Bar Too Much * 189 *

25-11-2010 12:22 770 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, kan nog steeds geen plaatjes plakken, maar niet minder gemeend:

WELKOM IN ONZE NIEUWE EN FRISSE BAR!

Moet er niet een denken.

We horen het wel van Winx of het leuke mannen waren. Hondje ligt heel hard te snurken naast me
Wat lief!

Het probleem is opgelost, De Zoon gaat pannenkoeken bakken. Iedereen blij, behalve ik. Blègh pannenkoeken!
Kun je nog wél een borrel nemen.......

Ik hou ook helemaal niet van pannenkoeken. Volgens mij zijn we uitzonderingen, iedereen die ik ken vindt het heerlijk.
Hier zijn ze er ook gek op. Als ze geluk hebben, bak ik een of twee keer per jaar pannenkoeken, maar ik kies liever voor een pannenkoekenhuis waar ik zelf iets anders kan eten. Ga vanavond een bamisoepie doen denk ik.
Eet smakelijk straks.

Ben er weer even weg van. Misschien tot later!
Wie weet ...
quote:MEFS schreef op 18 februari 2011 @ 22:19:

de huishoudbeurs. Als ik niet getroud was, zou ik gaan. Dit jaar kan je een lekkere kerel krijgen die je tassen draagt.Ben ook getrouwd, maar tegen een lekkere kerel die m'n tassen wil dragen zeg ik geen nee.
Je moet hem betalen Winx, het is een koelie.
quote:yette schreef op 18 februari 2011 @ 22:39:

Niks tegen ondeugend hoor maar dat geschreeuw erbij, dat iedereen moet weten hoe geweldig vrijdenkend je wel niet bent, neuh.Tsssssss, dat waren wij toch al lang voordat die truttekop van een van Rooyen er mee kwam aankakken?
Juist
En toen was ik er op zaterdag al om 7.30 uit. De Zoon had een aanval in de keuken en Miniman stond erbij te lachen - maar schrok er met terugwerkende kracht zó van dat hij tien minuten doofstom naar het plafond heeft zitten staren.

Koffie!!!
dat klinkt niet zo best yette . Gaat het nu beter?
Ja hoor, ze liggen alweer te etteren.
Maar ik ben er natuurlijk wel van geschrokken. In december had hij een partiële aanval, maar dit was de eerste grote sinds bijna 10 maanden èn de eerste grote die hij niet 's nachts of bij het wakker worden had. Gelukkig is het weekeind, anders had hij hem in de bus of op school gehad. Maar we moeten er dus toch maar weer rekening mee gaan houden dat hij overdag om kan kieperen. Sneu ook dat hij een hele tijd niet mocht fietsen en nu zo blij is met zijn nieuwe fiets
Jemig, Yet, dat is balen. Arme Zoon (en arme Miniman)

Je blijft toch altijd een beetje hopen dat het een keer helemaal wegblijft, al is dat waarschijnlijk tegen beter weten in.

Ik heb net gestofzuigd en gedweild. Jaja en dat op zondag.......

Beer loopt de hele dag te kwijlen en uit z'n beker te lekken dus het moest echt.
Dank voor de knuf Jo, lekker

Ik wil dat Miniman alleen aan de keukentafel drinkt, scheelt een hoop dweilen.
Dat scheelt inderdaad een hoop, maar dan moet ie hier elke keer de trap af voor een slok. Ook zo'n gedoe omdat alles op het moment "ikke doen" is en je doodsangsten uitstaat als ie met losse handen de trap op en af gaat Hij is net 2 geworden pfffffffff

Ik ga er weer vandoor. Moet op bezoek in het ziekenhuis.

Tot later!
Hmmm, dat zijn de minder leuke bezoekjes.

Ik moet zo de grootse boodschappen doen.

Hebbergeenzinnin.
Dames, we zitten al ver over de 700.

Ik open ff een nieuwe bar en verhuis de frituurpan mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven