Bar Too Much 160!
zondag 30 december 2007 om 00:38
Oeh, spannende film was dat
Toen ik gister of eergisteren op hyves de 30+ers uit een dorp waar ik opgroeide bekeek, kwam ik een paar klasgenoten tegen. Ik vind het best leuk om even te kijken hoe het ze vergaat, maar aangezien ik ze verder niks te melden heb, ga ik ze niet aan mijn vriendenlijstje toevoegen.
Toen ik gister of eergisteren op hyves de 30+ers uit een dorp waar ik opgroeide bekeek, kwam ik een paar klasgenoten tegen. Ik vind het best leuk om even te kijken hoe het ze vergaat, maar aangezien ik ze verder niks te melden heb, ga ik ze niet aan mijn vriendenlijstje toevoegen.

zondag 30 december 2007 om 12:03
zondag 30 december 2007 om 12:28
Goedemiddag.
De grote-letter-computer is weer even beschikbaar (moest ik wel mijn plaatsje aan de Wii voor opgeven ), dus kan ik weer ff hier kijken.
Vandaag een rustdag, we zijn de hele week al hard aan het werk in mijn moeders huisje, dat moet morgen leeg opgeleverd worden. Volgens mij redden we het, dus vandaag ff bijkomen. Wat een k*tklus is dat zeg.
Had ik al verteld dat jongste van de week eindelijk (want inmiddels 7 jaar en 27 dagen oud) zijn eerste tandje heeft verloren? Mooi gaatje tussen zijn tandjes, kan een klein fietsje in geparkeerd worden. Kwam geloof ik wel een klein tikje van zijn broer aan te pas.
Mocht ik jullie niet meer spreken: goede jaarwisseling, doe voorzichtig met vuurwerk en alle goeds voor 2008.
De grote-letter-computer is weer even beschikbaar (moest ik wel mijn plaatsje aan de Wii voor opgeven ), dus kan ik weer ff hier kijken.
Vandaag een rustdag, we zijn de hele week al hard aan het werk in mijn moeders huisje, dat moet morgen leeg opgeleverd worden. Volgens mij redden we het, dus vandaag ff bijkomen. Wat een k*tklus is dat zeg.
Had ik al verteld dat jongste van de week eindelijk (want inmiddels 7 jaar en 27 dagen oud) zijn eerste tandje heeft verloren? Mooi gaatje tussen zijn tandjes, kan een klein fietsje in geparkeerd worden. Kwam geloof ik wel een klein tikje van zijn broer aan te pas.
Mocht ik jullie niet meer spreken: goede jaarwisseling, doe voorzichtig met vuurwerk en alle goeds voor 2008.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 30 december 2007 om 12:58
Ehm tja en toen was Manmik ziek.... Buikgriep, dus naast Zoonmik om voor te zorgen, zorg ik ook maar dat Manmik voldoende vocht tot zijn beschikking heeft.
Ff miepen hoor, had me de laatste dagen van mijn vakantie en het jaar toch anders voorgesteld Nou ja is niet anders, Manmik wordt niet voor de lol ziek natuurlijk....
Ff miepen hoor, had me de laatste dagen van mijn vakantie en het jaar toch anders voorgesteld Nou ja is niet anders, Manmik wordt niet voor de lol ziek natuurlijk....
zondag 30 december 2007 om 13:47

zondag 30 december 2007 om 17:54
Lieve bardames. Mijn agendaatje staat in januari al zo vol met leuke, maar ook met minder leuke dingen.
Dus denk niet dat ik de miet ga meedoen.
Maarrrrrrrrrrr kan tuulk altijd de avond ervoor zomaar van mening veranderen hè
Sla dan gewoon een biker aan de haak die mij met de motor ff naar daaro brengt. Krijgt ie een pilsje van me en een zoentje. Ook weer klaar.
Ullie horen het wel, Joopp heeft een borrel op.
Laat maar lulluhhhh dus ghehe..............................
Dus denk niet dat ik de miet ga meedoen.
Maarrrrrrrrrrr kan tuulk altijd de avond ervoor zomaar van mening veranderen hè
Sla dan gewoon een biker aan de haak die mij met de motor ff naar daaro brengt. Krijgt ie een pilsje van me en een zoentje. Ook weer klaar.
Ullie horen het wel, Joopp heeft een borrel op.
Laat maar lulluhhhh dus ghehe..............................

zondag 30 december 2007 om 21:58
Hoi meisjes ik ben zo slecht in gedichten en suprice's een goude kwast gemaakt met wat hou en gauw gelul erbij pfff, sta natuurlijk weer net zo voor lul als vorig jaar, toen kwamen ze allemaal aanzetten met de gelikte creatie's en mooie rijm zinnen waar ze uren mee bezig zijn geweest. Echt dat je denkt mag ik terug in me holletje. Maar ik ga morgen maar weer de stap wagen wie viert er nou ook zoiets op oudjaarsdag
Bloeisie erg jammer heel erg jammer je er niet bij kan zijn had je graag even weer gezien, Hoop verder iedereen wel kan Joop beloof laat me foto toestel thuis
Bloeisie erg jammer heel erg jammer je er niet bij kan zijn had je graag even weer gezien, Hoop verder iedereen wel kan Joop beloof laat me foto toestel thuis
zondag 30 december 2007 om 23:14

maandag 31 december 2007 om 10:33
En ik ook!
Ik vind zo'n laatste dag van het jaar toch altijd weer een bijzondere dag
Iedereen bollen aan het bakken? Ik doe het niet, ik koop ze. Ik kan niet eens pannenkoeken bakken, die koop ik ook kant-en-klaar Mijn echtgenoot is daar wel goed in dus die zou ook vast bollen kunnen maken maar ja, hij is gewoon naar zijn werruk.
Nu eerst nog koffie!
Ik vind zo'n laatste dag van het jaar toch altijd weer een bijzondere dag
Iedereen bollen aan het bakken? Ik doe het niet, ik koop ze. Ik kan niet eens pannenkoeken bakken, die koop ik ook kant-en-klaar Mijn echtgenoot is daar wel goed in dus die zou ook vast bollen kunnen maken maar ja, hij is gewoon naar zijn werruk.
Nu eerst nog koffie!
maandag 31 december 2007 om 12:31