The never ending question nr. 82

13-02-2011 19:59 3149 berichten
hier ondervragen we verder
Het gordijn wat voor mijn balkondeur hangt

Op welke zender staat jouw tv nu?
Alle reacties Link kopieren
Op zwart beeld.. Tv is afgesloten sinds afgelopen maandag omdat we al in ons nieuwe huis zouden wonen maar dat loopt een beetje uit..

Wat doe jij als je je verveelt?
Eten. En dat is eigenlijk een veel te slechte gewoonte...

Hoeveel kilo zou je graag erbij willen hebben of kwijt willen raken? Of ben je helemaal tevreden?
nou ik zou wel een paar kilo zwaarder willen zijn.. dat blijft een lastig punt, verstand en gevoel he

heb jij uggs?
Yep.

Heb je al een vakantie geboekt?
jazeker met kerstmis al, dat is mijn kersttraditie!

heb jij een brandblusser in huis?
Ja, een kleintje, maar de houdbaarheidsdatum is... ergens in 1968 ofzo. En ik heb me al heel lang voorgenomen om zo'n blusdeken te kopen... maar die is er dus nog niet.

Heb je een smart phone?
ja die heb ik

ben jij nu blij verdrietig gelukkig moe of wat dan ook?
Moe.

Wat vind je van de kleding van de vrouw rechts?
Ik ben nu blij en gelukkig -> ik voel me prima!

Kun je de stoel en de tafel (of waar je ook je pc/laptop op hebt staan) eens beschrijven?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
haha ik lig in mijn bedje met laptop op schoot, boven benen.

maar goed dan mijn bedje maar.. een box spring, neutraal van kleur met een donkerrood gestreept dekbed er op.

hoe ziet jou keuken er uit?
Wij hebben een 'doorloopkeuken.'. Aan twee zijden een blok.

Creme-wit. Met zilveren handgrepen. Twee planken.

Met combi magnetron/oven, vaatwasser, koelkast ect.

Als ik had mogen kiezen (deze keuken was pas een paar jaar en kan ermee door) zou het strak wit zijn.

Waar heb jij vannacht over gedroomd?
Over Evander Holyfield met wie ik in een lift stond en die faalangst had. Geen idee waar dat vandaan kwam.

Ga je deze zomer naar een festival, en zo ja, welk festival?
nee dat denk ik niet, ben er ook nog nooit geweest het trekt me niet echt.

heb jij ook wel eens van die verschrikkelijke nachtmerrie's en wat doe jij dan daarna?
Ja heel soms heb ik wel eens een hele enge nachtmerrie. Meestal als ik wakker word moet ik ook nog eens naar het toilet, maar dan durf ik eigenlijk niet, dus dan ga ik heel snel. Als ik dan terug in bed lig kruip ik heel stevig tegen m'n vriend aan!

Wat voor rotzooi spullen liggen er momenteel in jouw auto, die er eigenlijk niet hoeven te liggen?
Ik heb geen auto

Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
I am surrounded by morons
Zojuist.

En jij?
gisteren

heb jij een tuin?
Nee, wel een balkon.

Hoe ziet jouw tuin/balkon eruit?
ik heb heel veel tuin, een voortuin, gras met een notenboom in het midden en beukenhaag er om heen, een zij tuin, met gras beukenhaag en border.

een achtertuin met trampo zwembad voetbalgoal kippen en konijnenhok terras speel huis. klinkt wel heel decadent en ja dat is het eigenlijk ook!

hoe ziet jou badkamer er uit?
Als een badkamer in een 4**** hotel (neutraal, groot bad, aparte diepe douche met stortregending (+ gewone handdouche uiteraard), dimverlichting.

Wat is jouw mooiste herinnering aan je eerste liefde?
Ehm... even denken hoor. Ik was 15 en smoorverliefd. Mijn beste vriendin en ik waren altijd in een parkje in de buurt te vinden. En vaak kwam HIJ dan ook bij ons zitten. Uiteindelijk hebben we ook verkering gekregen. Maar die tijd daarvoor dat we dus hem tegenkwam in dat parkje... pffff wat was ik toen verliefd zeg! Wat hebben we daar vaak avond aan avond gezeten, gewoon beetje rondhangen, kletsen, goedkope blikjes cola drinken en sigaretjes roken. Ja daar heb ik wel mooie herinneringen aan.

Leuke vraag, ik laat em staan!
samen op de brommer... wow wat was dat spannend.. hahaha

hoeveel ex en heb jij?
3 stuks (varierend van 3 maanden tot 4 jaar)

Wat zijn jouw plannen voor de rest van de avond nog?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Straks eersat all you need is love kijken en daarna weer live naar secret story kijken. Een tv-avondje dus met wat lekker hapjes.

Wat vind jij van de kleding van de vrouw rechts in beeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven