geregel dan inderdaad met vrije dagen. Lastig hoor...

Jin: las je stukje en ga nog reageren!

Amalia: nieuws op school ook verteld? Hoe reageerden ze?

Ik ga zo naar opleiding. Tot laters!
Oh en goedemorgen nog
Bridge, nee Mr J had een aanval vannacht. Hij is wel naar school want ik heb uren wakker gelegen, als het niet goed gaat bellen ze, dan haal ik hem op. Hij wilde wel lekker eten & drinken, geen vieze poep meer en geen verhoging.

Malman staat op Google Maps.

Buiten te roken voor het pand van zijn werk.
Haha Mal, wij staan er ook op als gezin, aan de wandel. Lollig he? Maar rokend? . Getver, weer een aanval. Sterkte.

Star, oh ja,was ik vergeten. Zal zo een update schrijven.

Bridges, veel plezier en sterkte en succes bij de opleiding.
Er was ook niks te zien Bridge, klotewolk trok andere kant op.

Mamax gefeliciteerd!!! Heel erg fijn voor jullie!

Meisjes, drukerdedrukdruk met de verbouwing. Vandaag tussenmuur er uit dus nu week op vakantiepark en daarna week of 6 kamperen in huis in afwachting vd vloer (kan pas na 6wk gelegd op nieuwe beton vloer).

Ik slinger vanavond of morgen iPad aan om bij te lezen!!!

X
Bijgelezen op groep voor zover mogelijk (te lange stukken tekst kunnen mobiel niet) en een bepaalde sjiraf de oren gewassen , nu weer aan de arbeid...
Suus, ik moet vreselijk lachen om je aaifoon en ipad. Succes met verbouwing. Klinkt als een groots project!
Klinkt als (en ziet eruit als...) een takkesetering bende Jin... Overal stof. Joepie. Maar het wordt wel gaaaaaaaaf! :-)
Oh ja, maandag komt nwe laptop dus dan alles weer in orde
lekker ding ben je haha. Sterkte!
quote:Suze2hier schreef op 18 februari 2011 @ 11:07:

Bijgelezen op groep voor zover mogelijk (te lange stukken tekst kunnen mobiel niet) en een bepaalde sjiraf de oren gewassenIk las het al lucht het op?
Klinkt goed Suus, wanneer housewarming?
quote:Maleficent schreef op 18 februari 2011 @ 11:26:

[...]

Ik las het al lucht het op? ??
Niet jij Bam, het was een andere giraffe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven