Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Supercow, volgens mij zijn tuinboontjes wel lekker met uitgebakken spekjes (maar wat is niet lekker met spekjes haha) en tijm? Misschien ff op de receptensite van AH kijken of hier op de etenspijler.

Dat toiletpapier had ik ook vorige week al gehaald met 50% en koffiepads haal ik tegenwoordig ook bij de Hema.

Die diepvriesgroentes van Bonduelle zijn idd wel lekker. Ik heb de laatste weken mijn vriezer zoveel mogelijk leeggegeten omdat ik hem wilde ontdooien, dus ik kan wel weer wat diepvriesgroentes inslaan. Ik heb van de week ook flink ingekocht bij C1000, heel veel aanbiedingen voor 1 euro!

Tinkeldel, wat balen van die belastingaanslag, echt een domper idd. Ik wacht nog steeds op de definitieve berekening van kinderopvangtoeslag van 2008(!), krijg volgens mij nog zo'n 600 euro terug, dat is ook mooi meegenomen denk ik.

Ik ga op 1 maart pas de vooringevulde aangifte downloaden, vind ik een stuk makkelijker. Ik ben benieuwd of we nog iets terugkrijgen of nog moeten bijbetalen. Kinderopvangtoeslag moeten we sowieso wel terugbetalen van vorig jaar, omdat ik een ontslagvergoeding heb gekregen was mijn bruto jaarsalaris ineens een stuk hoger dus dan heb je recht op minder kinderopvangtoeslag.
van die eurclix.... is dat nou echt?? Heeft iemand wel eens echt geld laten uitbetalen, storten, echt int handje gehad??

xx koekie
koekie: bij moneymiljonair wel, euroclix geen ervaring, maar ik denk hetzelfde systeem.
Helaas de slankie code was al weg.
quote:Sugarbaby schreef op 18 februari 2011 @ 20:26:

Ik heb een wehkamp-kortingsbon van ¤7.50 waar ik niks mee doe. Ik weet alleen niet of deze door meerdere personen te gebruiken is of slechts door een persoon. Geldig tot en met 20 februari.

3902 - 7816 - 0621 - 2407Hai Sugarbaby, dank voor de korting! Ik hoop dat hij door meerdere is te gebruiken en dat je het oke vindt dat ik hem heb gebruikt!
Ik zet die vanmij ook maar hier neer:

0485-7468-0478-1066

Wehkamp kortingscode voor 7,50
Ik ben voor het eerst sinds tijden weer eens op de markt geweest. Vrek-technisch werd ik helemaal blij:

3 mooie paprika's: 1 euro

3 avocado's: 1 euro

bakje peultjes: 1 euro

2 enorme bossen bosuitjes: 1 euro

Scheelt toch wel heel erg veel met de supermarkt.
Over de kortingscode van de Wehkamp. Die 7,50 geldt wel pas vanaf 25 euro besteding helaas. Als je daar onder zit krijg je alsnog een accepgiro van 7,50 achteraf
Zo...na een hele lange tijd meelezen, vandaag eens de daad bij het woord gevoegd en ook een account aangemaakt.

Ben erg fan van het vrekken-topic en denk dat ik zelf ook wel een redelijke vrek ben.

Heb het altijd al een sport gevonden om zoveel mogelijk waar voor m'n geld te krijgen en leuke acties op te sporen. dat zorgde altijd voor leuke spaarrekening, die we er vervolgens met aankoop van huis (2 keer), bruiloft en kindjes dan weer door heen gejast hebben.

Tja en toen we net in dit huis woonden kwamen er onverwacht wat kosten waardoor we heel zuinig hebben moeten doen. Nooit meer was het motto, dus nu nog steeds aan het vrekken om weer een gezond spaartegoed te krijgen.

Heb ook het eerste topic nu (bijna helemaal) doorgespit en veel leuke tips uitgehaald.

Even afsluiten met mijn meest recente vrek-inzicht:

Doe meeste boodschappen bij de nettorama. Erg goed qua prijs. nu ging ik altijd voor de huismerken. Zijn namelijk prima. Viel me laatst op dat op de kaartjes voor het schap gewoon kilo-prijs van producten vermeld zijn. Blijkt dus dat bijvoorbeeld de merk choco pasta en pindakaas in grote pot goedkoper zijn dan de goedkope huismerken die door het kleine potje (en dus kleine prijsje) goedkoper lijken.

Verder nodig om de komende maand vrekkig door te komen, want auto krijgt grote beurt. Ben bang dat daar winst op potje pindakaas niet tegenop kan !
quote:koekie1980 schreef op 18 februari 2011 @ 23:15:

van die eurclix.... is dat nou echt?? Heeft iemand wel eens echt geld laten uitbetalen, storten, echt int handje gehad??

xx koekie

JA! Vorige week nog 37,50, de keer daarvoor 70 euro.

Het kost me weinig tijd, als ik iets wil bestellen (bijv. abo Knipmode) doe ik het via Euroclix, is zo weer extra clix erbij. Staat meestal binnen een week na overmakingsverzoek op je rekening bijgeschreven.
quote:koekie1980 schreef op 18 februari 2011 @ 23:15:

xx koekie

Ik heb heel lang euroclix gespaard en toen 1x laten uitbetalen en er mee gestopt. Het stoorde mij met name dat je regelmatig aan enquetes mee kon doen, dan een aantal (voor het bedrijf ook belangrijke) vragen in moest vullen en daarna te horen kreeg 'helaas, u behoort niet tot de doelgroep'. En daar dan ook helemaal niets voor kreeg.

Volgens mij gaat het ook minder snel (qua bedrag per klik) dan Moneymiljonair.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoi!!

Zo, ik heb dit hele topic doorgelezen nu! dat duurde wel even!

Kan iemand hier de link plaatsen van het eerste topic?! Op de een of andere manier kan ik hem niet vinden! :( Ik weet natuurlijk ook nog niet helemaal hoe alles werkt!!

Ik spaar al een hele tijd bij euroclix. Zit nu bijna op de 94 euro (geloof ik) maar ik wil het uit laten betalen als ik boven de 100 zit! haha

Ik klik wel altijd op de mails, maar doe de offertes niet. Daarnaast weet de naast familie (ouders, broer, zus etc.) dat ik spaar. Dus als zij iets via internet bestellen, doen ze dat via mij. Omdat ik veel thuiswerk, kan ik de pakketjes ook altijd makkelijk aanpakken en hebben ze het sneller! En ze vinden het leuk dat ik er weer iets voor spaar! ;)
Bij moneymiljonair krijg je ook parels (clix) voor bestellingen Doortje, misschien zou je kunnen berekenen (of ergens kunnen vinden) wat je per klik krijgt en wat dan het meeste oplevert?
Ik heb even een vraagje aan jullie:

Wie van jullie heeft afgelopen week bij de c1000 de fanta en cola 1 liter voor 1 euro gekocht? En daarmee 30 cent bespaard op een liter?
Ik heb het niet gekocht Tinkeldel, ik koop nooit meer 'echte' cola eigenlijk, ik koop altijd Cola Zero van de Lidl, die vind ik echt lekker en kost maar 52ct voor 2 liter, dus dat is een kwart van de prijs van de 'echte' cola.
dat van die kiloprijs op de kaartjes, dat hebben veel supemarkten, handig want zo kun je meteen zien wat echt het goedkoopste is.

Euroclix doe ik niet, wel MM en ipay. Maar die ipay gaat zo godsgruwelijk langzaam, zodra ik op 12,50 zit cash ik en stop ik met hun.

Ik hou me bij 1 spaarprogramma, want anders gaat het teveel op werken lijken
quote:Starshine schreef op 19 februari 2011 @ 13:57:

dat van die kiloprijs op de kaartjes, dat hebben veel supemarkten, handig want zo kun je meteen zien wat echt het goedkoopste is.

Inderdaad. Ik vind het eigenlijk best wel een misleidende reclame. Een literfles cola is inderdaad in de aanbieding, en daar bespaar je 30 ct op. Maar met cola ben je uiteindelijk duurder uit. 1,5 liter is namelijk 1,49.

Ik zag veel mensen met een 4-pack van liter flessen die (denk ik) de indruk hadden dat ze een goede koop deden, terwijl ze dus in verhouding duurder uit zijn.
hebben ze ook vaak met koffie. Zelfs 2 halve ponden in de aanbiedeing zijn vaak duurder dan 1 pondspak voor de normale prijs.

Maar ja, als je niet enorm veel koffie drinkt wordt zo'n pondspak weer oud.
Een open pak koffie kun je goed afgesloten bewaren in de diepvries, dan blijft het heel lang goed
oja? Nou ja, een pondpak per week gaat er hier wel doorheen, geen tijd om oud te worden.
quote:Starshine schreef op 19 februari 2011 @ 13:57:

Volgens mij is dat zelfs wettelijk verplicht, zodat de consumenten de prijzen goed kunnen vergelijken.
Heerlijke vrekdag gehad: boodschappen gedaan voor het statiegeld en bij de hema dingen als kaarsjes en schoonmaakmiddel gekocht met cadeau bonnen. Voor mijn gevoel dus niks uitgegeven! En bovendien alleen maar nuttige dingen gekocht! En als je al weken geen kaarsjes hebt (geen arrenmoe hoor, vergeet het elke keer te kopen), en dan nu wel opeens weer, dan is het zó gezellig!
Ik spaar al jaren Euroclix, sinds het net bestond denk ik... Heb al een paar keer laten uitbetalen, waarvan 2x 90 euro geloof ik. Sparen per reclame-mail gaat nu minder hard dan vroeger. Verder goed opletten wat ondertussen allemaal partners zijn van Euroclix, bol.com en Zooplus bijv.

Oh, zie ik nu net dat we de vakantie via Euroclix en dus op mijn naam en mailadres hadden moeten boeken ipv die van Yetiman, had 1000 clix opgeleverd....
In het begin van Euroclix kreeg je nog 5 clix per mailtje, later 2 en nu volgens mij nog maar 1? Vond het niet echt zoden aan de dijk zetten. Maar als je de tijd er voor hebt en je niet stoort aan de 'helaas, u behoort na 7 vragen toch niet tot onze doelgroep' dan is het natuurlijk weer wat extra inkomsten.
Ik klik nu alleen nog de mails, en doe geen panelclix meer. Vind ik inderdaad zonde van de tijd om na 7 vragen nog niets te krijgen, maar als ik zo af en toe tussendoor op een mailtje klik en daar dan een cent door krijg vind ik het best...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven