The never ending question nr. 82
zaterdag 19 februari 2011 om 06:28
Wij hebben een 'doorloopkeuken.'. Aan twee zijden een blok.
Creme-wit. Met zilveren handgrepen. Twee planken.
Met combi magnetron/oven, vaatwasser, koelkast ect.
Als ik had mogen kiezen (deze keuken was pas een paar jaar en kan ermee door) zou het strak wit zijn.
Waar heb jij vannacht over gedroomd?
Creme-wit. Met zilveren handgrepen. Twee planken.
Met combi magnetron/oven, vaatwasser, koelkast ect.
Als ik had mogen kiezen (deze keuken was pas een paar jaar en kan ermee door) zou het strak wit zijn.
Waar heb jij vannacht over gedroomd?
zaterdag 19 februari 2011 om 11:34
Ja heel soms heb ik wel eens een hele enge nachtmerrie. Meestal als ik wakker word moet ik ook nog eens naar het toilet, maar dan durf ik eigenlijk niet, dus dan ga ik heel snel. Als ik dan terug in bed lig kruip ik heel stevig tegen m'n vriend aan!
Wat voor rotzooi spullen liggen er momenteel in jouw auto, die er eigenlijk niet hoeven te liggen?
Wat voor rotzooi spullen liggen er momenteel in jouw auto, die er eigenlijk niet hoeven te liggen?
zaterdag 19 februari 2011 om 15:19
ik heb heel veel tuin, een voortuin, gras met een notenboom in het midden en beukenhaag er om heen, een zij tuin, met gras beukenhaag en border.
een achtertuin met trampo zwembad voetbalgoal kippen en konijnenhok terras speel huis. klinkt wel heel decadent en ja dat is het eigenlijk ook!
hoe ziet jou badkamer er uit?
een achtertuin met trampo zwembad voetbalgoal kippen en konijnenhok terras speel huis. klinkt wel heel decadent en ja dat is het eigenlijk ook!
hoe ziet jou badkamer er uit?
zaterdag 19 februari 2011 om 16:54
Ehm... even denken hoor. Ik was 15 en smoorverliefd. Mijn beste vriendin en ik waren altijd in een parkje in de buurt te vinden. En vaak kwam HIJ dan ook bij ons zitten. Uiteindelijk hebben we ook verkering gekregen. Maar die tijd daarvoor dat we dus hem tegenkwam in dat parkje... pffff wat was ik toen verliefd zeg! Wat hebben we daar vaak avond aan avond gezeten, gewoon beetje rondhangen, kletsen, goedkope blikjes cola drinken en sigaretjes roken. Ja daar heb ik wel mooie herinneringen aan.
Leuke vraag, ik laat em staan!
Leuke vraag, ik laat em staan!